Kumpi ihanampi: Ihmisvauva vai koiranpentu?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Koiranpennut ovat lumoavia, vauvoja en pidä suloisina. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka ne koiranpennut ovatkin minusta ihania, en haluaisi sellaista enää kolme pentua aiemmin omistaneena riesakseni. Kauhea vaiva ja stressi vaikka ne toki niin paljon iloakin tuottavat :) Minulla on yhä koira, mutta nykyään mieluummin adoptoin kotia etsivän aikuisen koiran kuin ryhdyn enää aloittamaan kaikkea opetusta alusta pennun kanssa... olen kai tullut vanhaksi. Silti, jos pitäisi valita koirapennun ja vauvan väliltä, ottaisin ehdottomasti pennun. Ihmisvauvoissa pahinta on se järjetön meteli jota ne pitävät, koiranpennut ovat sentään enimmäkseen hiljaa.
Meteli ja sotku!!! :P
Kyllä mä ainaskin katon ennemmin esim. FB:n profiilikuvassa koiran naamaa kuin vauvan naamaa: Kumpikin idioottimainen ratkaisu, mutta jos on pakko valita. En ymmärrä miksi joiden pitää sinne se kersan naama laittaa! Kaikki tietää että oot varmasti hyvä äiti jne., mutta täytyykö sitä nyt koko ajan olla korostamassa. Pitäis olla joku laki joka sallis vain profiilin omistajan kuvan siihen profiilikuvaksi. Ai niin, mutta eikös sen tapainen olekin? Joku yksityisyydensuojalaki?
Sairas, sairas maailma. Vai onko täällä sattumalta lapsena kylmää kohtelua saaneiden ongelmaisten kokoontuminen?
Vierailija kirjoitti:
Sairas, sairas maailma. Vai onko täällä sattumalta lapsena kylmää kohtelua saaneiden ongelmaisten kokoontuminen?
Ei, en ole saanut kylmää kohtelua. Koiranpennut nyt vaan on ihmisvauvoja ihanampia, sitähän tässä kysyttiin.
50 Ja koiranpentu,olen lapsesta saakka ollut erittäin eläinrakas,ja ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hei te vähemmistönä olevat ihmisvauvojen ihailijat, haluaisin kysyä että MIKSI ne ovat teistä ihania? Haluaisin ymmärtää edes jotenkin.
Minä nyt vaan satun tykkäämään vauvoista, ja ne ovat mielestäni aivan tavattoman suloisia. En edes osaa ärsyyntyä niiden itkusta - vauva on vauva, se on niiden tapa kommunikoida.
En osaa sen tarkemmin perustella, ja miksi pitäisi? Itse en erityisemmin välitä koirista, enkä silti tivaa koiranlellijöiltä että "miks toi karvakasa nyt on susta niin ihana?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole saanut kylmää kohtelua. Koiranpennut nyt vaan on ihmisvauvoja ihanampia, sitähän tässä kysyttiin.
Niinpä, aina joku hurskastelija vetää herneet nenäänsä. Koiranpennun pitäminen ihanampana ei tarkoita sitä, että vihaisi tai inhoaisi vauvoja. Samoin kuin se, että pitää enemmän punaisesta kuin sinisestä ei tarkoita sitä, että olisi traumatisoitunut sinisestä väristä tai muuten vain vihaisi sitä. Sori ot, jatketaan.
Ylivoimainen voittaja on tietysti kissanpentu! Aikuisia kissojakin on kiva silitellä ja ne ovat sisäsiistejä eläimiä tosin kuin monet kädelliset nisäkkäät.
Rehellisesti en oikein pidä kumpaakaan kauhean ihanana paitsi silloin, jos oma lapsi on kyseessä. Silloin tietenkin oma vauva. <3
En ole koiraihminen enkä myöskään muiden lapsi -ihminen. Tätä tietenkään ei voi netin ulkopuolella kellekään myöntää.
Vauva, koska vauvat! Mutta ovat eläintenkin pennut suloisia. Ikäni 40 vuotta. Neljä lasta, kaksi koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en oikein pidä kumpaakaan kauhean ihanana paitsi silloin, jos oma lapsi on kyseessä. Silloin tietenkin oma vauva. <3
En ole koiraihminen enkä myöskään muiden lapsi -ihminen. Tätä tietenkään ei voi netin ulkopuolella kellekään myöntää.
Mä oon myöntänyt että en ole muiden lapsi -ihminen, siltikin ne vaan tunkevat meille kylään ja puhelimeni täyttyy niiden kuvista. Ehkä ystävät ajattelevat että kovan kuoren alla taitaa asua sittenkin muiden lapsi -sydän. Pointsit ystäville, mutta en siltikään pidä heidän räkkyävistä lapsistaan.
Koirista en välitä, ja vauvoistakin vain, jos ovat omia tai jonkun läheisen. Parhaita on kissat!
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Koira. Ihmisestä voi kasvaa itsekseen vaikka minkälainen perkele mutta koirasta ei koskaan jos ei ole ihan hermovikainen. Kyllä ihmisenpentu on ihan avuton 20 vuotta.
Siis verrataan nyt ihan objektiivisesti:
Ihmisvauva on punainen, karvaton ja turvonnut. Ääntely on kovaa rääkymistä ja liikkeet on jotenkin tosi vaivalloisia ja jotenkin vauvojen ihopoimujen peittämät rajaat lähinnä ällöttää. Vauvat vaan makaa selällään ja yrittää raajoillaan tavoittaa kaikkea suuhun pantavaa, vähän kuin joku iso ötökkä.
Koiranpentu on (rodusta riippuen tietysti) pehmeä ja karvainen. Raajat on tomerat ja liikkuminen on sellaista söpöä kömpelöä hapuilua. Ääntelehtiminen on söpöä hiljaista uikutusta.
Koiranpentu. Toisten koiria kestää, mutta vauvoja ei. 30v
Mäkin tykkään enemmän koiranpennuista kuin vauvoista, poislukien tietysti oma lapsi! Eniten ärsyttää ne äidit, jotka automaattisesti luulevat että kaikki ihmiset pitävät hänen lapsistaan, mä en pidä muiden lapsista yhtään, ärsyttäviä ovat. Voiko olla enemmän hermostuttavaa kuin huutava lapsi ravintolassa? Ei.
Koiranpentu on 101% ihanampi kuin ihmisen tekemä vauva. En ole koskaan tuntenut vauvoja kohtaan minkäänlaista ihastusta. Niistä kasvaa kuitenkin itsekäs kusipää.
Koiranpentu, 32.
Pidän vauvoja aika vastenmielisinä itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis verrataan nyt ihan objektiivisesti:
Ihmisvauva on punainen, karvaton ja turvonnut. Ääntely on kovaa rääkymistä ja liikkeet on jotenkin tosi vaivalloisia ja jotenkin vauvojen ihopoimujen peittämät rajaat lähinnä ällöttää. Vauvat vaan makaa selällään ja yrittää raajoillaan tavoittaa kaikkea suuhun pantavaa, vähän kuin joku iso ötökkä.Koiranpentu on (rodusta riippuen tietysti) pehmeä ja karvainen. Raajat on tomerat ja liikkuminen on sellaista söpöä kömpelöä hapuilua. Ääntelehtiminen on söpöä hiljaista uikutusta.
Voi miten hyvin kiteytetty! Tässähän tämä oli pähkinänkuoressa.
Koiranpennut ovat lumoavia, vauvoja en pidä suloisina. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka ne koiranpennut ovatkin minusta ihania, en haluaisi sellaista enää kolme pentua aiemmin omistaneena riesakseni. Kauhea vaiva ja stressi vaikka ne toki niin paljon iloakin tuottavat :) Minulla on yhä koira, mutta nykyään mieluummin adoptoin kotia etsivän aikuisen koiran kuin ryhdyn enää aloittamaan kaikkea opetusta alusta pennun kanssa... olen kai tullut vanhaksi. Silti, jos pitäisi valita koirapennun ja vauvan väliltä, ottaisin ehdottomasti pennun. Ihmisvauvoissa pahinta on se järjetön meteli jota ne pitävät, koiranpennut ovat sentään enimmäkseen hiljaa.