Onko söpöä, kun nainen istuu takakenossa sängynpäätyyn nojaten, jalat ristissä niin, että jalkapohjat ovat toisiaan vasten?
Minusta on.
Istun juuri sillä tavalla. Tai ehkä tämä on jotain istumisen ja makaamisen väliltä.
Olenko minä ihan hirveän söpö? Vastaa rehellisesti!
Kommentit (21)
"jalat ristissä niin, että jalkapohjat ovat toisiaan vasten". Mahdat olla luuton kinkku.
Vierailija kirjoitti:
"jalat ristissä niin, että jalkapohjat ovat toisiaan vasten". Mahdat olla luuton kinkku.
En tarkoita jalka toisen päällä ristissä vaan buddhamaista risti-istuntaa.
Itse asiassa mahanikin on aika buddhamainen. Miten söpö voi ihminen ollakaan!
Ap
Söpöt naiset on söpöjä monenlaisissa asennoissa. Ei-söpöt naiset ei ole söpöjä missään asennossa.
Buddha-asennossa, jalkapohjat toisiaan vasten. Fyysinen mahdottomuus.
Eiköhän se riipu naisen olemuksesta. Joku kuulantyöntäjä amazooni vois olla pelottava näky.
Olin tulossa sanomaan saman kuin #4, mutta hän ilmaisi Asian tyhjentävästi.
Söpöys ei kyllä tule istumisasennosta.
Söpö nainen on söpö vaikka paskalla istuessaan.
School girl -asento jaloille on söpömpi
Vierailija kirjoitti:
Buddha-asennossa, jalkapohjat toisiaan vasten. Fyysinen mahdottomuus.
En sanonut buddha-asennossa vaan buddhamaisessa asennossa. En tiedä miksi sitä kutsutaan. Itse olen kutsunut jalat ristissä -asennoksi. Mutta äsken siis istuin siten että jalat olivat suunnilleen samassa asennossa, erotuksena vain se, että jalkapohjat olivat toisiaan vasten.
Ap
Menipä tämäkin ketju vääntämiseksi :D av-palstalaisten kahjous näkyy niin aloittajassa kuin vastaajissa. 😀
Minkä takia aikuisen ihmisen pitää olla söpö?
Vierailija kirjoitti:
Menipä tämäkin ketju vääntämiseksi :D av-palstalaisten kahjous näkyy niin aloittajassa kuin vastaajissa. 😀
Kun toi Ap nyt päättäisi, mihin asentoon se itsensä väänsi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä kyseessä on kapinallisuuteni yhteiskunnan normeja vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä kyseessä on kapinallisuuteni yhteiskunnan normeja vastaan.
Ap
Ole mieluummin ideologisesti työtön. Se vasta on kapinallisuutta yhteiskuntaa vastaan.
Tuollaiset asennot ei ole koskaan söpöjä, koska ne ovat mahdottomia.
Ei ole söpöä istua reva levällään.
Söpöstä en tiedä,mutta alasti tuollaisessa asennossa pilde on hyvin näkyvillä,onko sulla millaiset tissit ap?
Ei ole söpöä