Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fritsut, onko yläikärajaa?

Vierailija
20.10.2017 |

Olen aikuinen, ja tykkään niistä. Antamisesta, saamisesta ja pitämisestä :) Useimmat kuitenkin tuntuvat niitä pitävän teinien juttuna :( Miksi esimerkiksi kihlasormus tai raskausvatsa olisi ok mutta fritsut ei, molemmathan kertovat seksielämästä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt niistä edes teininä. Omasta mielestäni niiden ikäraja kulkee siinä täysi-ikäisyyden kohdalla. Teinillä ne menee nuoruuden piikkiin. Siitä ylöspäin se on vain säälittävää.

Vierailija
2/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikärajaa vaan äo-raja, joka on 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä tehdä näkymättömiin paikkoihin, jos tykkää. Kaulassa ovat aika teinimeininkiä tosiaan. Ei seksin harrastamista tarvitse mainostaa.

Vierailija
4/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä ole seksikästä purra toisen kaulaa ja tulla itse purruksi?

Vierailija
5/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lapsellista ja näyttää ääliömäiseltä aikuisellakin.

Vierailija
6/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niin että jää jälkiä?? Ei.tod.

Vierailija
7/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä fritsujen antamisen tai saamisen logiikkaa missään ikävaiheessa, lähinnä yököttävä ajatus, toiminnasta tulee ensimmäisenä joku iilimato mieleen (puistatus)...

Vierailija
8/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kai mä sitten todellakin olen vähän pervo :) Mulla alkaa jo näitä juttuja kirjoittaessa tehdä niin mieli, että nyt on pienen tauon paikka ;)

Vierailija
9/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tämä ap töissä sitten käydä.

Vierailija
10/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori aikuinen ja pidät niitä mustelmia jotenkin siisteinä. No tiedätkö mitä? Ne ei ole!

Vierailija
11/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulassa niin teinimeininkiä. Rinnoissa mulla välillä on, kun mies jostain syystä tykkää siitä puuhasta.

Vierailija
12/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yläikärajaa, antavat suttuisen, halvan, epäsiistin ja epätoivoisen vaikutelman kaikenikäisillä, myös teineillä. Eikö kukaan muuten usko, että ap:llä on vipinää?

Vierailija
13/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikärajaa vaan äo-raja, joka on 100.

Ei varmasti ole niin korkea, ehkä 80.

Vierailija
14/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt aika miksi fritsut on noloja? Olen 40 v ja tykkään todella paljon, kun mieheni imee kaulaani ja niskaani. Tuntuu taivaalliselta. Muualle imeskeleminen ei tunnu samalta, lähinnä sattuu.

Mä saan fritsuja todella helposti ja ne on noloja ihmisten asenteiden takia. Siksipä mua harmittaa todella paljon, kun en voi antaa häpeän takia mieheni imeä kaulaani.

Luulisi ettei tämän ikäisenä tarvitse hävetä muiden mielipiteiden takia, mutta näköjään tarvii.

Vierailija
15/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihmetellyt aika miksi fritsut on noloja? Olen 40 v ja tykkään todella paljon, kun mieheni imee kaulaani ja niskaani. Tuntuu taivaalliselta. Muualle imeskeleminen ei tunnu samalta, lähinnä sattuu.

Mä saan fritsuja todella helposti ja ne on noloja ihmisten asenteiden takia. Siksipä mua harmittaa todella paljon, kun en voi antaa häpeän takia mieheni imeä kaulaani.

Luulisi ettei tämän ikäisenä tarvitse hävetä muiden mielipiteiden takia, mutta näköjään tarvii.

♥️♥️♥️♥️♥️ + virtuaalifritsuja :) Kiitos, oot ihana!

Vierailija
16/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimi ikä noin 12v, jolloin pitää kavereille yrittää todistella jotain... tuota vanhemmilla en voi fritsuja ymmärtää. Itsellä ei ole ollut koskaan, eikä tule.

Vierailija
17/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä et tietenkään voi pitää korkeakauluksista paitaa/puseroa?

Vierailija
18/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä et tietenkään voi pitää korkeakauluksista paitaa/puseroa?

En tosiaan pysty pitämään. Korkeakauluksisia villapaitoja ja neuleita käytän, mutta ne harvoin pysyvät paikoillaan niin paljon, että peittäisivät fritsut. Kaikki tiukat korkeakaulukselliset paidat, esim. poolopaidat jää kaappiin. En ole niitä voinut käyttää 10 vuoteen, koska ne ”kuristavat”. Johtunee kenties kilpirauhasen ongelmista sekä astmasta.

Vierailija
19/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitä ei enää näe juuri koskaan. Lähinnä joillain wt  pubiruusuilla olen viimeksi nähnyt ikään katsomatta.

Vierailija
20/49 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän  erityisen paljon siitä että mieheni koskee niskaani ja kaulaani, myös suullaan, ja hampaillaan. Tuon alueen imeminen tuntuu taivaalliselta, mutta ei, fritsuista en tykkää. Mieheni onkin opetellut tekemään tuota mahdollisimman jälkiäjättämättä :D mutta toki joskus sattuilee vahinkoja.

Ärsyttävintä kaulassa olevissa pnaisissa jäljissä on se, että saan talvikuukausina kaulalleni ihottumaa, yhteen kohtaan josta minulle huomautellaan, eikä se tunnu kivalta. Jos fritusta huomautettaisiin, niin iskisin vain silmää, mutta on ikävää että ajatellaan minun kulkevan koko talven fritsu kaulassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän