Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ostaa DVD-levyjä kaupasta vuonna 2017?

Vierailija
18.10.2017 |

Ei varaa blu-rayhin koska köyhä tai ajastaan jälkeenjäänyt?

Mulla on blu-ray soitin, koska olen nykyajassa. Käytän myös aitoja blu-ray levyjä!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi outoa ostaa DVD-levyjä kaupasta vuonna 2017.

Vierailija
2/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nykyajassa, siksipä en vuokraa ollenkaan DVD-levyjä videovuokraamoista vaan KUNNON blu-ray levyjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on blu-ray soitin, koska olen nykyajassa. Käytän myös aitoja blu-ray levyjä!

Kuulostat innostuneelta siitä blyyrei soittimesta. Ostitko sen eilen?

Vierailija
4/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat innostuneelta siitä blyyrei soittimesta. Ostitko sen eilen?

Edellispäivänä!

ap

Vierailija
5/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina välillä. Saatte ajatella ihan mitä vaan.

Vierailija
6/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako viedä dvd-elokuvia kirjaston kierrätyshyllyyn? Onko kellään enää niiden katselulaitteita? Vai vienkö suoraan roskikseen.

Vierailija
7/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoratoistopalveluissa ei ole läheskään kaikkia elokuvia, eikä kaikkia elokuvia ole saatavilla edes blu-rayna.

Vierailija
8/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hieman sumeampi kuva on parempi, kuin joku ultraterävä. V**uttaa katsella jostain ultra-super-hyper-extra-megatarkkuus ihmepikseliteeveestä tai tallenteelta esiintyjien finnejä, hikipisaroita ja suusta roikkuvaa hiusta.

Vierailija
9/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ostan itsekin. Tosin ennen ostin paljon enemmän. Meni satoja euroja vuodessa leffoihin. Tänä vuonna olen ostanut kaksi leffaa dvd:lle. En tiedä onko musta tullut nirso leffojen suhteen vai tehdäänkö nykyään sitten niin tylsiä leffoja ettei mua kiinnosta nähdä niitä. Iso dvd-kokoelma löytyy kuitenkin.

Vierailija
10/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa blu-ray levyjä? Mulla on Spotify ja Netflix

Vierailija
11/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin esim. ihmisestä joka paskoo. Eli en mitään erikoista. En jaksa vaivata päätäni sillä, missä formaatissa ihmiset levynsä ostavat vai ostavatko missään.

Vierailija
12/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kaltaiseni,minä nimittäin ostan. Mitä sitä jatkuvasti vaihtelee formaattia, on noita härveleitä muutenkin paljon.

Vierailija
13/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixistä ei voi katsoa haluamaansa elokuvaa. Sieltä katsotaan sitä mikä varsin suppeassa valikoimassa on tarjolla. Toisille riittää pelkkä Netflix, kaikille ei.

Vierailija
14/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilu 2500 dvd:tä. Nyt pikku hiljaa pitäis ehkä alkaa ostaa blue-rayna, mut ärsyttää sit niiden säilytys: nykyset aakkostettuna + sarjoittain, mites sitten kun sekaan tönii blue-rayt, joiden kannet joku sadisti päätti olevan matalammat kuin dvd-kansien. Argh.

Vierailija
15/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on netflix, hbo, viaplay JA ostan dvd-levyjä. Että niin

Vierailija
16/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet jostain vegaanista joka on olevinaan vähän parempi ihminen..VihreäHOMO

Vierailija
17/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät vanhat elokuvat ovat dvd:llä,ei välttämättä löydy bluray versioita edes,eikä todellakaan löydy mistään Netflixistä ja vastaavista,kyllä jos tykkää elokuvista kuten Resident evil osa 17 tai Transformers osa 23 ja vastaavasta hutusta,siihen striimipalvelut ja bluray on mainioita

Vierailija
18/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa nähdä jonkun tietyn niin ei Netflixissä välttämättä ole. Ja ne häviää sieltä aina välillä kun valikoima vaihtuu

Vierailija
19/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nautinnollista hypistellä ja ihailla alelaarista löytynyttä halpaa DVD-levyä ja lisätä se oman kokoelman jatkoksi :)

Vierailija
20/33 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime viikolla Lasse Pöystin rakastetuimmat iltasadut -dvd:n. En tosin kaupasta vaan divarista. Sen laatuun ei varmaan paljoa vaikuttaisi vaikka olisi tallennettu blu-ray:lle. Mulla ei ole ikinä ollut blu-ray soitintakaan, paitsi tietokoneessa. Sekin on hankalakäyttöinen sillä mikään kokeilemani käyttöjärjestelmä ei suoraan tue formaattia vaan täytyy etsiä jokin ohjelma joka osaisi niitä näyttää. Yleensä ne on betatestausvaiheessa tai maksullisia, ja mahdollisesti jaettavassa ilmaisversiossa on keskellä ruutua vesileima "THIS IS UNPAID COPY" tms. Betatestausvaiheessa olevan taasen joutuu asentamaan joka kerta uudestaan kun jonkun levyn haluaisi katsoa sillä lisenssi on mennyt umpeen. DVD:n käyttö oli vain niin paljon helpompaa kun levyyn ei oltu leivottu mitään typerää salausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi