Veganismi on ihan hyvä asia, jonka trendipellet ovat pilanneet
Hipsterit pilasivat monta hyvää asiaa elämässä, kuten vinyylilevyt ja pienpanimoiden oluet ja pienpaahtimoiden kahvit. Niitä ei kehtaa käyttää/ostaa, koska tämä ällöttävä ihmisryhmä on tehnyt niistä trendin.
Samoin vegaanit. Kun katson ympärilläni olevia tekopyhiä vegaaneja, jotka syövät siemeniä valkoisissa kodeissaan, joissa on pinnatuoleja ja ranskanbulldoggi, minua oksettaa.
Kommentit (4)
No nyt on sitten ihan oma vegaanihullu saatu palstalle kaikkie jennihullujen sun muiden lisäksi.
Jos jatkat tätä vegaaniprovoilua vielä pitkään, niin ehkä susta tulee jopa mies-28 veroinen legenda
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit pilasivat monta hyvää asiaa elämässä, kuten vinyylilevyt ja pienpanimoiden oluet ja pienpaahtimoiden kahvit. Niitä ei kehtaa käyttää/ostaa, koska tämä ällöttävä ihmisryhmä on tehnyt niistä trendin.
Samoin vegaanit. Kun katson ympärilläni olevia tekopyhiä vegaaneja, jotka syövät siemeniä valkoisissa kodeissaan, joissa on pinnatuoleja ja ranskanbulldoggi, minua oksettaa.
Ensimmäinen lause yllä olevasta on sinänsä täyttä asiaa. Mutta sitten toinen lause ja siitä eteenpäin viittaa, että ironisoit muita siitä mitä itsekin teet ts. ruokit sisäistä hipsteriäsi, koska hipsterithän snobbailevat erilaisuudellaan korostaen sitä, että he vieroksuvat kaikkea sitä mikä on muiden (myös toisten hipsterien) ja erityisesti massojen mielestä IN.
Hipsterien paradoksi on se, että heitä yhdistää vaikeus tunnustaa olevansa itse hipsteri, koska he kammoavat pelkkää ajatustakin siitä, että hän voisi tulla lokeroiduksi ja luokitelluksi johonkin ihmisryhmään. Näiden ihmisten perimmäinen tarkoitushan on olla uniikkeja lumihiutaleita ja johonkin ryhmään lokerointi murtaisi heidän illuusionsa heistä itsestään.
ps. Meillä on töissä yksi pinnan alta piinkova hipsteri, joka osaa sujuvasti esittää joviaalia ja rentoa kaveria, mutta hipsteriyden näkee kilometrin päähän kaikesta tekemisestä (tyyli, käytös ja välineet joita hänellä on).
Älä unohda Napue-giniä, tupsupipoja ja tapiovaaran tuoleja!