Huhhuh! Onneksi itselläni on vain yksi lapsi kun kuuntelee lapsen selostusta koulupäivästä.
Taas on joku sylkenyt toisen päälle, tönitään toisia ja haukutaan tyhmäksi ja paskaksi ja uhataan lyödä kun toinen on niin ärsyttävä ja kiusataan, useamman oppilaan päivä mennyt pilalle yhden kiusaajaoppilaan takia.
Opettaja kuulemma vaan juttelee toisten opettajien kanssa eikä puutu tilanteisiin ollenkaan.
Kyse kolmasluokkalaisista.
Onneksi itselläni on vain yksi lapsi. Mä en kestäis jos mulla olis useampi lapsi tuollaisessa koulussa kun meno ja meininki on näköjään mitä sattuu siellä. 😳
Tämä luokka kun kestetään niin se on sitten siinä. Ei tarvitse enää koskaan käydä uudestaan läpi. Ykkös-, kakkos-, eikä kolmosluokkia yläasteesta puhumattakaan.
Kommentit (8)
Tämän takia lapseni on kotikoulussa
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia lapseni on kotikoulussa
Onneksi joku vielä suomessa välittää lapsistaan :)
Kyllä, juuri näin. Olen luokanopettaja ja valehtelisin jos väittäisin ettei hermostuta jo nyt ajatus lasten laittamisesta peruskouluun. Etenkin kun alueeltamme mennään isoon yhtenäiskouluun. Kaikki sekopäät sullottu samaan satojen oppilaiden laitokseen. Vittusaatanat raikaa kadun toiselle puolelle asti kun ohi kulkee, piha aina täynnä räkiviä teinejä ilta-aikaan. Naapureilta sitten kuullut mitä meno on päiväsaikaan. Kauheaa. Tekisi mieli ottaa omat lapset kotikouluun. Harmi ettei ole varaa siihen :(
Itse olen töissä pienehkössä alakoulussa ja jo siihenkin porukkaan saatu tungettua niin paljon häiriköitä, väkivaltaisia oppilaita, kiusaajia, suomea osaamattomia mamuja, adhd-tapauksia jne. ,että enemmän tulee mieleen pelkkä lasten säilytyspaikka kuin oppilaitos. Kyllä se nykypäivänä vaan monessa luokassa vanhempien vastuulle jää jos haluaa, että lapsi jotain ehtii oppia.
Meillä kotikoulu myös, ja tyytyväisiä ollaan. Olen opettaja ammatiltani.
Ei meidän lasten koulussa tuollaista ole. Iloisina tulevat koulusta ja mukavaa kerrottavaa aina. Jos jotakin kiusataan niin porukalla menevät opelle kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin. Olen luokanopettaja ja valehtelisin jos väittäisin ettei hermostuta jo nyt ajatus lasten laittamisesta peruskouluun. Etenkin kun alueeltamme mennään isoon yhtenäiskouluun. Kaikki sekopäät sullottu samaan satojen oppilaiden laitokseen. Vittusaatanat raikaa kadun toiselle puolelle asti kun ohi kulkee, piha aina täynnä räkiviä teinejä ilta-aikaan. Naapureilta sitten kuullut mitä meno on päiväsaikaan. Kauheaa. Tekisi mieli ottaa omat lapset kotikouluun. Harmi ettei ole varaa siihen :(
Itse olen töissä pienehkössä alakoulussa ja jo siihenkin porukkaan saatu tungettua niin paljon häiriköitä, väkivaltaisia oppilaita, kiusaajia, suomea osaamattomia mamuja, adhd-tapauksia jne. ,että enemmän tulee mieleen pelkkä lasten säilytyspaikka kuin oppilaitos. Kyllä se nykypäivänä vaan monessa luokassa vanhempien vastuulle jää jos haluaa, että lapsi jotain ehtii oppia.
Eli meno ja meininki jatkuu ihan samanlaisena tulevatkin vuodet. Kiva! 😬 Ap
Miksi noita "hienoja" yhtenäiskouluja rakennetaan? Ne on ihan järkyttäviä paikkoja varsinkin pikkuoppilaille.
Onneksi mulla ei oo lapsia ollenkaan. 🙄