Jos olet fiksu ihminen ja sinulla on mielestäsi hyvä maku niin sano Netflixistä jokin hyvä sarja/leffa
Jokin mikä on koskettanut/herättänyt ajatuksia jne. Tuntuu että hukun tuohon paljouteen, mitä tuolta nyt katsoisi. Tuli otettua jäsenyys taas kuukaudeksi kun lapsi sitä vinkui.
Kommentit (202)
Midnight sun. Jäätävän jännittävä ruotsalainen sarja. Tapahtumapaikkana Kiiruna. Mystiikkaa ja saamelaisnoitia, murhia ja villiä luontoa. Toinen päähenkilöistä on itseään viiltelevä ranskalainen naispoliisi. Ihan sekopäistä. Kannattaa katsoa!
Kaikki sosiaalisesti hyväksyttävät pakkopullat, kuten Game of Thrones, joista on pakko tykätä jos ei halua että kiusataan.
Täällä oltiin mainittu jo tosi hyviä, kuten Black Mirror ja The Crown.
En jaksa koko ketjua lukea, mutta Helix on ollut mun mieleen. Kaksi kautta mahtavaa scifi-kauhua. Ensin olin itse vähän skeptinen sen suhteen, mutta vei kyllä mukanaan. Ei tarvii mun mielestä olla mikään scifi-junkie tästä pitääkseen. Siinä siis ryhmä biologeja, lääkäreitä yms. lähtee Antarktikselle tutkimaan uutta virusta ja siitä sitten oikeasti tulee ihan mieletöntä toimintaa ja tarinaa.
House of Cards (alkuperäinen brittiversio)
House of Cards (jenkkiversio)
The Crown
Wallander
Jack Taylor
The Bridge
Punainen kolmio
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sosiaalisesti hyväksyttävät pakkopullat, kuten Game of Thrones, joista on pakko tykätä jos ei halua että kiusataan.
Game of Thrones, yksi laadukkaimmista koskaan tehdyistä TV-sarjoista, ei kylläkään ole Netflixissä.
Otin tänään netflixin ilmaisen kokeilujakson ja olipas mitätöntä tarjontaa. Ei lähes mitään uusia leffoja ja hyviä sarjoja vaan jotain vuosia vanhoja leffoja ja Never heard sarjoja :(
Greenleaf. Kertoo suuren tuhatpäisen kirkon toiminnasta ja salaisuuksista sen takana (aviorikokset, ahneus, raiskaukset... synnit). Todella koukuttava ja hyvä sarja.
Greenleaf on hauskaa hömppää. Sarja koostuu lähes kokonaan värillisistä näyttelijöistä
Alias Grace oli hyvä, tunnelmallinen. Pidin enemmän kuin Handmaid's Talesta, joka siis myös perustuu Margaret Atwoodin romaaniin.
Katsoin tänää leffan Yli rajojen. Tykkäsin kovasti vaikka oli aika rankka draama
Komedia
Brooklyn 99
Scifi
Black Mirror
Stranger things
Draamaa
Breaking bad
Ozark
Downton Abbey
House of gards
13 syytä
Hömppää
Gilmore girls
Orange is the new black
Kaikkia voin suositella!
No minulla olisi muutamia sarja ehdotuksia mutta en kyllä mielestäni omaa kovin hyvää makua joten jääköön sikseen :P
Minä pidin Sense 8:sta. En ihan ekasta jaksosta ollut myyty mutta jossain kolmannen tienoilla jo. Erityisesti Islannin maisemat ekalla kaudella ja mahtava musiikki vaikuttivat ja myös se, että kaiken ei tarvinnut tulla laskelmoituina täsmäiskuina katsojan verkkokalvoille vaan maisemaan , tunnelmaan ja musiikkiin saattoi upota kesken kaiken jännityksen ja sille annettiin aikaa. Vaikuttavaa kuvausta. On myös ainoa sarja, jonka molemmat kaudet katsottuani aloitin heti alusta ja katsoin suoraan putkeen toisen kerran.
Toisaalta siinä oli myös katsojaa kosiskelevaa materiaalia ja henkilöhahmoja, joita oli vaikea sietää, mutta kokonaisuus oli jollakin kummallisella tavalla viehättävä. Jännää oli myös se, että tarina kehittyi hiljalleen ja niihin ärsyttäviinkin henkilöhahmoihin alkoi tulla ulottuvuuksia ja kerroksia, jotka viehättivät.
Pidin siitä, että sarja oli kokonaisuus ja ainoa harmi on se, että Netfix lopetti sen tekemisen kesken. Mielestäni erään sarjan näyttelijän kommentti kuvaa parhaiten koko sarjaa: keskeneräinen sinfonia. Keskeneräisenäkin mieletön. Odotan innolla lopetusjaksoa, jonka Netflix kai sallii sarjan faneille.
Silta, Homeland, Orange Is New Black. Monet dokumentit.