Missä teinisi on nyt? Kerro vielä ikä ja sukupuoli.
Mun 15-vuotias poika on mopollaan nuorisotoimen järjestämässä "pärinäparkissa", tai sinne se ainakin sanoi lähetevänsä :)
Kommentit (32)
17-vuotias poika kaverinsa kanssa ajelemassa autolla kaupungilla. Kaverinsa sai viikko sitten ajokortin ja nyt läksivät sitten pörräämään.
Poika 15v lähti juuri mopollaan käymään bensiksellä tankkaamassa, hyörii sen jälkeen hetken kylillä kahden muun mopopojan kanssa, kotiintuloaika siinä ysin nurkilla joustavasti.
13-vuotias pelaa isänsä kanssa olkkarissa. Metelistä päätellen isänsä ottaa parhaillaan turpiin.
14-vuotias poikani paistaa keittiössä jauhelihaa. Kohta syödään tortilloja.
16-v on huoneessaan. Pitäisi lukea kokeeseen, mutta luultavasti on netissä.
Koulupäivä vielä sekä 15-että 13-vuotiailla.Amerikassa asutaan.
16 -vuotias poika lähti juuri kaverin kanssa leffaan
14 -vuotias tyttö haettiin juuri psykiatrisesta sairaalasta viikonlopuksi kotilomalle
Meillä 16-vuotias lukee jotain dekkaria sängyssään, sai äsken soittoharjoitukset tehtyä. Huomenna lähdetään pieneen syyslomareissuun.
Ei mitään hajua, missä 14v poikani on. Hyvä vain, että ei ole kotona, koska hän aina kiusaa sisaruksiaan, 8v veljeään ja 6v, 4v ja 2v siskojaan. Olen nainen ja 48v.
Ei mitään hajua, missä 14v poikani on. Hyvä vain, että ei ole kotona, koska hän aina kiusaa sisaruksiaan, 8v veljeään ja 6v, 4v ja 2v siskojaan. Olen nainen ja 48v.
Omissa huoneissaan. Tyttö 17v ja poika 14v. Tyttö tuli juuri koulusta kotiin ja poika vissiinkin pelaa koneellaan.
16-v poika ulkona, varmaa jossain mettässä dokaamassa.