Tää s**tanan vegaanivillitys alkaa todella tulemaan korvista!
Avaat television ja kappas kokkausohjelma! Ja mitä kokataan? Vegaanipastaa, vegaanipizzaa, vegaanikakkua, vegaanipiirakoita, paistettua vegaania, keitettyä vegaania, grillattua vegaania, vegaania kolmella tavalla, vegaanista syksyä, vegaanista talvea, vegaanista aamua, vegaanista kännimättöä.
Ostat ruokalehden. Vegaanivegaanivegaanivegaani.
Menet kauppaan. Suuhun työnnetään vegaanimaistiainen, hyllyt notkuvat "uutta vegaanista". Maito on vegaanista, liha on vegaanista, juusto on vegaanista. Ja se hetki kun nappaat jauhelihapaketin ja vieressäsi joku ottaa nyhtökauraa. Tänään sain juuri halveksuvan katseen jauhelihastani. Huoh.
Järkkäät pikkujoulut. Eiei ei enää juustotarjottimia, perinteisiä piirakoita, pastejoita, pullia, suklaita, kakkuja koska täytyy löytyä vegaanivaihtoehto.
Kommentit (410)
Ymmärrän että ärsyttää, ärsyttäisi muakin jos ympäristö koko ajan muistuttaisi mua huonoista valinnoistani, joista tunnen jo valmiiksi syyllisyyttä.
Äsken tv:ssä laitettiin ruokaan vegaanista juustoa. Mitä helkkaria on vegaaninen juusto?
hirveää, ehkä meillä onkin vielä mahdollisuus parempaan ympäristöön ja vähempiin saasteisiin. Kamala ajatus
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että ärsyttää, ärsyttäisi muakin jos ympäristö koko ajan muistuttaisi mua huonoista valinnoistani, joista tunnen jo valmiiksi syyllisyyttä.
Mutta kun ei tunne minkään valtakunnan syyllisyyttä. Kun on oikeus ostaa mitä haluaa eivätkä ne valinnat ole automaattisesti huonoja.
Mieluummin mä syön kunnon ruokaa kuin noita teollisiaa korvikkeita. En osta eineksiä. Miksi vegaani ostaa pitkälle prosessoitua ruokaa? Ja miksi muka mun pitäisi?
ohis
Kyllä muakin vegaanina ärsyttää! Eläinten lihakset sitä ja suolet tai nahka tätä. Huhhuh, raatoja kaupassa joka puolella. Ja sen tissimaidon määrä! Hyllyt notkollaan maitoa ja jugurttia. Apua. Huhhuh.
Tsemppiä ap, kyllä me tästä selvitään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei tunne minkään valtakunnan syyllisyyttä. Kun on oikeus ostaa mitä haluaa eivätkä ne valinnat ole automaattisesti huonoja.
Mieluummin mä syön kunnon ruokaa kuin noita teollisiaa korvikkeita. En osta eineksiä. Miksi vegaani ostaa pitkälle prosessoitua ruokaa? Ja miksi muka mun pitäisi?
ohis
Siis sulla on oikeus ostaa mitä haluat, mutta vegaaneilla ei ole? Vai miksi muuten niiden vegaaniruokien pitäisi olla jossain piilossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Lueppa noi tummennetut lauseet toisessa järjestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Heikkomielistä kansaa on hyvä rahastaa ja kusettaa. Ruoassa oitää olla tarpeeksi proteiinia, jotta lihakset kasvavat ja voimaa on tarpeeksi. Bruce Lee kusee itkien teidän pupujen perseeseen joka yö.
0-veriryhmällä komppaan sua täysin.
Vierailija kirjoitti:
Heikkomielistä kansaa on hyvä rahastaa ja kusettaa. Ruoassa oitää olla tarpeeksi proteiinia, jotta lihakset kasvavat ja voimaa on tarpeeksi. Bruce Lee kusee itkien teidän pupujen perseeseen joka yö.
Nuoriahan tässä kusetetaan. Itse en vanhana sekasyöjänä moista palturia niele.
Vierailija kirjoitti:
Äsken tv:ssä laitettiin ruokaan vegaanista juustoa. Mitä helkkaria on vegaaninen juusto?
Se on "juuston kaltainen valmiste" Tosi herkullisen kuuloista, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään usein pähkinöistä, on hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään usein pähkinöistä, on hyvää!
Mitäs muuta "herkkua" se sisältää?
Joo ihan varmasti tuli paheksuntaa 😂
Valtavat markkinat. Monen sadan prosentin kasvu nimenomaan vegaaniaruuissa. Totta hitossa businesmiehet ovat haistaneet - ja kansa ostaa....
Odotan minäkin, että tämä uskomattoman typerä buumi menee ohi. Odotan innolla, kun alkaa tulla uutisia ja tietoja siitä, kuinka fanaattinen äärivegaaninen ruokavalio murtaa terveyden. Lapsilta tyrehtyy kasvu, jne.
Luotan siihen että tää menee ohi. Nyt vaan tää vegaanius on koko väestön fidger spinner joka kohta taantuu omaksi osakseen yhteiskuntaa ja joku keksii jotain uutta hypetettävää. Ei kukaan terve kasvissyöjä enään tuu naamalle pomppii salaattinsa kanssa koska se on normia nykyään. Annetaan näiden olla nyt lumihiutaleita ja syödään sitä lihaa sulassa sovussa.
Vierailija kirjoitti:
hirveää, ehkä meillä onkin vielä mahdollisuus parempaan ympäristöön ja vähempiin saasteisiin. Kamala ajatus
Ja ehkä tulevaisuudessakin tuotetaan vähemmän eläimiä tapettavaksi. Puistattavaa
Hei mikä kanava? Olisi ihan kiva saada uusia ideoita!
Niin missä tarkalleen on nää kaupat, jossa maistiaisia tungetaan väkisin suuhun?
Jos olisitte nähneet mun entisen pomon, ei paljon vegaanius kiinnostaisi. Ilkeä, häijy ja rupsahtanut.
https://i.pinimg.com/originals/49/e9/2b/49e92b0ea5fa6c938eca29ae84a393a…