Mitä ajattelet ihmisestä, joka ostaa DVD-levyjä kaupasta vuonna 2017?
Ei varaa blu-rayhin koska köyhä tai ajastaan jälkeenjäänyt?
Mulla on blu-ray soitin, koska olen nykyajassa. Käytän myös aitoja blu-ray levyjä!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako viedä dvd-elokuvia kirjaston kierrätyshyllyyn? Onko kellään enää niiden katselulaitteita? Vai vienkö suoraan roskikseen.
Hohhoh. Että onko kellään enää dvd-soitinta? Ei tietenkään, kaupoissakin ne on vaan koristeina.
1. en katsele mitä muut ostavat koska ei voisi vähempää kiinnostaa muiden ostoksen
2. koska mulla on Elämä, en käytä aikaani tuollaisten asioiden miettimiseen.
Ap, hanki säkin Elämä ja Parempaa Ajateltavaa. Nää aloitukset kertovat vaan siitä että sulta puuttuu elämästä sisältö.
Mä ostan vanhoja piirrettyjä elokuvia, vanhoilla dubbauksilla olevia muumeja, vanhoja sarjoja yms. joita ei näytetä telkkarissa eikä löydy edes netistä ainakaan laillisia väyliä pitkin eikä se minusta ole outoa.
Ajattelen että miksi ei varaa ja hae ilmaiseksi kirjastosta, ei maksa mitään eikä jää omiin nurkkiin pyörimään.
Ostan dvd-elokuvia ja meillä on dvd-soitin teeveeseen yhditettynä johdolla.
Minä tilaan betamax-nauhoja eBaystä ja kazelen niitä 1980-luvun Sony Trinitron televisiosta. Kuvasuhde on 4:3 eikä kuvanlaatu ole full hd, mutta näilläkin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy nyt järkyttää aloittajaa ja kertoa, että katsoin juuri eilen videoita. Siis kuvittele, VHS! VUonna 2017!
Ja minä välillä kirpputorilla katson VHS-rivejä sillä silmällä jos löytyis sellasia mitä ei ole edes välttämättä julkaistu dvd:llä mut olis kiva nähdä uudestaan. Ajatella, saatan jopa ostaa!
Jokaisella aikaansa seuraavalla on toki jo 4k ultra hd soitin.
Vierailija kirjoitti:
Saako niihin jotain levyjäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niihin jotain levyjäkin?
Uudet mainstreamleffat julkaistaan lähes järjestään 4k:na.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että miksi ei varaa ja hae ilmaiseksi kirjastosta, ei maksa mitään eikä jää omiin nurkkiin pyörimään.
Kaikkia ei vaan löydy kirjastosta. Yritin etsiä Bernandin ja Biancan jatko-osaa, mutta ei sitä pääkaupunkiseudun kirjastoissa ollut.
Turhamaista kun VHS riittäisi ihan hyvin.
Täytyy nyt järkyttää aloittajaa ja kertoa, että katsoin juuri eilen videoita. Siis kuvittele, VHS! VUonna 2017!