Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin ostamaan Fazerin sijaan muita suklaavaihtoehtoja

Vierailija
18.10.2017 |

Marabou ei tunnu käyttävän palmuöljyä levyissään, Lidlissä myydään myös hyviä suklaita jotka eivät ko ainetta sisällä. Huomasin eron vasta kun oon pidempään syönyt näitä muita ja ostin yhden Fazerin Lontoon rae-levyn. Tosi kovaa, ei yhtään niin suussasulavan hyvää.

Jouluksi pitäisi löytää hyviä! Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin Lidlin ja Lindtin suklaisiin jo  vuosia sitten. Sen verran harvoin tulee ostettua että voi  sitten ostaa laadukkaampaa.

Vierailija
2/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein saman liikkeen jo aiemmin. Syön muutenkin vähemmän, mutta oikeesti laadukasta suklaata. Fazerit saa vetää pöntöstä alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin kotimaista marmeladia. Ties missä oloissa ne kaakaopavut viljellään ja sitten ne rahdataan tänne.

Vierailija
4/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazeria aina ylistetään mocutusmerkeissä, mutta FAZER ON PELKKÄ YKSITTÄISTAPAUS!

Vierailija
5/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lempparini taas on pitkään ollut se Fazerin hasselpähkinä&rusina levy. Nami.

Vierailija
6/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei palmuöljyt haittaa. Fazerin suklaa on parasta, Maraboukin hyvää mutta imelämmän makuista.

Vierailija
7/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sininen sai hädin tuskin "suklaan" arvon belgialaiselta maailman parhaan suklaan tekijältä.

Ihan on pelkkää rasvaa ja sokeria, oikeaa suklaan makua ei nimeksikään.

Vierailija
8/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lempparini joulukarkeista oli ennen Wiener nougat, kopsasin uuden ja vanhan ainesosaluettelon:

Entinen resepti (vieläpä Fazerin sivuilla valheellisesti:)

mantelit 41%, sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, aromi (vanilliini). Sisältää mantelia. Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää ja pistaasimantelia.

Nykyinen resepti (uuden paketin takakannessa):

sokeri, MANTELIT (38%), kasvirasva (palmu, shea), kaakaomassa, aromi. SAATTAA SISÄLTÄÄ PIENIÄ MÄÄRIÄ HASSELPÄHKINÄÄ.

Eihän tuo ole enää yhtään sama asia :( Myös entinen lempipatukkani Fazerina muutettiin pahanmakuiseksi.

On se vaikeaa pysyä herkuissa :D

Ap

Vierailija
9/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Geisha suklaalevyn pitkästä aikaa, ei voi puhua samana päivänä tästä ja aikaisemmasta, liekö sitten palmuöljyn syytä vai minkä, ei tarvitse enää ostaa.

.

Suosituksia otetaan vastaan, mikähän suklaa olisi lähinnä entistä Fazeria.

Vierailija
10/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Geisha suklaalevyn pitkästä aikaa, ei voi puhua samana päivänä tästä ja aikaisemmasta, liekö sitten palmuöljyn syytä vai minkä, ei tarvitse enää ostaa.

.

Suosituksia otetaan vastaan, mikähän suklaa olisi lähinnä entistä Fazeria.

Joo, Geisha meni pilalle. Ruotsin puolelta olen hakenut joitain hyviä suklaita Candy Worldista. Ap

Vierailija
11/11 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgialaiset saa hajota suklaisiiinsa. Fazerin suklaat sulaa suussa ;)