Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö journalistiikka jo liian pervoksi??

Fiona F.
18.10.2017 |

Entinen kansanedustaja, kirjailija Risto Niemiläinen suhtautuu omaan seksuaalisuuteensa mutkattomasti. Hän masturboi päivittäin ja suosittelee sitä muillekin.

Seksistä puhuminen on ollut kirjailija Risto Niemiläiselle aina luonnollista. Nykyään hän pitää podcastia, jossa seksistä ja seksuaalisuudesta pyritään puhumaan avoimesti ja suoraan – Ristolle tyypilliseen tapaan.

– Olen kotona paljon alasti. Silloin näkee oman kehonsa monesta kulmasta ja oppii pitämään siitä, hän kertoo.

– Olen luonteeltani avoin ja puhelias ja olen pystynyt puhumaan suoraan seksistä muiden kanssa jo teininä. Ikääntyminen auttaa siinä, että toiveistaan osaa kertoa entistä paremmin.

”Olen seurustellut 17-vuotiaasta asti enkä osaa olla yksin. Minun on pakko saada koskettaa toista ihmistä.”

Risto erosi alkuvuonna. Nyt hän on jälleen kihloissa. Koko aikuisikänsä aikana Risto ei ole koskaan ollut sinkku.

– Olen seurustellut 17-vuotiaasta asti enkä osaa olla yksin. Minun on pakko saada koskettaa toista ihmistä ja nukkua toisen kanssa. Ajattelen, että onnellista parisuhdetta on vaikeaa ylläpitää ilman seksiä. Sille pitää löytyä aikaa.

”Jos minulla on kiire, mieluummin masturboin kuin ajan parran.”

Myös itsetyydytys on Risto Niemiläisen mukaan tärkeä osa seksuaalisuutta. Hän ottaa sille aikaa päivittäin.

– Ajattelen, että masturbointi on konkreettinen rakkauden teko itseä kohtaan. Jos minulla on kiire, mieluummin masturboin kuin ajan parran. Siitä tulee hyvä ja hehkuva olo, hän kuvailee.

Risto kertoo tietoisesti treenaavansa erogeenisiä lihaksiaan.

– Treenaan painonnostoa erogeenisillä lihaksilla ja nostan esimerkiksi ketsuppipulloa. Olen opiskellut asiaa netistä.

Treenien ansiosta Risto on oppinut olemaan paremmin läsnä omassa kehossaan.

– Pystyn saamaan orgasmin ajatuksen voimalla sekunneissa. Olen saanut orgasmin myös suudellessa. Pystyn säätelemään sen kestoa ja pitkittämään sitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jumala! Saako lähdettä.

Vierailija
2/3 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain paljon pahempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla