Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
721/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku meni ulkomaille syömään pitsaa, kun Helsingissä meidän lähellä Daveys ravintolasta voi hakea kotiin ihania perhepizźoja.

Vierailija
722/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli taas riita miehen kanssa. Kyllä minä ymmärrän, että sillä on tärkeitä työasioita, edustusillallisia. Mutta kun se on aina seuraavana päivänä ihan väsynyt ja kiukkuinen, eikä se edes halua lähteä viikonloppuisin sukuloimaan. Tätikin on  jo pitkään kysellyt meitä käymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä meni kyläkauppaan eikä tiennyt minä satuin olemaan siellä.  Kauppias kysyi reippaasti: ostatko sahan?

E-en, vastasi.  Hän oli tullut ostamaan keskiolutta ja oli nolo.

Tapahtui siis todella.

Vierailija
724/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin häähatuksi sellaisen valkoisen lierihatun, ja mun hääpuvussa on pienet puhvihihat. Mä en kyllä ymmärrä noita huntuja, ne on niin vanhanaikaisia, eikö olekin? Kimpuksi mä olen ajatellut päivänkakkaroita ja ruiskukkia. Mitäs teillä muilla on?

Vierailija
725/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö teistä kukaan Rendells-emätinpuikkoja ehkäisyyn? Mulla ne vähän valuu, mutta ei se haittaa. Toivottavasti mä en tuu raskaaksi, kun mulla on opiskelut vielä kesken.

Vierailija
726/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalasin juuri makkarin seinän tummanruskeaksi, lastenhuoneen seinä punaiseksi ja aion lähettää kohta 7-vuotiaan poikani kauppaan ostamaan T-kaupan tilille 500 g jauhelihaa, koska teen eka kertaa elämässäni pizzaa.

Vierailija
727/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli televisiossa hyvä Spede Show -jakso. Käytiin naapurissa katsomassa se. Varsinkin sille Uuno Turhapurolle naurettiin remakasti.

Vierailija
728/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Tuo Hurriganesin Roadrunner kasetti on niin puhki kulunut jo. Sattuisiko kenelläkään olemaan sitä levyä lainata niin voisin äänittää sen kokonaan uudelle nauhalle? Olisi hyvä jos se levy olisi sitten niin hyvässä kunnossa ettei neula hyppisi tai jäisi soittamaan samaa kohtaa.

Vierailija
729/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan käynyt nykissä Studio 54:ssä? Ja jos on, näittekö siellä Annea ja Jacquesia? 🤩

Vierailija
730/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että siitä Uuno Turhapuro -hahmosta on tehty elokuva? Kävimme naapurin perheen kanssa katsomassa sen elokuvateatterissa ja kyllä oli hauskaa. Toivottavasti tekevät näitä vielä lisää!

Vierailija
731/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kioskilta ostaan röökiaskin. Oon 12 mut ei se eukko mitään sanonut. Kiva poltella oman huoneen ikkunasta ja kattella näkyyks ketään frendejä.

Vierailija
732/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet että tupakan mainostaminen aiotaan kieltää? On se naurettavaa hyysäämistä tällainen.

Vierailija
733/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekste jo kuulleet et Turun Ruissalossa järjestetään rockfestarit? Ainaski Family esiintyy siellä. On muutes aika progea musaa.

Vierailija
734/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana kuva Johanna Rauniosta oli lehdessä. Pakko oli leikata se yöpöydän laatikkoon.

Vierailija
735/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme vihdoinkin mieheni kanssa hankittua keittiöömme kahvinkeittimen. On se niin ihanaa kun saa aamukahviakin nyt pienellä vaivalla, vaikka ei se nyt sentään ole yhtä hyvää kuin pannussa tehty.

Vierailija
736/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntynyt vuonna 1981. kirjoitti:

Mitä olette hankkineet lapsillenne joululahjaksi? Kuinka monta lahjaa lapsenne saavat jouluna? Lasten iät ja sukupuolet?

(Haluaisin oikeasti tietää, että mitä 1970-luvulla saatiin joululahjaksi ja minkälaisia määriä niitä lahjoja tuli).

Sain maailman parasta hajuvettä kerran jouluna 1974, se oli sininen muovipullo, siinä oli enkelin kuva ja nimi "Angel". Ostin myöhemmin myös ihanaa venäläistyylistä hajuvettä, jossa oli musta "sipulikorkki" ja tuoksui taivaalliselta.

Venäläistyylinen pullo, mutta ihan Juvenaa se oli: Nitchevo

Vierailija
737/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koulun liikuntatunnilla voi olla aina jytäjumppaa tai opeteltais discotanssia Travoltan tyyliin siniset jumppapuvut päällä?

Vierailija
738/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää :(  Mun salainen  ihastus, eli työkaveri Make oli ollut siinä ravintolassa, missä missitkin oli tanssimassa. Hän oli päässyt tassittamaan jopa Miss Suomea, Pirjo Laitilaa! Mä olen ihan liian ruma, jos vertaa siihen missiin...nyyh!

(tosikertomus, sori Make:)

Vierailija
739/1605 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukavaa kun kauppaan on nyt tullut rasvatonta maitoa. Ei tule maidosta sitä lihottavaa rasvaa. Ystäväni suosituksesta vaihdoin myös voin margariiniin, näin en saa enää niitä tyydyttyneitä rasvahappoja vai mitä ikinä olivatkaan.

Vierailija
740/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin kioskilta ostaan röökiaskin. Oon 12 mut ei se eukko mitään sanonut. Kiva poltella oman huoneen ikkunasta ja kattella näkyyks ketään frendejä.

Ei varmaan tehdä saman tyypin ympärille toista elokuvaa. Kyllä Turhapuro on nyt nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän