Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fritsut, onko yläikärajaa?

Vierailija
20.10.2017 |

Olen aikuinen, ja tykkään niistä. Antamisesta, saamisesta ja pitämisestä :) Useimmat kuitenkin tuntuvat niitä pitävän teinien juttuna :( Miksi esimerkiksi kihlasormus tai raskausvatsa olisi ok mutta fritsut ei, molemmathan kertovat seksielämästä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka olen vajaa nelikymppinen, niin seurustelen yhden yliopistossa opiskelevan neitokaisen kanssa. kun katsotaan jotain elokuvaa, niin voin samalla imeä toisen osapuolen kaulaa ja jos olen tuhmalla tuulella, niin voin rintojakin imutella.

Ihanaa :) Et sä minusta vaikuta yhtään vajaalta :)

Vierailija
42/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että jossain Varissuon lähiöpubissa näkee silloin tällöin fritsuilla varustettuja pubiruusuja.

Missä tahansa pubissa. Arkena ne sitten on täällä kehuskelemassa upealla seksielämällään niin kuin tuo yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kaulaa voi imea ja purra ja suukotella ilman että jää jälkiä.

Vierailija
44/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kaulaa voi imea ja purra ja suukotella ilman että jää jälkiä.

Mut kun ne jäljet on niin hot :) Melkein tuntee eilisillan uudelleen ihollaan kun niitä aamulla katsoo kylppärin peilistä! Fritsut on melkein parempaa kuin paneminen. Hickies forever!

Vierailija
45/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu ettei niillä, jotka eivät ymmärrä fritsuja, ole seksielämää. Siksi kuvittelevat, että fritsuilla yritetään kertoa kaikille, että ovat juuri saaneet ja tehdä muita kateelliseksi.

Teinit tietty erikseen, mutta parisuhteessa olevat aikuiset ihmiset yleensä harrastavat seksiä, jos parisuhde voi hyvin ja on normaali. Ei silloin tarvita fritsuja esittämiseen.

Toinen vaihtoehto tietty on se, että kyseiset ihmiset ovat niitä, jotka eivät nauti elämästä, sängyssäkin maataan vain lahnana ja toivotaan, että se loppuu kohta.

Iloa elämään tuo muiden kyttääminnen ja tuomitseminen milloin mistäkin. Miksi muuten toisten fritsut voisivat aiheuttaa noin paljon ällöttystä?

Kiitos luonneanalyysistä mutta pieleen meni. Meillä on aktiivinen seksielämä mieheni kanssa. Ja monipuolinen. Löytyy lelut, pelit ja vehkeet, joskus on otettu tuttu mukaan (ei otettu toiste mutta kuitenkin).

Ei ole siltikään mitään tarvetta jättää minkäänlaisia jälkiä mihinkään. Tai no, piiskan jälkiä on useinkin mutta vaatteet peittävät ne. Kädetkin sidotaan sen verran laadukkailla ja tarkoituksenmukaisilla asioilla ettei ranteisiin tule hiertymiä.

Siltikään fritsua en ole ikinä elämässäni tehnyt, eikä miehenikään sellaisia minulle tee.

Aa, nyt mä ymmärrän. Et ole ikinä saanut fritsua, joten et edes tiedä miltä se tuntuu. Kuinka taivaallista se on, kun mies imee kaulaa.

Mulla on herkkä iho, siihen jää jäljet, vaikka kuinka hellästi imisi.

Siis eihän fritsut mun mielestä osoita, että on seksiä, vaan teidän, jotka niitä ällöätte. Sanotte, että vaan teinit ja lähiömuijat imee fritsua näyttääkseen muille. Mulla on fritsuja vain sen takia, kun tykkään siitä tunteesta

Vierailija
46/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikärajaa vaan äo-raja, joka on 100.

Suomessa keskiarvo äo on 99. Jos ihmettelette miten tämä on mahdollista Kiinassa on keskiverto äo 105.

Vierailija
47/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikärajaa vaan äo-raja, joka on 100.

Suomessa keskiarvo äo on 99. Jos ihmettelette miten tämä on mahdollista Kiinassa on keskiverto äo 105.

EN YMMÄRRÄ

KIITOS

Vierailija
48/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja ehkä 13, korkeintaan ysiluokkalaisen ikäinen. Kyllähän jatkuvat fritsut on noloja ja naurettavia tuota ikää vanhemmilla, yksittäinen vahingossa tullut pieni fritsu ei haittaa vaikka olisi vanhempikin (kunhan sitä ei esittele ylpeänä "hahaa, katsokaa kuka sai miestä/naista, ootteko kateellisia :D".

Vierailija
49/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä fritsut ymmärrän, vaikka nykyteineillä ei niitä juurikaan näe. Aikuisilla ne on lähinnä noloja..

Ite olin 18-v. kun pari poikaa päätti tehdä mulle kunnon 'jekun', toinen piti kiinni ja toinen imi kaulan täyteen fritsuja, tosi kiva sitten oli työharjoittelussa päiväkodissa melkein pari viikkoa kulkea poolon kaulus ylös asti käännettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi