Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat, onko lapsenne syyslomalla päiväkodissa

Vierailija
18.10.2017 |

Omani on, koska mun täytyy siivoilla ym rästihommia, jotka kauan odottaneet. Ja levätä rauhassa. Pk täti sanoi asiasta hieman negatiivisesti, kuuluuko se oikeasti heille, miten asiani hoidan...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien kahdeksi päiväksi hoitoon ja kolme päivää lomaillaan yhdessä. Lasten isä ei ole lomalla. Hoitopäivien aikana on mielestäni ihan perusteltua tekemistä: toisena äitini perunkirjoitus ja toisena oma tähystyskäynti keskussairaalassa. Hoitotunnit on vedetty niin tiukille, ettei jää omaan lomaan varaa, vaikka yhden päivän olisin mielelläni vain nukkunut yksin.

Ei nuo tod vie koko päivää. Yhteensä max kolme tuntia.

Ääliö.

Minun kokemukseni on, että vanhemmat todellakin lomailevat lastensa kanssa. Ja jos joku joskus pitää lomalla lapsen hoidossa en kulmaani kohota, hänellä on syynsä ja ne eivät minulle kuulu.

Lto

Perunkirjoitus ja tähystys vie silti yhteensä sen kolme tuntia. Ei todellakaan kahta päivää.

Miksi pitää valehdella?

Voihan matkat viedä paljon aikaa. Ehkä perunkirjoitusten jälkeen haluaa hetken olla itsekseen myös.

Vierailija
22/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole syyslomalla eikä hiihtolomalla. Mutta kesän alussa ovat aina viikon tai jopa kaksi. Vanhin lapsi jossain päiväleirillä. Näin olen tehnyt jo monta vuotta.

Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja ilman tukiverkkoja. Tämä kesän alku on mun omaa aikaa, jota ilman mulla ei ehkä pää kestäisi. Ja päiväkodin opet taikka muutkin puolitutut voivat mun puolesta ajatella asiasta ihan mitä tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää tarhaiässä mutta aikoinaan pidimme kyllä ihan samat lomat. Muutenkin yritin aina hakea ajoissa. Sehän on työni parhaita puolia, ettei tarvinnut pitää pientä tarhassa pitkiä päiviä. Ap ei ole opettaja vaan taasen se opetraumojaan purkava trolli.

Vierailija
24/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua se kellekään muulle kuuluu onko lapset hoidossa loma-aikoina vai ei, ja miten sen muka pitäisi riippua ammatista.

Opettajilla nyt on automaattisesti syysloma. Muiden lomia pk tädit ei niin helposti saa tietää kun opettajien.

Vierailija
25/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla olen töissä, ei meillä ole mitään syyslomaviikkoa. Samalla tavalla menen koululle klo 8 kuin muinakin aamuina ja lapset menevät hoitoon. Oppitunteja ei ole, mutta on, kokouksia, yksi koulutuspäivä,  korjattavia kokeita jne.

Vierailija
26/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien kahdeksi päiväksi hoitoon ja kolme päivää lomaillaan yhdessä. Lasten isä ei ole lomalla. Hoitopäivien aikana on mielestäni ihan perusteltua tekemistä: toisena äitini perunkirjoitus ja toisena oma tähystyskäynti keskussairaalassa. Hoitotunnit on vedetty niin tiukille, ettei jää omaan lomaan varaa, vaikka yhden päivän olisin mielelläni vain nukkunut yksin.

Ääliö.

Minun kokemukseni on, että vanhemmat todellakin lomailevat lastensa kanssa. Ja jos joku joskus pitää lomalla lapsen hoidossa en kulmaani kohota, hänellä on syynsä ja ne eivät minulle kuulu.

Lto

Perunkirjoitus ja tähystys vie silti yhteensä sen kolme tuntia. Ei todellakaan kahta päivää.

Miksi pitää valehdella?

Voihan matkat viedä paljon aikaa. Ehkä perunkirjoitusten jälkeen haluaa hetken olla itsekseen myös.

Sen voi sopia niin että isä voi hoitaa lapset. Tai menee samana päivänä ja on aiellä tähystyksessä sitten yksin sen perunkirjoituksen päälle.

Vierailija
27/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuista opettajista noin puolet pitää ainakin puolet loma ajoista lapset hoidossa ja toinen puoli ei missään nimessä voi edes kuvitella tekevänsä näin.

Vierailija
28/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vien.

Minulla on opiskelua, tenttikin ja iso kasa kokeiden palautuksia.

Sama, heti sanottiin lapsethan lomailevat ensi viikon. Kysyin missä.

Meillä tarhassa haluavat aina lapset pois, jos mahdollista.

Olen hakenut pois klo 14 jälkeen, mutta joka pv joutuvat menemään.

Vierailija
29/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Lto

Miksi pitää valehdella?

Jaa. Ei ole päiväkoti-ikäisiä lapsia, mutta esim. perunkirjoitukset (2 kertaa) ovat vieneet yhteensä 2 päivää, kun matkaa on 200 km suuntaansa.

Vierailija
30/30 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ovat. Itse kännään ostarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän