Napakympin Herra X:n olisi eilen pitänyt kysyä: "Kun kuulit ammattini olevan varastotyöntekijä, tekikö mielesi lähteä pois?"
Ainakaan tuo valittu "lounge-työntekijä" Neiti B oli kovasti sen oloinen, että koki kuuluvansa business-luokkaan ja oli tullut hakemaan sen mukaisesti jotain business-liikemiestä eikä suinkaan mitään omaan yhteiskuntaluokkaansa kuuluvaa duunarimiestä.
Kommentit (26)
Miksi sanoi bussikuski. Olisi maininnut olevansa joukkoliikenteen asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Neiti A vaikutti ihanalta. Menkää nyt herranen aika, joka sinkku mies pyytämään sitä tyttöä treffeille
Ja jos asiat kehittyisivät suotuisasti, todennäköisesti pääsisitte jopa "korkkaamaan" hänet.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen huomannut tinderissä että naiset on todella pinnallisia miehen ammatin/statuksen suhteen.
Tosi moni hyvin sujunut keskustelu on päättynyt naisen kysymykseen "mitä teet elääksesi" "mikä olitkaan ammatiltasi". Hassua että naisen on aina pakko tietää työ ennen kuin suostuu lähtemään treffeille..
Itse haluan tietää ammatin kahdesta syystä:
Ettei ole työtön ja ettei ole ekonomi tai juristi koska näiden ammattikuntien edustajien kanssa mulla ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastotyöntekijä oli pettynyt kun ei valinnut parturi-kampaajaa.
Herra X on yrittänyt etsiä neiti A:n, Emman tietoja koska on kiinnostunut tästä. Auttakaa miestä hädässä! Munkin mielestä he olisivat olleetkin alusta alkaen kaikkein parhaiten toisilleen sopiva pari.
Elkää nyt stana! Eiköhän neiti A ole huoannut helpotuksesta, ettei tullut valituksi kuultuaan tämän herran edesottamuksista. On kieltänyt antamasta tietojaan jne. Ihan niin kuin neiti B hätävalheenaan keksi olevansa varattu, ettei olisi joutunut lähentelyn ja nolon flirtin kohteeeksi. Olkoon mikä varastomiäs tai rohvessööri tahansa, mut ¨'tottakai sitä vedetään pää turvoksiin, kun piikki on auki', 'ei edes antanut mahdollisuuksia' - ulinat kertoo paljon. Teinipojan tasolla oleva moukka, jonka mielestä nyt on lupa lähennellä, melkein on jo pllua luvattu antaa ja perseet olalle. HUh.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks tuttu kyllä kertoi että aikoinaan kun nettideittejä harrasti, tosi monen naisen kiinnostus lakkasi heti kun kuuli että ko. kaveri on bussikuski.
Just? Itse seukkasin kerran jonkin aikaa bussikuskin kanssa mutta suhteen päättyminen johtui ihan muista syistä kuin miehen ammatti.Bussikuski sopii kumppaniksi itsenäiselle ja omaa aikaa vaativalle naiselle, ei sellaiselle jonka mieliajanviete on olla 24/7 toisen kainalossa.
Mieluummin kuin ammattia, kannattais katsella mihin se mies palkkansa laittaa.Jos se menee sporttibaariin ja Bulgarian-lomiin niin no thanks ellei itse harrasta samaa.
Herra X on yrittänyt etsiä neiti A:n, Emman tietoja koska on kiinnostunut tästä. Auttakaa miestä hädässä! Munkin mielestä he olisivat olleetkin alusta alkaen kaikkein parhaiten toisilleen sopiva pari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005415148.html