Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjä, mitä ajattelet siitä että lihan kukutus on Suomessa viime aikoina vain lisääntynyt?

Vierailija
18.10.2017 |

Monet kasvissyöjät taitavat elää sellaisessa harhassa että tulevaisuudessa siintäisi kasvisruokatulevaisuus jota kohtaan mentäisiin koko ajan mutta niin ei ole. Ihmiset syövät koko ajan vain enemmän lihaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutus

Vierailija
2/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Miten se on niin vaikea ymmärtää, ettei muiden ihmisten valinnat kosketa minua? Mieheni syö lihaa, minä en. Ei ole ikinä ollut meille ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mieheni on kasvissyöjä ja minä olen vähentänyt lihan syöntiä huomattavasti. Mitä ajattelet siitä?

Vierailija
4/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein mitään mieltä . Harmittaa tietysti eläinten puolesta.

Vierailija
5/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasvissyöjä , mutta onhan se harmillista. Jos kulutus vähenisi , niin eläimet kärsisivät vähemmän.

Vierailija
6/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta.

Vierailija
7/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä sille voin. Just kävin terveystarkastuksessa ja siellä todettiin että eräs tarkistettu elimistöni osa on kohta viisikymppiseksi nuorekkaassa kunnossa. Verenpaine ideaali. Jo vuosia on naurettu esitietolomakkeilleni, että eikö sulla todellakaan ole MITÄÄN lääkityksiä.

Vierailija
8/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tietenkin mennään koko ajan. Ilmastonmuutos viimeistään lopettaa nykyisenkaltaisen lihateollisuuden.

Vierailija
9/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se kasvisruokatulevaisuus on tulossa jossain siellä samassa tulevaisuudessa missä öljy tai vastaavat polttoaineet loppuu ja ihmiskunta joutuu muutenkin keksimään ratkaisuja selviämiselleen ja erilaisille tavoille elää. On ennustettu, että tulevaisuudessa lihasta tulisi rikkaiden ihmisten harvinainen herkku. Sen sijaan hyönteisten syöminen on tulossa muotiin, koska ovat proteiinipitoisia ja ympäristöystävällisempiä. Samoin ns. ”roskakalat” on terminä jo tulleet.

Itse olen kasvissyöjä vain, koska liha ällöttää mua henkilökohtaisesti, enkä olisi itse valmis teurastamaan sitä samaa eläintä minkä aiemmin mieluusti söi. Eli en ajattele mitään siitä miten joku muu ihminen syö. Kunhan kasvissyöjille tulisi jatkossakin paljon uusia vaihtoehtoja markkinoille, eli kasvissyöjiä olisi ainakin sen verran paljon. Ettei menisi ruoanlaitto hankalaksi.

Vierailija
10/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kasvissyöjä siitä ajattelisi? Mitä sen pitäisi ajatella? Minä olen kasvissyöjä, mutta mies vetää punaista lihaa kaksin käsin ja joka ruualla. Veri vain suupielistä vuotaa. Mitä minun pitäisi siitä ajatella? 

Vierailija
11/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollaan kaikki. Suomalaiset ei selvästikään välitä ilmastonmuutoksesta.

Vierailija
12/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä minä sille voin. Just kävin terveystarkastuksessa ja siellä todettiin että eräs tarkistettu elimistöni osa on kohta viisikymppiseksi nuorekkaassa kunnossa. Verenpaine ideaali. Jo vuosia on naurettu esitietolomakkeilleni, että eikö sulla todellakaan ole MITÄÄN lääkityksiä.

Aika harvalla viisikymppisellä on säännöllisiä lääkityksiä.

Vierailija
13/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niin, että voi eläin raukkoja.  Enpä tahtoisi olla heidän paikallaan.

Vierailija
14/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelen niin, että siinäkin taas joku possuparka on henkensä heittänyt.  Tai, että tuossakin on jonkun elukkaparan pakaralihas myynnissä. Tai, että tuossa on lehmän selkälihas lihatiskillä. Mitähän se elukka on viimeisillä hetkillään joutunut kokemaan?

Vierailija
15/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollaan kaikki. Suomalaiset ei selvästikään välitä ilmastonmuutoksesta.

Kyllä suomalaiset ilmastonmuutoksesta välittää, kunhan ei omia elintapoja joudu muuttamaan. No, 20 vuotta ja nykyinen järjestys tulee romahtamaan, kuten Nasa on ennustanut. 

Vierailija
16/16 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Mieheni on kasvissyöjä ja minä olen vähentänyt lihan syöntiä huomattavasti. Mitä ajattelet siitä?

Miehesi on ituhippi ja sinä olet saanut negatiivisia vaikutteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi