Dannyn ja Arm... eiku Erikan kiertue peruttu
Kommentit (27)
Kyllä se Danny taitaa olla yksinkin jo niin last season -kamaa, että en minä ainakaan olisi pilettiä hankkinut. On säälittävää katsella, miten kahdeksaakymmentä lähentelevä mies yrittää näyttää melkein teiniltä. Tuo pikkulikka siinä kupeella ei paranna kuvaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on 50-vuotias.
Ajatelkaa, että sen tyttöystävä ei oo vielä syntynykkään🤣
Sääli on sitten sitä sinunkin veli-parkaasi...
Ei ollut yksin Dannyn ja Erikan kiertue vaan muitakin esiintyjiä oli tarjolla mutta kansa osti liian nihkeästi lippuja. Muut esiintyjät olivat Frederik, Cat Cat, Matti Nykänen, Hunksit joku yhtye joka ei tuu ny mieleen..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Danny taitaa olla yksinkin jo niin last season -kamaa, että en minä ainakaan olisi pilettiä hankkinut. On säälittävää katsella, miten kahdeksaakymmentä lähentelevä mies yrittää näyttää melkein teiniltä. Tuo pikkulikka siinä kupeella ei paranna kuvaa millään tavalla.
Kyllä ne niin 'Frankie-boy' Sinatra, kuin Harry Belafonte ja Tom Joneskin ovat vielä tuossa iässä myyneet täysiä katsomoja ja moni pettynyt on varmaan jäänyt ilman lippuakin niihin , vaikka kuinka olisivat halunneet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne niin 'Frankie-boy' Sinatra, kuin Harry Belafonte ja Tom Joneskin ovat vielä tuossa iässä myyneet täysiä katsomoja ja moni pettynyt on varmaan jäänyt ilman lippuakin niihin , vaikka kuinka olisivat halunneet..
No, Danny ja kumppanit ei kuitenkaan ole kukaan näistä. Että sen siitä.
Kyllä nyt av-mammoja tuo heidän suhteensa tuntuu kismittävän ...