Jos pidän kavereille kuntopiiriä omassa pihassa, niin mikä olis sopiva kertamaksu
Tällaisesta on ollut puhetta ja nyt mietin hintaa. siis kuntopiiri, jossa itse jumppaan mukana myös. Eli eri pisteitä.
Kommentit (32)
Mitä te olisitte valmiit maksaan. Kaverit ei kehtaa sanoa kuitenkaan.
5€/porsas. Tuossa lähikoulun pihassa pidetään samalla periaatteella.
No en senttiäkään. Toki ymmärrän, että siinä organisoinnissa ja itse piirin vetämisessä on työnsä. Mutta vastapalveluksilla tällaiset asiat kaveripiirissä hoidetaan.
Onko maksullisuudesta ollut puhetta, paljonko noiden pisteiden järjestämisestä on sinulle vaivaa ja onko sinulla kokemusta/koulutusta ohjaamiseen?
Itse ostaisin mieluummin kuukausikortin, 50€ vois olla ihan hyvä.
2€/kerta. Mutta sitten pitää olla välineistökin saatavilla. :)
En ainakaan varmaan edes puolta siitä mitä maksaisi mennä ihan ryhmäliikuntatunnille. Kun onhan sellaisesta nyt paljon enemmän iloa maksaa.
Vähän ällöttävää pyytää kavereilta maksua. Haluat siis tienata kavereilla? Eli hyötynäkökohta.
Puistojumpat on yleensä pari euroa kerta.
Massan mukaan. Euro per ylipainokilo.
6543 kirjoitti:
Vähän ällöttävää pyytää kavereilta maksua. Haluat siis tienata kavereilla? Eli hyötynäkökohta.
Ei ole mitään väärää pyytää työstä palkkaa. Kavereiltakaan.
Joku 20 € kerta olisi ihan hyvä. Sen maksaisin itse.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan varmaan edes puolta siitä mitä maksaisi mennä ihan ryhmäliikuntatunnille. Kun onhan sellaisesta nyt paljon enemmän iloa maksaa.
Niinpä, ilmastoitu sali, sauna ym. Lapsiparkki usein jne.
Vierailija kirjoitti:
6543 kirjoitti:
Ei ole mitään väärää pyytää työstä palkkaa. Kavereiltakaan.
Toisaalta jos saa itse samalla jumpata
En järjestäisi ollenkaan. Jos teet homman kunnolla, eli vakuutukset, välineet ja kunnon piha sekä mietityt ohjelmat/liikkeet löytyy niin vaaditaan käytännössä yritys ja ihan oikeaa palkkaa, kun ei tuota viitsi muuten tehdä. Silloin todellisuudessa sinun sekä muiden rooli on jotakin muuta kuin vain ’kaveri’.
Sitten ne kaverit eivät kuitenkaan suostu maksamaan tuosta mitään, vaikka hommaa ja vaivaa siinä riittää.
Vastaisin että jos haluatte oikean ohjauksen niin suosittelen salia. Voimme yhdessä kyllä treenata, mutta niin ettei kukaan vedä mitään ohjattua osuutta. Kaikki tekevät omat liikkeensä ominaan, mutta samassa tilassa/pihassa.
Muistathan maksaa jumppatienisteistäsi verot.
Max 5 euroa.
Ja voisin hyvinkin käydä kerran pari viikossa. Varsinkin kesällä, kun ei oikein ole muita jumppia.
Missäs jumppaatte, jos sataa? Puistojumpathan perutaan yleensä sadesäällä.
Max 2 euroa. Oma junppakortti on 40 eur kuussa ja jos käyn 2 x viikossa niin kertahinta 5 eur. Sisältää lastenhoidon, saunan ja useita eri jumppaa, spinning, sali jne.
Kannattaa nyt alkuun kysyä ehkä paljonko ne on valmiita maksamaan?