Poikaystävää hävetti kun pyysin heillä Laktoositon maitoa
Olin ensimmäistä kertaa tapaamassa poikaystävän vanhempia. Söimme päivällistä ja juomaksi oli tarjolla sitruunavettä ja maitoa. Olen allerginen sitruunalle ja minulla on laktoosi-intoleranssi. Pyysin saada Laktoositonta maitoa (tiesin että heillä on sitä kun poikaystävän äidilläkim on) jälkeen päin poikaystävä sanoi että häntä hävetti kun Olin pyytänyt erikseen maitoa ja kuulemma samassa pöydässä ollut isänsä oli nimittänyt minua "nirsoperseeksi"
Kommentit (19)
Hölmöä suuttua tuollaisesta. Vaikka korrektimpaa olisi tietysti ollut pyytää tavallista vettä, mutta silti poikaystävä ja isänsä ylireagoivat.
Muakin hävettää kun sä et osaa taivuttaa sanaa laktoositon ja vielä kirjoitat sen isolla alkukirjaimella. Ja vielä kahdesti jukoliste!!!!!
Jos on tuo "itsediagnosoitu laktoosi-intoleranssi" eli nosebo (tutkittu juttu), niin eikö sitä kahvi pysty juomaan ilman maitoa? Vai aina pitää olla mahdollisimman vaikea, kos minäminäminä.
Ois varmaa enempi hävettänyt jos oisit juonut tavallista ja sit piereskellyt kauheet hajut.
Ja seurustelet poikaystäväsi kanssa, koska...?
Huvittavaa ku jotkut keksivät itelleen laktoosi-intoleranssin, eivät piere enempää kuin muutkaan. Maitoa ei voi juoda, mut juusto ja maitoruuat käy esim.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa ku jotkut keksivät itelleen laktoosi-intoleranssin, eivät piere enempää kuin muutkaan. Maitoa ei voi juoda, mut juusto ja maitoruuat käy esim.
Surullista ku jotkut keksivät toisten sairauksista ikävää sanottavaa, vaikkeivat tiedä asiasta himpun vertaa.
Kommentoida voi, mutta faktoja ei tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Muakin hävettää kun sä et osaa taivuttaa sanaa laktoositon ja vielä kirjoitat sen isolla alkukirjaimella. Ja vielä kahdesti jukoliste!!!!!
No hui kamala!Ihan kauheeta!
" Nirsoperse " :D Jaa enemmän niin et ole nirsoperse.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tuo "itsediagnosoitu laktoosi-intoleranssi" eli nosebo (tutkittu juttu), niin eikö sitä kahvi pysty juomaan ilman maitoa? Vai aina pitää olla mahdollisimman vaikea, kos minäminäminä.
Onko lukivika?Ap kertoi että söivät päivällistä!
Kummallinen oerhe poikaystävällä.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan ei ole yhtään huvittavaa törmätä kaltaisiisi paremmintietäjiin. Itse olen crohnikko, en pysty juomaan maitoa, mutta ruoanlaitossa se menee. Kovissa juustoissa ei ole laktoosia.
heillä oli siis laktositonta maitoa, kun poikakaverin äiti käyttää sitä? pilkkaako poikakaverin isä vaimoaan tuosta asiasta, kun sinullekin oli ilkeä?
Erikoinen kyläpaikka, jos hanasta ei tule juotavaa vettä. Mutta näitähän on, etenkin palstalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Hei dorka. Suurin osa juustoista on laktoosittomia.
Äläpä ainakaan muuta yhteen saatk lisäänny tuommoisen kanssa. Jos kätesi murtuu, poikkis häpeää kipsiä, jos saat astman, poikkis häpeää inhalaattoria, jos toivut leikkauksesta, poikkis häpeää sinua kokonaan, piilottelee kotona ja äyskii. Nuo tuollaiset saisi kuolla sukupuuttoon, ei niistä kumppaniksi ole.
*laktoositonta