Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juhlistit 25-vuotissyntymäpäivääsi?

Vierailija
19.10.2017 |

Oliko isot bileet? Saitko lahjoja? Oliko kivaa? Minkä ikäinen olet nyt?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli bileet kotona, ruokaa ja herkkuja ja boolia. Bileet oli naamiaisteemalla ja niiden aikana mm. leikittiin pihaleikkejä pimeässä. Aika päissään oltiin ja hauskaa meillä oli. Ikää nyt 42v.

Vierailija
2/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli bileet kotona, ruokaa ja herkkuja ja boolia. Bileet oli naamiaisteemalla ja niiden aikana mm. leikittiin pihaleikkejä pimeässä. Aika päissään oltiin ja hauskaa meillä oli. Ikää nyt 42v.

Ja juu, sain lahjoja. Siitä on kuviakin kun availemaan paketteja. Nyt tosin täytyy tunnustaa että mitään muistikuvaa ei kyllä ole siitä mitä olen lahjaksi silloin saanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin lähestyvää synnytystä. Ei ollut bileitä, jotain hyvää ruokaa taisin laittaa. N42

Vierailija
4/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystävät tulivat luokseni, kokkasin 3 ruokalajia ja tarjosin viinit. Siitä sitten ränni päälle, kämppis mukaan ja porukalla baariin. Pikkutunneilla kotiin! Oli aivan mahtava ilta! Nyt olen 31.

Vierailija
5/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot bileet oli, menetin peppa neitsyyden isolle analdildolle ja nyt ole 52v.

Vierailija
6/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana, toista odotin. Hyvää ruokaa ja ihan maltillisesti skoolattiin lasillisella skumppaa. Kolmisen vuotta viiskymppisiin, tarvisikohan sitä juhlia ihan kunnolla?

Vierailija
7/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, mutta en muista lainkaan, että miten vietin 25-vuotissynttäreitäni. En kaiketi oikein mitenkään. En juo tai käytä muitakaan päihteitä, niin ei kyllä johdu muistamattomuus siitäkään. Olen nyt 29-vuotias.

Vierailija
8/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin baarissa kaveriporukalla.

Vierailija
9/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin vietin myös 27-vuotissynttäreitä ja vaikka 21-vuotissynttäreitä. Jossain kohdin viikkoa kännit kavereiden kanssa ja baariin. m27

Vierailija
10/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Tosin taisin ostaa vähän parempaa ruokaa. Ikää on nyt 25,6 vuotta.

Vierailija
11/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailin vanhempieni luona, ja leivoin äidin kanssa kakun. En muista sainko lahjoja. Nyt olen 29-vuotias.

Vierailija
12/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, ehkä ostin jotain herkkua kaupasta. Eli en juhlinu, niinku en ikinä syntymäpäivääni. Nyt 28.

Vierailija
13/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut 25 v synttäritä kerrassaan mitenkään. Lapsuuden jälkeen ekat synttärijuhlimiset olivat kun täytin 30 v. ja muutama työkaveri järjesti silloin pienen yllätyksen illallisen merkeissä.

Nykyisen miehen kanssa (vuodesta 2008) ollaan kyllä kahdestaan juhlittu aina molempien synttäreitä esim. hyvän ruuan, hotellireissujen ja muidenkin lahjojen kera.

Olen 43 v.

Vierailija
14/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Kukaan ei muistanut. 

Vierailija
15/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut, ei ollut ketään, kenen kanssa juhlia. Sinä vuonna olin juuri synttärin alla valmistunut yliopistosta, saanut ensimmäisen oikean työpaikkani ja muuttanut työn perässä uuteen kaupunkiin. Syntymäpäivänä postiluukkuun tipahti äidiltä kortti ja kirje, jossa kerrottiin, että avioeroni on astunut voimaan.

Nyt on ikää 42 vuotta. Olen edelleen samassa kaupungissa ja samassa työpaikassa, on uusi mies ja lapsi. Enpä siltikään juhli synttäreitä. Mitä niitä nyt vanhana ämmänä enää. En taida olla oikein juhlivaa tyyppiä, kahvi ja Viennetta ja kukkapuska riittää. Siis itse ostettuna, ei mies sellaisia muista vaikka kalenterissa lukee.

Vierailija
16/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin yhteiset juhlat kahden kaverin kanssa, kaikki täytettiin 25 kuukauden sisään. Vieraita oli jotain 40, en muista ihan tarkkaan, tuli juotua aika reippaasti :D Oli kivaa ja sain lahjoja, lähinnä alkoholia. Nyt olen 32.

Vierailija
17/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin sairaalassa. Onneksi toivuin leukemiasta. Enkä juhlinut myöhemminkään.

Vierailija
18/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasin sairaalassa. Onneksi toivuin leukemiasta. Enkä juhlinut myöhemminkään.

Ja olen nyt 39

T. Se kuka kirjoitti lainatun kommentin

Vierailija
19/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut, eihän 'vitosia' juhlita kuin aikasintaan kun täyttää 75.

3-kymppiset juhlin maltillisesti kotona, lapset oli pieniä silloin, 4-kymppiset olikin sitten kosteammat ja railakkaammat juhlat.

Vierailija
20/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämässä, poika ehti just samalle päivälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan