Isäni ahdistelee seksuaalisesti kertomalla alapääjuttuja
Isäni on koko ikänsä tykännyt kertoa pervoja ja törkeitä alapääjuttuja ja - vitsejä.Minua se inhotti lapsena ja teininä.Nyt isä on 70v ja samat jutut jatkuvat edelleen. Isällä ei ole yhtään tilannetajua,hän kertoo juttujaan lastenkin kuullen, eivätkä kaikki aikuisetkaan tykkää hänen jutuistaan. Omasta mielestään isä on hyvä jutunkertoja. Olen sanonut isälle ettei tuollaisia juttuja saa kertoa lasten kuullen eivätkä kaikki aikuisetkaan tykkää, mutta hän suuttuu jos tästä huomauttaa. En nykyään edes halua olla hänen kanssaan tekemisissä, jutut ällöttävät enkä halua omien lapsieni kuulevan hänen juttujaan. Isä taannoin naureskellen kertoi, että lääkärikäynnillä pyysi sairaanhoitajaa istumaan syliinsä. Yök! Isäni on siis seksuaalinen ahdistelija.
Kommentit (22)
Oletko harkinnut eutanasiaa? Jokaisen lapsen elämässähän tulee eteen se tilanne, että vanhemman pitäminen hengissä aiheuttaa turhaa kärsimystä. Keskustele lääkärin kanssa, tai käytä muovikassia.
Isäsi tarvitsee terapiaa. Onkohan hän joskus joutunut itse hyväksikäytön uhriksi? Vai luuleeko noita "tosimiesten" jutuiksi?
Suurille ikäluokille keppiä kirjoitti:
Suurten ikäluokkien ihmiset ovat kiittämättömiä moukkia. Vaativat samaa kunnioitusta kuin sodan käyneet vanhempansa. Lisäksi vaativat kunnoitusta, mutta eivät käyttäydy sen mukaan. Naapurin ukkokin puhuu neekereistä, koska niin puhuttiin 60-luvulla. Suuttui kuitenkin, kun häntä nimitin häntä seniiliksi papaksi.
Onpas sinulla ysikaistAinen näkemys. Löytyisikö enempää?
Tunnen monta erittäin fiksua.
Toivon, että minua ei yleistetä sinuun, kun puhutaan tästä ikäluokasta.
Huh, huh.
Muakin inhottaa vanhojen ukkojen alapääjutut mutta siitä puhe mistä puute. Tosin tuskin tietävät mitä naisen kanssa tulisi tehdä tänä päivänä xD
Joissakin facen huumoriryhmätkin tulvii googlesta haettuja kuvia ilman vitsiä tai hauskaa kaksimielistä meemiä. Monen "huumoriryhmän" nimi pitäisi ollakin "kuinka keski-ikäiset keksivät googlen kuvahaun" tai "pikkutuhmia kuvia googlesta" xD
Liityin siksi koska odotin niitä hauskoja, kaksimielisiä meemejä tai muuten oikeita vitsejä :/
Kerrotko ap mikset ole ilmoittanut närkästystäsi ääneen ja sanonut ettet sinä halua kuunnella moisia juttuja? Mikä on estänyt ilmoittamasta että ovi käy sillä sekunnilla kun moista juttua alkaa suusta tulla? Ja mikä on sitten estänyt näyttämästä että niin tapahtuu?
Minä en ymmärrä tällaisia aloituksia joissa pitkään jostain asiasta kärsineet vain kärsivät eivätkä saa sen vertaa suutaan auki että asiasta huomauttaisivat ja laittaisivat rajat toiminnalle? Ihan typerää kuvitella että tuollaiselle moukalle ei saa asiasta sanoa - jos se moukka loukkaantuu niin se ihan se oma häpeä.Ei sellaista pidä pelätä.
Itse sanoisin etten halua kuunnella ja ilmoittaisin että jatkossa voi säästää rasvaiset jutut jonnekin toisaalle tai kyläily loppuu. Kun ei tuolllaisen ihmisen kanssa ole pakko olla tekemisissä mistään syystä.
Joo, onhan noita.
Saattaa vaimo naurA noille typerille jutuille, nin ei äijä tajua mauttomuuttaan.
Toivottavastijoku muukin sanoo asiasta. Ikävää. Mun eno on vähän samanlainen.
Sen vaimo rupes kans tyhmiä vitsejä ... en kuullut, mut mun mies puuttui ja sanoi, että nyt puhutte vaimostani a tuommoiset jutut loppuu. Ja ne loppu.
Oli se iänikuinen postinkantaja tai talonmies-vitsi.
MUttomat vitsit on mauttomuuksia. Ne on muka vitsejä, mutta siinä ei paljon ajatella kohdetta. Ehkä ois parempi olla vääntämällä yleisiä tyhmyyksiä kaikkien tietämiä ja on mieluummin hiljaa...
Huumori ja flirtti on uusi neuvostovastaisuus. Hys hys.
