Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää s**tanan vegaanivillitys alkaa todella tulemaan korvista!

Vierailija
18.10.2017 |

Avaat television ja kappas kokkausohjelma! Ja mitä kokataan? Vegaanipastaa, vegaanipizzaa, vegaanikakkua, vegaanipiirakoita, paistettua vegaania, keitettyä vegaania, grillattua vegaania, vegaania kolmella tavalla, vegaanista syksyä, vegaanista talvea, vegaanista aamua, vegaanista kännimättöä.

Ostat ruokalehden. Vegaanivegaanivegaanivegaani.

Menet kauppaan. Suuhun työnnetään vegaanimaistiainen, hyllyt notkuvat "uutta vegaanista". Maito on vegaanista, liha on vegaanista, juusto on vegaanista. Ja se hetki kun nappaat jauhelihapaketin ja vieressäsi joku ottaa nyhtökauraa. Tänään sain juuri halveksuvan katseen jauhelihastani. Huoh.

Järkkäät pikkujoulut. Eiei ei enää juustotarjottimia, perinteisiä piirakoita, pastejoita, pullia, suklaita, kakkuja koska täytyy löytyä vegaanivaihtoehto.

Kommentit (410)

Vierailija
2/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ärsyttää, ärsyttäisi muakin jos ympäristö koko ajan muistuttaisi mua huonoista valinnoistani, joista tunnen jo valmiiksi syyllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tv:ssä laitettiin ruokaan vegaanista juustoa. Mitä helkkaria on vegaaninen juusto?

Vierailija
4/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveää, ehkä meillä onkin vielä mahdollisuus parempaan ympäristöön ja vähempiin saasteisiin. Kamala ajatus

Vierailija
5/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että ärsyttää, ärsyttäisi muakin jos ympäristö koko ajan muistuttaisi mua huonoista valinnoistani, joista tunnen jo valmiiksi syyllisyyttä.

Mutta kun ei tunne minkään valtakunnan syyllisyyttä. Kun on oikeus ostaa mitä  haluaa eivätkä  ne valinnat ole automaattisesti huonoja.

Mieluummin mä  syön kunnon ruokaa kuin noita teollisiaa korvikkeita. En osta eineksiä. Miksi vegaani ostaa pitkälle prosessoitua ruokaa? Ja miksi muka mun pitäisi?

ohis

Vierailija
6/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin vegaanina ärsyttää! Eläinten lihakset sitä ja suolet tai nahka tätä. Huhhuh, raatoja kaupassa joka puolella. Ja sen tissimaidon määrä! Hyllyt notkollaan maitoa ja jugurttia. Apua. Huhhuh.

Tsemppiä ap, kyllä me tästä selvitään!!

Vierailija
7/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei tunne minkään valtakunnan syyllisyyttä. Kun on oikeus ostaa mitä  haluaa eivätkä  ne valinnat ole automaattisesti huonoja.

Mieluummin mä  syön kunnon ruokaa kuin noita teollisiaa korvikkeita. En osta eineksiä. Miksi vegaani ostaa pitkälle prosessoitua ruokaa? Ja miksi muka mun pitäisi?

ohis

Siis sulla on oikeus ostaa mitä haluat, mutta vegaaneilla ei ole? Vai miksi muuten niiden vegaaniruokien pitäisi olla jossain piilossa?

Vierailija
8/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Lueppa noi tummennetut lauseet toisessa järjestyksessä

Vierailija
9/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkomielistä kansaa on hyvä rahastaa ja kusettaa. Ruoassa oitää olla tarpeeksi proteiinia, jotta lihakset kasvavat ja voimaa on tarpeeksi. Bruce Lee kusee itkien teidän pupujen perseeseen joka yö.

0-veriryhmällä komppaan sua täysin.

Vierailija
10/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkomielistä kansaa on hyvä rahastaa ja kusettaa. Ruoassa oitää olla tarpeeksi proteiinia, jotta lihakset kasvavat ja voimaa on tarpeeksi. Bruce Lee kusee itkien teidän pupujen perseeseen joka yö.

Nuoriahan tässä kusetetaan. Itse en vanhana sekasyöjänä moista palturia niele.

Vierailija
11/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken tv:ssä laitettiin ruokaan vegaanista juustoa. Mitä helkkaria on vegaaninen juusto?

Se on "juuston kaltainen valmiste"  Tosi herkullisen kuuloista, eikö?

Vierailija
12/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään usein pähkinöistä, on hyvää!

Vierailija
13/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään usein pähkinöistä, on hyvää!

Mitäs muuta "herkkua" se sisältää?

Vierailija
14/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan varmasti tuli paheksuntaa 😂

Vierailija
15/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat markkinat. Monen sadan prosentin kasvu nimenomaan vegaaniaruuissa. Totta hitossa businesmiehet ovat haistaneet - ja kansa ostaa....

Odotan minäkin, että tämä uskomattoman typerä buumi menee ohi. Odotan innolla, kun alkaa tulla uutisia ja tietoja siitä, kuinka fanaattinen äärivegaaninen ruokavalio murtaa terveyden. Lapsilta tyrehtyy kasvu, jne.

Vierailija
16/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen että tää menee ohi. Nyt vaan tää vegaanius on koko väestön fidger spinner joka kohta taantuu omaksi osakseen yhteiskuntaa ja joku keksii jotain uutta hypetettävää. Ei kukaan terve kasvissyöjä enään tuu naamalle pomppii salaattinsa kanssa koska se on normia nykyään. Annetaan näiden olla nyt lumihiutaleita ja syödään sitä lihaa sulassa sovussa.

Vierailija
17/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hirveää, ehkä meillä onkin vielä mahdollisuus parempaan ympäristöön ja vähempiin saasteisiin. Kamala ajatus

Ja ehkä tulevaisuudessakin tuotetaan vähemmän eläimiä tapettavaksi. Puistattavaa

Vierailija
18/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikä kanava? Olisi ihan kiva saada uusia ideoita!

Vierailija
19/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä tarkalleen on nää kaupat, jossa maistiaisia tungetaan väkisin suuhun?

Vierailija
20/410 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte nähneet mun entisen pomon, ei paljon vegaanius kiinnostaisi. Ilkeä, häijy ja rupsahtanut.