Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sixpackista

Vierailija
10.07.2008 |

Miten on, tykkäättekö sixpackistä, vai pitääkö miehellä olla hieman rasvaa myös? Ja millainen maha omalla miehelläsi on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on jalkapalloilija, jolla timmi, sopusuhtainen kroppa. Lihasta löytyy, muttei liikaa (bodarit, yök!). Ja siis sixpack ja ihanat pakarat.......

No niin, muutama ylistyssana, toinen olis varmaan ihan tohkeissaan, kun näkis, mitä kirjotin. :D

Vierailija
2/3 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt olet ylistänyt hänelle kroppaansa aiemminkin?

Joo, itse en ole ihan tyytyväinen kroppaani (liian laiha) vaikka vaimo sitä toki ylistääkin. Toisaalta on hyvä, että lihakset (ja siis myös sixpack) näkyy, kun ei tosiaan ole sitä rasvaa.

Olin muuten EM-kisojen aikaan aika yllättynyt, kuinka osalla pelaajista oli suorastaan hintelä vartalo, etenkin kädet. Luulisi, että jalkapalloilijoillakin salitreeniä on. Eikä silloin voi pelkkiä jalkoja treenata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin täällä ajattelee, että vain naiset kirjoittelee.

Olen kertonut miehelleni, tietysti, että pidän hänen kropastaan ja kyllä sen muutenkin huomaa... ;)

Jalkapalloilijat ovat mielestäni yleensäkin sopusuhtaisia, osa tietysti on "hintelämpiä", kuin toiset, mutta miehelläni siis myös kädet ovat kunnossa (käy kuntosalilla).

Haluaisinpas kuulla, mitä sinä ajattelet vaimosi kropasta?

Millaisista naisista miehet yleensä pitävät; hieman "pehmeämmistä", vai timmimmästä kropasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan