Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V#tuttaa kun mies osti kaupasta koiralle K-Menun jauhelihaa

Vierailija
20.10.2017 |

Oon sanonu miljoona kertaa että sen pitää olla Atrian tai Snellmannin. Näytti toi onneksi koiralle kuitenkin kelpaavan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira parka! Nyt se pieni varmaan saa traumoja :(

Itseäni naurattaa välillä kun ostan samalla kertaa koiralle kallista naudanjauhelihaa (koska siinä on vähemmän rasvaa) ja itselleni halvinta sikanautaa. Onneksi koira sentään syö sellaisesta isosta paketista noin 15 kertaa! Isolle koiralle ei olisi varaa tuollaisia ostella.

Vierailija
2/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle voi syöttää ihan vaan nappulaa. Vaikka Chappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni naurattaa välillä kun ostan samalla kertaa koiralle kallista naudanjauhelihaa (koska siinä on vähemmän rasvaa) ja itselleni halvinta sikanautaa. Onneksi koira sentään syö sellaisesta isosta paketista noin 15 kertaa! Isolle koiralle ei olisi varaa tuollaisia ostella.

Koira tarvitsee enemmän rasvaa kuin ihminen (lautasmallissa). Eli anna vaan huolella rasvaa koiralle, itse ostan sianrasvaa ja lampaanrasvaa.

Vierailija
4/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira tarvitsee enemmän rasvaa kuin ihminen (lautasmallissa). Eli anna vaan huolella rasvaa koiralle, itse ostan sianrasvaa ja lampaanrasvaa.

Koira syö tuota lihaa siis nappulan lisänä, ei pelkästään. Rasvaisemmasta lihasta lihoo, joten tuo on sille oikein sopivaa.

Vierailija
5/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että koirasi saa lihaa eikä pelkkää nappulaa. :) Näin meilläkin

Vierailija
6/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette osta koirien lihoja? Vom, musch, oscar...?

Vierailija
7/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan me niitäkin, mutta enimmäkseen ihan tätä "ihmisten jauhelihaa", koska uskon niiden olevan laadukkaampia, kuin nuo koirille myytävät lihat.

AP

Vierailija
8/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla syy on ihan laiskuus. En omista autoa, joten on helpointa ostaa ihan vain jauhelihaa lähikaupasta. Koira on siis ihan pikkuinen, isommalle kyllä ostaisin halvempaa lihaa vaikka siitä olisikin enemmän vaivaa. Ja en siis osta itselleni halvinta sikanautaa siksi, ettei olisi varaa ostaa myös sitä naudanjauhelihaa, vaan koska minulle kelpaa se sikanautakin, tuntuu turhalta ostaa kalliimpaa :D

Vierailija
9/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parkaa minkälaisen valinnan on tehnyt.

Vierailija
10/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voisi ruokkia koiraanne vegaanisesti, niin ympäristö säästyisi? Naudanlihan tuotanto kun on pahin mahdollinen kasvihuonekaasujen lähde.

Vierailija
11/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira syö tuota lihaa siis nappulan lisänä, ei pelkästään. Rasvaisemmasta lihasta lihoo, joten tuo on sille oikein sopivaa.

Kokeilepa huviksesi vähentää nappulaa ja lisätä rasvaa.

Vierailija
12/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kokeile. Koira voi hyvin tällä ruokavaliolla.

Vierailija
13/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa se jauheliha on, eri paketissa vaan.

Vierailija
14/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin koiralle sellaisen possun ulkofilee paketin, 1,5kg suunilleen. Mun koira painaa 30kg. Kallistahan tää on, mutta haluan syöttää koiralle parasta :D Mutta tuosta se syö montakin päivää, kun en toki koko pötkylää heti sille anna.

Kyllä koirille lihaa pitää syöttää, ei vaan nappulaa :)

Vierailija
15/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kokeile. Koira voi hyvin tällä ruokavaliolla.

Kolmen koiran kokemuksella eka sai dementian ja kaksi seuraavaa munuaisvian (nykyään koiranruuassa hehkutetaan proteiinipainotteisuutta). Kolmas on vielä hengissä ja munuaisten vuoksi piti tehdä jotain ja valitsin sen, että ylettömän hiilaroinnin sijaan lisään rasvaa. Koiran turkki muuttui parissa viikossa paremmaksi, koira virkeämmäksi ja tuo 14-vuotias alkoi vaatia taas pidempiä lenkkejä, alkoi leikkiä enemmän ja jaksaa hypätä paremmin.

Vierailija
16/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin koiralle sellaisen possun ulkofilee paketin, 1,5kg suunilleen. Mun koira painaa 30kg. Kallistahan tää on, mutta haluan syöttää koiralle parasta :D Mutta tuosta se syö montakin päivää, kun en toki koko pötkylää heti sille anna.

Kyllä koirille lihaa pitää syöttää, ei vaan nappulaa :)

meillä 40kg koira sai kanssa kallista karjalanpaistia. Piti antaa erissä mutta en pystynyt vastustaa niitä simmuja ni sai n.650g kerralla. tyytyväinen poika. :D

Vierailija
17/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi sun miestä.

Vierailija
18/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otus joka tilaisuuden saatuaan syö vaikka paskaa tai viikon vanhan rotanraadon tuskin pahentuu halvasta jauhelihasta.

Vierailija
19/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan me niitäkin, mutta enimmäkseen ihan tätä "ihmisten jauhelihaa", koska uskon niiden olevan laadukkaampia, kuin nuo koirille myytävät lihat.

AP

Et liene ihan älykkäämmästä päästä.

Vierailija
20/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira syö siitä raadosta rasvat, sisäelimet ja uesin luutkin. Ei syö pelkkää potkaa tai sisäfilettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi