Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä jos keskustelutilanteessa joku ei katso ollenkaan jotain toista?

Vierailija
19.10.2017 |

Jos yksi keskustelijoista ignooraa jotain toista silleen ettei katso häneen ollenkaan puhuessaan? Huomaatteko sellaista ja häiritseekö?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ja ärsyttää.

Vierailija
2/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä miehenä jututan naista esim työpaikalla työasiasta ja hän katselee kaikkialle muualle paitsi minun suuntaan niin kyllähän se pistää miettimään että olenko noin vastenmielinen tai että ahdistanko häntä jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tää sun kysymyksesi vääntää niin hemmetin vaikeaan muotoon.. ei suinkaan vaikka "häiritseekö sinua jos keskusteltaessa toinen katselee muualle".. 

Vierailija
4/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö tää sun kysymyksesi vääntää niin hemmetin vaikeaan muotoon.. ei suinkaan vaikka "häiritseekö sinua jos keskusteltaessa toinen katselee muualle".. 

Ei ei, en tarkoita sitä. En itsekään aina katso toista silmiin vaan tuijottelen seinille kuin mikäkin autisti. Tarkoitan että tilanteessa on useita ihmisiä ja yksi katsoo puhuessaan kaikkiin muihin vuoron perään paitsi yhteen keskustelijaan. AP

Vierailija
5/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse se, joka ei katso toista samaan aikaan kun puhun tai kuuntelen. En vain pysty keskittymään useampaan asiaan samanaikaisesti, etenkin jos keskustelun aiheena on asia jota oikein pitää miettiä. Ei se sitä tarkoita että ignooraan toisen, päinvastoin kuuntelen erityisen huolellisesti, mitä hän sanoo. Minä vain keskityn paremmin sillä tavoin, etenkin jos toisella on taipumus elehtiä voimakkaasti puhuessaan.

Vierailija
6/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä syy olla sietämättä toista ihmistä, mutta on pakko olla kanssakäymisessä, niin miten muutenkaan voisi toimia?

Vierailija
7/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan sellaisen herkästi ja se häiritsee ja harmittaa minua. Paitsi ettei "ignooraaja" itse puhuessaan katso kertaakaan tähän yhteen keskustelijaan, vaan pelkästään muihin läsnäolijoihin, hän ei yleensä katso tähän myöskään silloin, kun tämä puhuu, vaan siinä vaiheessa saattaa tehdä jotain esim. tarkistaa puhelimensa tai sitten vain kylmästi katsoa silloinkin muihin läsnäolijoihin.

Joskus tv-keskusteluissa huomaa tällaista.

Vierailija
8/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kolmen kesken -tilanteissa eräs kollega osoittaa sanansa vain ja ainoastaan sille toiselle. Se toinen osoittaa sanansa molemmille. Katsekontaktin suhteen sama tilanne. Ihmettelen, kun mitään riitaa ei ole ollut ja kahden kesken keskustelu menee normaalisti.

Vierailija
9/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tosi vaikea katsoa silmiin eikä se liity siihen toiseen ihmiseen juuri koskaan mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi