Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan korvakorut, vanhemmat eivät?

VanhemmatSyntyivät50-luvulla
20.10.2017 |

Tilanne on tämä:

Olen aikuinen yli 30-vuotias mies. Olen halunnut korvakorut jo kauan aikaa. Vanhempieni mielipide korvakoruista on se vanhanaikainen; vain naisilla ja homoilla on korvakorut! Eivät pitäisi yhtään jos ilmestyisin heille kylään korvakorut korvissa. Vaikka se on täysin oma asia miten pukeudun ja millainen on tyylini, niin silti en halua ärsyttää vanhempiani.

Olen myös käyttänyt jonkun verran magneetilla pysyviä korviksia, mutta ne eivät pysy korvissa ollenkaan. Mutta nyt olen ajatellut semmoista, että ottaisin reiät korviini, mutta en kertoisi vanhemilleni, että minulla on reiät. Kylään mennessäni ottaisin aina korut pois korvista. Olen vaan miettinyt, että meneekö reiät helposti umpeen, jos ei ole korua?

Mielipiteitä ongelmaani, kiitos?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jo aika katkaista napanuora?

Vierailija
2/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne helposti umpeen mene. Mutta sinuna kyllä katkaisisin napanuoran ja pukeutuisin ihan niin kuin itse haluan. Jos eivät hyväksy niin mitä sitten. Kasvun paikka heillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiät ei umpeudu viikossa. Harjoituskorviksia pidetään muutama viikko. Ota mieluummin nännikoru.

Vierailija
4/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi ja äidillesi samikset korvakorut.

Vierailija
5/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi menevät, ennen kuin paranevat. Sitten se on yksilöllistä, joillakin reiät on vuosikausia auki ihan itsekseen, joillakin umpeenkasvu alkaa viikoissa/päivissä.

Vierailija
6/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun ottaa reiät, niin se paranemisaika on ainakin viikko ennen kuin voi ottaa pois ilman että menee umpeen.

On muuten ihan sallittavaa elää kuten aikuinen ja pitää korvakoruja vanhempienkin edessä jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun vanhemmat päättää myös mitä syöt, kenen kaveri olet, ketä tapailet ja mihin aikaan saat mennä ulos?

Vierailija
8/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi aikuinen 30-vuotias mies.

Vierailija
9/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja päätä itse asioistasi. Jos haluat jotain, niin teet sen.

Vierailija
10/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homo, vai miksi haluat korvakorut?