Väsynyt treffailemaan miehiä
Ihan väsynyt.Haluasin löytää sen "oikean"mutta olen jo ihan ähkynä miestarjonnasta ja en jaksa juosta koko ajan miesten kanssa treffeillä(ketkä vaikuttavat mielenkiintoisilta)Nyt on kiva mies tavattu,mutta innostus minulla vaihtelee tylsyydestä mielenkiintoon.Johtuuko se nyt tästä miesähkystä?Muilla samanlaisia tuntemuksia..ilman tätä koukutusta(miesten kiinnostus minua kohtaan) en kuitenkaan voi olla:(
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jospa et olekaan valmis suhteeseen. Tai sitten niitä hyviä miehiä on tarjolla niin paljon, että odotat jotain tosi upeaa. Kokeile tutustua yhteen mieheen vähän paremmin aina kerrallaan.
Itsekin haluaisin löytää jo miehen(sinkkuna kolme vuotta) minulla ei vaan ole ketään kenen kanssa edes lähtisin treffeille! Eikä kukaan ole puoleen vuoteen osoittanut mitään kiinnostusta. Tylsää!
Sano nyt vielä, että et oo itse tehnyt asialle mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa et olekaan valmis suhteeseen. Tai sitten niitä hyviä miehiä on tarjolla niin paljon, että odotat jotain tosi upeaa. Kokeile tutustua yhteen mieheen vähän paremmin aina kerrallaan.
Itsekin haluaisin löytää jo miehen(sinkkuna kolme vuotta) minulla ei vaan ole ketään kenen kanssa edes lähtisin treffeille! Eikä kukaan ole puoleen vuoteen osoittanut mitään kiinnostusta. Tylsää!Sano nyt vielä, että et oo itse tehnyt asialle mitään
Se mies joka kiinnostui minusta oli varattu... ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin löytää jo miehen(sinkkuna kolme vuotta) minulla ei vaan ole ketään kenen kanssa edes lähtisin treffeille! Eikä kukaan ole puoleen vuoteen osoittanut mitään kiinnostusta. Tylsää!
Kuinka avuton voi olla?
Lataa Tinder, ja sinulla on niin paljon kiinnostuneita miehiä kuin haluat.
Hei olen Ap ja unohdin tietenkin mainita,että olen nämä miehet tavannut nettdeittisivustoilta.Ajattelin vaan kysyä,että voiko tämä olla tylsistymisen syy(kun ei löydä sopivaa ja jaksa enään käydä treffeillä)kun tuntuu,että ei vaan jaksa innostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin löytää jo miehen(sinkkuna kolme vuotta) minulla ei vaan ole ketään kenen kanssa edes lähtisin treffeille! Eikä kukaan ole puoleen vuoteen osoittanut mitään kiinnostusta. Tylsää!Kuinka avuton voi olla?
Lataa Tinder, ja sinulla on niin paljon kiinnostuneita miehiä kuin haluat.
En halua tutustua Tinderissä tai netissä miehiin :D
Olen aina tutustunut miehiin oikeassa elämässä.
Olen kokeillut Tinderiä. Tapasin pari mutta ei sitten johtanut mihinkään. Luotan enemmän luonnollisempaan tapaan tutustua vaikka yhteisten tuttavien kautta. Se on minulle paljon helpompaa kuin Tinder. Enkä tykkää valikoida miestä kuvan perusteella. Tai olla itse siellä tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hei olen Ap ja unohdin tietenkin mainita,että olen nämä miehet tavannut nettdeittisivustoilta.Ajattelin vaan kysyä,että voiko tämä olla tylsistymisen syy(kun ei löydä sopivaa ja jaksa enään käydä treffeillä)kun tuntuu,että ei vaan jaksa innostua.
Älä sit treffaile miehiä! Ei se ole mikään kansalaisvelvollisuus.
Mitäs jos kokeilet kumppaninhakua muualta kuin netistä, jos niin paljon kyllästyttää?
Voimia sinne miesähkyn uuvuttamalle :*
Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Syy on oikeasti se, että sulla on liian paljon valinnanvaraa
On tämä kyllä älytöntä että miehillä ei ole minkäääänlaista valinnanvaraa tinderissä ja nettideiteissä ja naiset valittaa että sitä on liikaa =O
Mitä nykytilanteelle voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä älytöntä että miehillä ei ole minkäääänlaista valinnanvaraa tinderissä ja nettideiteissä ja naiset valittaa että sitä on liikaa =O
Ottaa lisää sinkkumiehiä maahan kasvattamaan sukupuolijakauman vinoumaa entisestään.
Oletko AP koskaan pelannut uhkapelejä? Ihan vaan vaikka tiputtanut muutaman euron RAY:n pelikoneeseen?
Laitat sisään 2 euroa. Voitat heti 3. Pelaat pari kierrosta.. summa palaa taas 2 euroon, ei kannata tähän lopettaa kun tällähän aloitinkin. Oho voitit taas, nyt voittoja on 12.40 euroa. No eihän tuollaista epätasalukua viitsi jättää, pelaat 40 centtiä pois. Nyt on 12 euroa. Mietit että no otan kympissä ulos.. vielä pari kierrosta pelaan. Kohta voittoja on jäljellä enää 10 euroa. Vielä tekisi mieli vähän pelata, no otan 8 eurossa ulos jne. Lopulta sinulla on 4 euroa ja mietit että ethän tavallaan tienannut kuin 2 euroa, eihän se ole paljon mitään. Sama jatkaa pelaamista. Otat sitten 2 eurossa ulos niin et menettänyt tai saanut mitään. Sitten kun olisi aika ottaa se 2e ulos niin mietit että no tässähän ollaan vasta lähtötilanteessa, eihän tässä ole järkeä lopettaa. Ja lopulta poistut pelikoneelta, eikä lompakkoosi jäänyt yhtäkään euroa.
Varo ettei deittailussa käy näin. Pitää ymmärtää lopettaa ajoissa, pitää lopettaa huipulla.
Se valitettavasti niin miehiä on syntynyt paljon enemmän kuin naisia. Joka ikäluokassa on tuhansia miehiä enemmän aina noin +50 vuotisiin asti.
Ulkomailta pitäs tuoda vaimoja enemmän jottei hyvistä miehistä olis ylitarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa lisää sinkkumiehiä maahan kasvattamaan sukupuolijakauman vinoumaa entisestään.
Tämä. Olihan tästä hesarin pääkirjoituksessakin, että maahanmuuttajissa pitäisi suosia(hah) miehiä, että saattaisiin syntyvyys Suomessa nousuun.
En vaan tajua Tinderiä. Paljon siistimpää tavata joku tuntematon jossain randomina ja huomata, että on ihan sairaat kemiat. Siitä se aina sitten jatkuu. Ei tarvii joka päivä käydä drinksuilla tai deiteillä.