Kumpi ihanampi: Ihmisvauva vai koiranpentu?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Koiranpentu on 101% ihanampi kuin ihmisen tekemä vauva. En ole koskaan tuntenut vauvoja kohtaan minkäänlaista ihastusta. Niistä kasvaa kuitenkin itsekäs kusipää.
Ajatteletpa kivasti. "Kuitenkin kasvaa..." Eivät kaikki ihmiset ole itsekkäitä kusipäitä.
Ja ennen kuin alapeukut satelee, niin mustakin koiranpennut ovat söpömpiä.
Kumpikin tietenkin omalla tavallaan ovat ihania. Miksi näitä pitäisi kuitenkaan verrata ?
Koiranpentu. Vaikka kissa olisi vielä suloisempi. Ikäni on 72 v.
Mut varmaan lynkataan alapeukuilla, mut sanon vauvat. Söpöjä ne koiranpennutkin toki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranpentu on 101% ihanampi kuin ihmisen tekemä vauva. En ole koskaan tuntenut vauvoja kohtaan minkäänlaista ihastusta. Niistä kasvaa kuitenkin itsekäs kusipää.
Ajatteletpa kivasti. "Kuitenkin kasvaa..." Eivät kaikki ihmiset ole itsekkäitä kusipäitä.
Ja ennen kuin alapeukut satelee, niin mustakin koiranpennut ovat söpömpiä.
Minä käsitin kyllä, että tuossa tarkoitettiin sitä, että kaikki lapset ovat itsekkäitä kusipäitä, ja se pitää kyllä paikkansa.
Ihmisvauva todellakin. Ikä 27v. Kotona kaksi lasta ja kaksi koiraa joten molemmista kokemusta.
Linnunpoikaset on suloisimpia, varsinkin sellaiset untuvaiset sorsanpoikaset. Mutta kyllä näistä kahdesta koiranpentu vie voiton. Mukavaa touhuta sellaisen kanssa ja niiden innostus kaikkea kohtaan tarttuu.
Ikää on nyt 29.
Ei tarvi ees harkita: koiranpentu. 36 v
Kummatkin on suloisia.
Kissanpennut ovat suosikkini :) ikä 34.
No kumpi itse olisit: narttu vai nainen? Kuinka voi edes verrata koiraa ja ihmistä? 61 v
Vauvat. Koiranpentu ei osaa hymyillä.
ehdottomasti koiranpentu
64 v, äiti ja isoäiti
Koiranpentu, vastaaja N66
Koiranpentu, vastaaja N29
Veikkaan että tällä palstalla 95% on mieltä, että koiranpentu. Jännityksellä katson kohta olinko oikeassa :D.
Itse vastaan ihmisvauva, koirat on kamalia :D
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tällä palstalla 95% on mieltä, että koiranpentu. Jännityksellä katson kohta olinko oikeassa :D.
Itse vastaan ihmisvauva, koirat on kamalia :D
Niin ja olen 37v
Kummatkin ovat ihania.
En nyt pitkää ketjua jaksanut kahlata, mutta kai joku samanmieleinkin löytyy.
Elämän alku on niin mahtavaa. Koiranpentu on tietysti toimeliaampi kuin ihan alkutekijöissään oleva vauva. Leikkii, hyörii ja pyörii.. muttei koskaan opi lukemaan. Koira on vain koira, aikuisen koiran pennusta erottaa vain koko ja leikkisyyden puute.
Eli en lähtisi vertailemaan ihmistä ja koiraa ollenkaan ihanuuspohjalta. Koiranpentu on heti valloittava, mitä välttämättä ihmislapsi ei ole. Ihmislapsesta kuitenkin tulee "jotain", oli se sitten narkkari tai presidentti.
Heti myydään omia tuloksia tiedonkeru omaisille. Ei ihme että suomessa vasikoidaan itseä kuin ihmiset pelkävät kamelinpaskaa ja mumisevat maailman ällöttävimmän asian edessä hiljaisuuteen kaiken ällötyksen keskellä.
Onko sinun mielestä kauheampi katsoa kuin lapsi syntyy kamelinperseenreijästä tai naisen vaginasta ja millainen lapsi?
Niin ja pistäppäs ikä toho?
Kummatkin yhtä vastenmielisiä. Mieluummin kissanpentukin, vaikka enpä kyllä ottaisi sellaistakaan.