Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua?

Vierailija
19.10.2017 |

Miksi minua ärsyttää helposti ihmisten tavat? Nyt ärsyttää erään tyypin tapa kirjoittaa whatsapissa kamalan tarkasti, kaikki kieliopillisesti täysin oikein, viestit kilometrin mittaisia ja sen sellaista... miksi ei voisi kirjoittaa lyhyempiä viestejä ja pari putkeen. Jotenkin en vain usko, että tästä tulee mitään sen suurempaa... en vain kehtaa sanoa suoraan, mikä ärsyttää. Olisihan se aika... erikoista. Että LIIAN huolellinen teksti ärsyttää.

Olen yrittänyt itse kirjoitella lyhyitä viestejä, ikään kuin vinkkinä, että hei, ei tarvitse tunkea KAIKKEA asiaa siihen yhteen viestiin. Mutta ei...

No, jospa nyt saamme aikaiseksi tavata pian, niin voin sitten sanoa, että en tuntenut kipinää, sori, ja jatkaa muiden kanssa juttelua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tyylillään

Vierailija
2/6 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi enää edes avata niitä kilometriviestejä, kun tiedän jo etukäteen että niissä on miljoona asiaa samassa. Ihmettelen, ettei tyyppi osaa ollenkaan lukea rivien välistä vihjeitä. Jos toinen vastailee hitaasti viesteihin, niin eikö mitkään kellot soi, että ehkä se tyyppi ei ole aivan megakiinnostunut... Tyyppi selitti minulle yhdestä kaupankäynnistään, jossa 'ostajasta' ei kuulunut mitään, mutta tyyppi ei oikeasti TAJUNNUT, että hänelle on tehty oharit. Voi jessus sentään... Sanoin hänelle suoraan miten asian on, mutta hän jossitteli että jospa nyt kuitenkin... juu ei. Järki hoi. Noin muuten ei kyllä vaikuta aspergerilta... mutta kaipa sekin voi olla hyvin piilevänä tai jotain.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia*

Vierailija
4/6 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan hän ollakin tosi ihana livenä. Ja ehkä voisin saada kytkettyä pois noiden ärsyttävien kilometriviestien lähettelyn, mutta enpä tiedä... Kuvissa hän on ihan ok:n näköinen, tai no, ainakin yhdessä. Mutta aistin, ettei meistä tule mitään. Voisin keksiä jonkin tekosyyn, ettei tarvitsisi tavata koskaan, mutta sitten jäisin vain miettimään, että mitä menetin vai menetinkö mitään. Ei se kannattaisi. Parempi katsoa kuin katua, luulen.

AP

Vierailija
5/6 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain aivan liian takertunut minuun! Argh. Minä haluan kuitenkin nyt huomiota monilta miehiltä enkä roikkua jossain randomissa jota en ole edes tavannut. Ehkä tulen häpeämään kirjoituksiani, mutta tällä hetkellä hän on random eikä mitään tunnejuttuja voi tietenkään olla pelissä, joten ihan ok sanoa näin!

AP

Vierailija
6/6 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultakin tulee juttua ihan kiitettävästi 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan