Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkityksia ahdistukseen teillä on muita kuin SSRI/SNRI?

Vierailija
20.10.2017 |

En aio palata SSRI-rumbaan sivuvaikutusten takia. Tarvitsen kuitenkin pitempiaikaista lääkitystä. Psykiatri ehdotti Voxraa tai Aurorixia. Lyricaa hän ei suositellut. Nyt on Voxra kokeilussa mutta toistaiseksi (viikko) ei minkäänlaista vaikutusta, hoh hoijaa. Vähän ihmettelen miksi hän halusi Voxraa kokeilla, koska minulla ei ole masennusta vaan nimenomaan ahdistusta.

Onko kukaan teistä kokeillut buspironia? Psykiatri ei puhunut siitä mitään, työterveyslääkäri taas kuittasi sen tehottomana. Löytämieni tietojen mukaan se on kuitenkin ihan käytetty lääke ahd.häiriöön.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollu Huhtikuusta käytössä Optipar

Vierailija
2/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle tarjottu  terapiaa jotta saist ahdistuksen aiheet käsiteltyä pois päiväjärjestyksestä? Eihän lääkitys niitä poista, poistaa vain oireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki ja olen käynytkin pitemmän psykoterapian. Tarvitsen silti myös lääkityksen. Ap

Vierailija
4/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän buspironia, on ollut mulle hyvä. Huomaan eron itse itsessäni ja muutkin huomaavat sen minussa. Muihin käyttämiini lääkkeisiin verrattuna se on kalliihko, mutta maksan siitä ihan mielelläni.

Vierailija
5/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla huomaat buspironia auttavan? Entä onko jotain sivuvaikutuksia ? Ap

Vierailija
6/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on selkeästi vähentynyt, erityisesti sellainen "seinät kaatuu päälle ja mä vain itken" -tyyppinen lamauttava ahdistus. Sivuvaikutuksista on vaikea sanoa, kun käytän muitakin lääkkeitä, mutta kun niitä ei tässä miettiessä tule mieleen, niin eivät ne kovin kummoisia ole voineet olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan