Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ihanampi: Ihmisvauva vai koiranpentu?

Vierailija
18.10.2017 |

Ikäsi?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvauva. Oon todennäköisesti ainoa, joka vastaa näin, koska koirista ja kissoista tykkääminen on muodikkaampaa. Ikää 25 v.

Vierailija
42/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on söpömpi. Olen vähän yli 20, eikä (vielä) ole omia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisvauva. Oon todennäköisesti ainoa, joka vastaa näin, koska koirista ja kissoista tykkääminen on muodikkaampaa. Ikää 25 v.

Mitä helkkarin muodikasta on rehelliset tunteet? Muotia... idiootti.

Vierailija
44/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koiranpentu tietenkin!! Vauvat on niiiin rumia, tyhmiä ja ärsyttäviä enkä ymmärrä miksi kukaan niitä hankkii. Niille pitää vaihtaa vaipatkin ja yök! Sen sijaan koirat on niin lutusia ja sitäpaitsi sata kertaa kivampia ja älykkäämpiä kuin ihmiset<3

Vierailija
45/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva ei ole oma, niin ehdottomasti koiranpentu. 45-v.

Vierailija
46/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Tottakai. Ihmisvauvat kaljuja rottia. ;)

Vierailija
47/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koiranpentu tietenkin!! Vauvat on niiiin rumia, tyhmiä ja ärsyttäviä enkä ymmärrä miksi kukaan niitä hankkii. Niille pitää vaihtaa vaipatkin ja yök! Sen sijaan koirat on niin lutusia ja sitäpaitsi sata kertaa kivampia ja älykkäämpiä kuin ihmiset<3

Taidat olla juuri vaipoista päässyt:D Kiva että tykäät eläimistä, muista se kun saat omia vauvoja:)

Vierailija
48/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkkarin muodikasta on rehelliset tunteet? Muotia... idiootti.

Niin no, jos tällaiseen kysymykseen vastaa porukassa, että tykkää enemmän vauvoista, saa vastaansa alentuvaa naureskelua tai kommentteja kuten "jaa, sä et taida sitten olla tippaakaan eläinrakas..."

Tai juurikin "idiootti".

Vierailija
49/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvauva, 18v! 

Omaa ei ole mutta hyvin tiivisti olen sukulaiseni ja ystävieni vauvaelämää päässyt seuraamaan. On ne vaan niin ihania, omaa en nyt vielä haluaisi. Koiranpennun ottaisin nyt. Mutta kuitenkin, ihmisvauva on silti rakkaampi ja ihanampi minulle, varsinkin sitten kun saan oman. 

Vierailija
50/121 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennut ovat yleensä aina söpöjä. Vauvoista osa on, osa ei. 30 v.

Vierailija
51/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauva oli aikoinaan ihanampi kuin koiranpentu, mutta koiranpentu on ihanampi kuin muiden vauvat! Jos lähipiirissä olisi ystävä jolla on koiranpentu, ehdottomasti viettäisin huomattavasti enemmän aikaa hänen kanssaan kuin sellaisen jolla on ärsyttävä ihmisvauva.

Vierailija
52/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira 100%! En voi sietää rääkyviä ihmispentuja. Onneksi niitä ei ole pakko hankkia. En muuten hankkisi vaikka maksettaisiin. N28

Vierailija
53/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvauva. En jaksa koiranpentuja (tai koiria ylipäänsä), jotka pomppivat päin, likaavat vaatteet, repivät huonekalut ja haukkuvat mille sattuu - rasittavaa. No, onneksi kumpiakaan ei yleensä tarvitse vastentahtoisesti kestää.

Vierailija
54/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu, oikein sydän muljahtaa kun ajatteleekin pientä suloista koiranalkua. Koiranpennun tuoksukin on niin huumaava, vauvojen ei. Tietysti oma vauva on aina ihanin ja tuoksuukin hyvältä (tai muuten tutut vauvat), mutta noin yleisesti ottaen pidän enemmän koiranpentujen kuin ihmispentujen tuoksusta. En silti mitenkään vihaa lapsia tai vauvoja tai valitsisi koiraa yli lapsen, mutta näin selkeässä kysymyksenasettelussa vastaus on helppo. :)

Vierailija
55/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu. Ihmisvauvoissa ei ole mitään ihanaa.

Toisaalta mielummin vähän isompi lapsi kuin vanhempi koira, joten päädyin hankkimaan koiran sijasta lapsen. Pidempi aika sellaista, josta pidän.

Vierailija
56/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu sulattaa sydämen.🐶

Vierailija
57/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranpentu, oikein sydän muljahtaa kun ajatteleekin pientä suloista koiranalkua. Koiranpennun tuoksukin on niin huumaava, vauvojen ei. Tietysti oma vauva on aina ihanin ja tuoksuukin hyvältä (tai muuten tutut vauvat), mutta noin yleisesti ottaen pidän enemmän koiranpentujen kuin ihmispentujen tuoksusta. En silti mitenkään vihaa lapsia tai vauvoja tai valitsisi koiraa yli lapsen, mutta näin selkeässä kysymyksenasettelussa vastaus on helppo. :)

Multa kyllä puuttuu kokonaan joku äitiysgeeni.

En muista ajatelleeni ikinä että vauvat olisi hyväntuoksuisia, edes lähisuvun lapset. Lähinnä joku eltaantuneen maidon on haju on heissä ollut, jos sitäkään. En ole ikinä halunnut erityisemmin pidellä sylissäkään pieniä vauvoja, ristiäisissä olen joskus pakosta pidellyt kun sylikummina olen ollut. Ja juu, ei ole omia lapsia eikä tulekaan.

Vierailija
58/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakohtaista kokemusta 4 koiranpennusta ja yhdestä vauvasta. Kyllä koiranpentu on söpömpi. Onhan pennusta oma riesana, mutta koira myös kasvaa ja kehittyy paljon nopeammin ihmispentu. Sotkua ja mekkalaa sekin saa aikaan, mutta elämä helpottuu nopeasti koiranpennun kanssa.

Saatte kivittää vapaasti, mutta ihmispentua meille ei tule enää koskaan, mutta koira kyllä tulee sitten kun nykyisestä aika jättää.

Vierailija
59/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvauvan näkeminen jättää minut täysin kylmäksi. En kertakaikkiaan tunne yhtään mitään, enkä varsinkaan tarvetta ihastella, kujerrella ja huokailla. Jos joku tunne pitää hakea niin se on lähinnä mieto inho. Sen sijaan koiranpennut, ja varsinkin kissanpennut, saavat minussa aikaan massiivisen awwwww-reaktion, lässytyksen ja ihastelun. Ikää 50 vuotta ja olen ollut tällainen niin kauan kuin muistan, jo pikkulapsesta asti.

Vierailija
60/121 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtaista kokemusta 4 koiranpennusta ja yhdestä vauvasta. Kyllä koiranpentu on söpömpi. Onhan pennusta oma riesana, mutta koira myös kasvaa ja kehittyy paljon nopeammin ihmispentu. Sotkua ja mekkalaa sekin saa aikaan, mutta elämä helpottuu nopeasti koiranpennun kanssa.

Saatte kivittää vapaasti, mutta ihmispentua meille ei tule enää koskaan, mutta koira kyllä tulee sitten kun nykyisestä aika jättää.

Minä en ainakaan sua kivitä! Meillä on varmaan kanssa n. 10 koiranpentua ollut vuosien varrella + vielä yksi pentue. Lisäksi yksi ihmisvauva. Rakastin sitä omaa ihmisvauvaani ja rakastan sisarusten lapsia, mutta meille ei enää ikinä ihmisvauvaa tule, koiranpentuja sen sijaan tulee! En ole oikein lapsirakas ihminen, mutta omani olen hoitanut ja häntä rakastanut hurrrrrjasti (hieno ihminen hänestä tuli!) ja tulen myös mahdollisten lastenlasten kanssa auttamaan. Mutta kyllä esim. kavereiden lisääntyminen saa mut vetäytymään, en jaksa sitä sottaista ja sekavaa vauva-arkea ja sitä marinaa ja kitinää jota yleensä koko perhe harrastaa. Enkä jaksa kuunnella sitä armotonta kokoaikaista paapatusta vauvoista ja lapsista, mun mielestä ystävien lapsissa ei ole mitään ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi