Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei ole Instagramissa vuonna 2017?
Ajastaan jälkeenjäänyt?
Eikö ole vähän outoa, jos esim. nuoret miehet ja tytöt ei ole Instagramissa? On kuitenkin yleinen nettipalvelu.
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei ole Instagramissa vuonna 2017? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei ole Instagramissa vuonna 2017?
?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä siellä tekisin? Postaisin itsestäni lukemattomia kuvia sinne? En nyt vain ole omasta mielestäni mitenkään niin ihmeellisen näköinen, että minun pitäisi postata lukemattomia kuvia itsestäni sinne ja että ihmiset jaksaisivat sellaisia tiirailla. Eikö yksi ainoa kuva riittäisi? Miksi minun pitäisi samaa naamaani sinne satoja tai tuhansia kertoja postailla? Näette varmasti mielenkiintoisemman näköisiä ihmisiä, kuin minä, heti kun astutte kodistanne ulos. T: Nuori mies.
Olen instagrammissa, mutta en ole postannut yhtään kuvaa itsestäni tai muistakaan ihmisistä. Ihmettelen kyllä vähän niitä jotka käyttävät instaa pelkästään siihen että postaavat kuvia itsestään. Siis omasta naamastaan tai koko vartalostaan jossain kummallisessa poseerausasennossa. Kuka niitä jaksaa katsoa. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki. Saa sinne muutakin postata kuin oman pärstänsä tai takapuolensa.
En mitään. Mä oon 24v. enkä ole instassa koska en ota kuvia mistään enkä muutenkaan tykkää tollasista ehnkilökohtaisista someista.
Koska olen aika tarkka yksityisyydestäni. En todellakaan haluaisi laittaa sinne kuvia omasta naamastani. Miksi haluaisin? Ehkä jotain matkakuvia joskus, mutta niitäkin on netissä niin monia, niin miksi jaksaisin laittaa kuvaa jostain pilvenpiirtäjästä?
Olen jotenkin todella väsynyt tähän kulttuuriin, missä pitäisi kaikki jakaa muiden kanssa. Olet outo ja ulkona kaikesta, jos et ole Facebookissa, Instagramissa jne. jakamassa kuvia ja tarinoita elämästäsi. Muuttuuko tämä suunta koskaan vai meneekö vielä pidemmälle? Mitä jaetaan seuraavaksi ja missä palvelussa?
Olen 26 ja minun ikäluokassani ja piireissäni Insta on vain niillä, joilla on jotakin näytettävää, kuten firma, menestyksekäs harrastus, söpö lemmikki, loistavat kuvaustaidot tai kuuma ulkonäkö. Kaiken muun voi edelleen viestiä Facessa tai kavereiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen lapsellinen "mitä ajattelet ihmisestä..." -avaus. Miten viitsit näitä jatkuvasti.
Koska kiinnostaa!
Kiinnostuksesi ovat lapsellisia ja rasittavia. Ota alanuolista vaarin,
Ei ole altis sosiaaliselle paineelle ja ajattelee omilla aivoillaan. Ei kävele sokeasti lauman perässä vain siksi, että muut tekevät niin. Jos henkilöllä ei ole tarvetta olla Instassa, mutta hän liittyy sinne vai sosiaalisen paineen takia, niin on altis sosiaaliselle paineelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen lapsellinen "mitä ajattelet ihmisestä..." -avaus. Miten viitsit näitä jatkuvasti.
Koska kiinnostaa!
Kiinnostuksesi ovat lapsellisia ja rasittavia. Ota alanuolista vaarin,
Minua ei kiinnosta muiden peukutukset!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole altis sosiaaliselle paineelle ja ajattelee omilla aivoillaan. Ei kävele sokeasti lauman perässä vain siksi, että muut tekevät niin. Jos henkilöllä ei ole tarvetta olla Instassa, mutta hän liittyy sinne vai sosiaalisen paineen takia, niin on altis sosiaaliselle paineelle.
Se on kulttuuriteko jos liittyy Instagramiin.
Mä oon Instagramissa mut se on jokaisen oma asia onko vai ei
Ajattelen, että ko. henkilöllä on parempaakin tekemistä ja jos häntä instagram oikeasti kiinnostaisi, olisi hänellä oma tili.
En ole ajatellut että pitäisi perustaa sinne tili. Facebookissakaan olen enää harvakseltaan joidenkin ryhmien juttuja joskus katsomassa.
Olin ennen todella aktiivinen fb-päivittäjä ja jotenkin hävettää vanhat päivitykset ja kuvat muka niin ihanasta perhe-elämästä. Tai olihan se ihanaa ja on nytkin mutta se sellainen ärsyttävä tyyli selostaa jotain perheen metsäretkeä.tms.
Elämä paljon vapaampaa kun joka h...etin tilannetta ei tarvitse ajatella mahdollisena päivityksenä. Suosittelen.
En minä ainakaan halua näyttää kuviani kenellekään tutullekaan saati tuntemattomalle! Mun henkilökohtainen elämä on mun henkilökohtainen elämä ja sillä sipuli.
Että hän ei ainakaan huomiohuoraa ottamalla "makeita" kuvia itsestään, ruoistaan tai "normaalista elämästään" ja jakamalla niitä netissä kuvitellen että ne todella kiinnostavat joitakuita. Snapchat menee samaan kategoriaan. Tiedän parikin ihmistä, joka elää tuollaista instaelämää ja on perinjuurin raskasta viettää heidän kanssaan aikaa koska jokainen poseeraus, lautasellinen, paikka jne pitää jakaa välittömästi tai muuten ei ole olemassa. #sitä #tätä
Instassa jokainen voi ilmeisesti olla oman elämänsä BB-julkkis tai jotain.