Nettikiusaaminen ja tietojen kalastelu
Minua on kiusattu kohta neljän vuoden ajan.Ensin en päässyt salasanallani koneelleni..tätä noin puoli vuotta...tilitietoihini tehtiin 74 hyökkäystä...operaattorilta annettiin valmiiksi kaapattu modeemi...identiteettini varastettiin...facebook tilini varastettiin ja jaettiin useisiin kohteisiin...matkamaksu rahani yritettiin ohjata johonkin muualle kuin matkanjärjestäjälle..viruksia levitettiin kaikkiin laitteisiini lisäksi kotiini yritettiin tulla väkisin kymmeniä kertoja..minulle soitettiin satoja puheluja joiden soittajaa ei pystynyt jäljittämään...eikä loppua näy.Operaattorin vaihtaminen ei auttanut..näyttää että kiusaajina on operaattorien henkilökuntaa...asia on poliisilla ja laitteeni poliisin seurannassa.Silti toissa päivänä puhelimeeni tuli varoitus että salasanani..pin koodini ja verkkopankkitietoni yritetään varastaa Kouvolan sanomat oli tekovälineenä.Villiä touhua joka aiheuttaa jatkuvaa mielipahaa varuillaan oloa ja kärsimystä.Tämä on vainoamista jonka pitäisi saada julkisuutta ja tekijöiden kunnon rangaistukset.
Kommentit (3)
Nettikiusaaminen ja tietojen kalastelu= Rikos
Vein viikko sitten puhelimeni Telian Oma Gurulle vietäväksi tehdas asetuksiin Vantaan Jumboon nuori mies jätti homman kesken.käski aktivoida seuraavana päivänä.koska tiedot ei ennen lataudu.Tein niin..Puhelimeni tuli Telian Turvapaketti jossa oli 16 kpl.vaarallisia kaappaus tai muita sovelluksia.Turvapaketti 0li muka ladattu 2015.Bening Service sovellukseen uuden tehdas asetuksiin viennin jälkeen on ladattu lisäsovelluksia n.90 kpl joita en ole itse ladannut enkä pysty avaamaan tai hallinnoimaan.Fi fi on pysäytetty ja internetissä dataani on käytetty yli 500 m.muutamassa päivässä.Itse en ole tehnyt juuri mitään.Oma Gurun poika sanoi viime perjantaina että Poliisin sähköinen osoite on muuttunut.Vainoamiseni jatkuu edelleen.
Hakeudu hoitoon. Tämä ei ole trolli tai provo, olen aidosti huolissani!