Suurille ikäluokille keppiä kirjoitti:
Suurten ikäluokkien ihmiset ovat kiittämättömiä moukkia. Vaativat samaa kunnioitusta kuin sodan käyneet vanhempansa. Lisäksi vaativat kunnoitusta, mutta eivät käyttäydy sen mukaan. Naapurin ukkokin puhuu neekereistä, koska niin puhuttiin 60-luvulla. Suuttui kuitenkin, kun häntä nimitin häntä seniiliksi papaksi.
Silloin ennen se n-sana ei ollut halveksiva, se oli vaan toteamus siitä että ihminen oli erivärinen, ilman mitään rasismia.Ja mitä siihen sanaan tulee niin vielä 90-luvun puolessa välissä oli kouluissa aakkostauluja joissa n-kirjaimen kohdalla oli jalkapalloa pelaava musta mies.
Sinä niputat kaikki suurten ikäluokkien edustajat massaksi ja moukiksi ja nimittelet naapurin pappaa seniiliksi. En tuon perusteella kutsuisi sinua itseäsi kovinkaan fiksuksi ihmiseksi. Päinvastoin, olet ääliö.
Onhan tuollainen ikävää, mutta jos jutut ovat yleisluonteisia vitsejä eikä henkilökohtaisuuksia niin en nyt sanoisi tuota seksuaaliseksi ahdisteluksi. Vaikka lapsille tuo ei ole sopivaa niin toisaalta, tuollaisen lievästi ikävän ja kuitenkin vaarattoman tilanteen klaaraaminen saattaa jopa antaa valmiuksia niiden oikeasti ikävien tilanteiden (joita elämässä ilävä kyllä väkisinkin tulee) klaaraamisern.
Ap vaikuttaa niin nipolle, että ehkä isä ihan tahallaan heittää noita vitsejään.
Kyllä olen isälle useastikin sanonut ettei ole mukavaa kuunnella hänen juttujaan, ja erityisesti olen sanonut että lasten kuullen ei ällöjä juttuja pidä kertoa.Isä tosiaan suuttuu kun tästä sanoo.Myös siskoni kokee isän käytöksen asiattomana.Ei ole todellakaan lasten korville sopivaa kuulla pervoa vitsiä aiheesta h####n p###u!
Mun faija kertoo kans härskejä juttuja ja ikää päälle 70, mut oon kasvanut sen huumorin keskellä ja omat juttuni ovat varmaan pahempia. Meitä on toki moneen junaan ja häröistä jutuista pitävän ihmisen pitäisi osata kuunnella, jos joku läheinen ei niitä juttuja halua kuunnella + sensuroida vähän itseään lasten ja oudompien ihmisten seurassa. Minulla ja yleensä kans faijalla on tuo taito pääosin hallussa, mutta veikkaan, että häneen pätee sama kuin minuun, että viihtyy parhaiten sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa ei tarvi sensuroida itteään. Multa ainakin karsiutuu kaikki yliasialliset tiukkapivot kaveripiiristä nopeasti hyvän päivän tutuiksi, joiden kanssa jaksaa nähdä siveitä puhuen sen kerran pari vuodessa. (Ompa mulla mm. kaveri, jonka kanssa heitetään kahdestaan hyvin häröä läppää, mutta hänen lapsensa läsnäollessa juttutaso on asiallisempi.)
Ja joidenkin kavereideni ja esim. veljeni kanssa se huumori on sillä tasolla, että härskejä isänikin varmaan järkyttyisi, jos niitä kuulisi. XD
N29
Joku sukupolvikysymys tuo on.
Minua taas häiritsee että isä kutsuu tummaihoisia "alivaloittuneiksi". Tästä olen sanonut niin monta kertaa että onneksi ei enää viljele tätä ihmisten kuullen.
Toinen tyypillinen asia on naisten tytöttely. Vielä työelämässä ollessaan isäni ihmetteli kun keski-ikäinen naispuolinen työkaveri ei pitänyt kun hän kutsui tätä tytöksi koska "eikös kaikki naiset tykkää kun heitä kutsutaan tytöiksi", miksi ei voi käyttää etunimeä, en voi kuin ihmetellä.
Onneksi oma isä ei ole tuollainen kusipää. En kävisi koskaan kattomassa, jos olisi.
Muistan yhä miten epämiellyttävä olo minulle tuli lapsena ja teininä noista isän jutuista. Esim.kerran ollessani teini meillä oli maalareita taloa maalaamassa ja samaan aikaan ystäväni oli meillä yökylässä.Isä vitsaili maalareille minun kuullen, että yläkerran ikkunasta näkyy sitten nuoria tyttöjä nukkumassa vähäisillä vaatteilla. Todella vastenmielistä! Isä ei ole koskaan fyysisesti käynyt käsiksi,mutta ei tuollainen ole normaalia vitsailua.
Ap
Tuttua. Tuolla ikäluokalla on kusta päässä noiden alapääjuttujensa kanssa. Siksi en liiku julkisesti ukon kanssa missään.