Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet fiksu ihminen ja sinulla on mielestäsi hyvä maku niin sano Netflixistä jokin hyvä sarja/leffa

Vierailija
18.10.2017 |

Jokin mikä on koskettanut/herättänyt ajatuksia jne. Tuntuu että hukun tuohon paljouteen, mitä tuolta nyt katsoisi. Tuli otettua jäsenyys taas kuukaudeksi kun lapsi sitä vinkui.

Kommentit (202)

181/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silta, Homeland, Orange Is New Black. Monet dokumentit.

Vierailija
182/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RuPaul's dragrace.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midnight sun. Jäätävän jännittävä ruotsalainen sarja. Tapahtumapaikkana Kiiruna. Mystiikkaa ja saamelaisnoitia, murhia ja villiä luontoa. Toinen päähenkilöistä on itseään viiltelevä ranskalainen naispoliisi. Ihan sekopäistä. Kannattaa katsoa!

Vierailija
184/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stranger things

Vierailija
185/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sosiaalisesti hyväksyttävät pakkopullat, kuten Game of Thrones, joista on pakko tykätä jos ei halua että kiusataan.

Vierailija
186/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltiin mainittu jo tosi hyviä, kuten Black Mirror ja The Crown.

En jaksa koko ketjua lukea, mutta Helix on ollut mun mieleen. Kaksi kautta mahtavaa scifi-kauhua. Ensin olin itse vähän skeptinen sen suhteen, mutta vei kyllä mukanaan. Ei tarvii mun mielestä olla mikään scifi-junkie tästä pitääkseen. Siinä siis ryhmä biologeja, lääkäreitä yms. lähtee Antarktikselle tutkimaan uutta virusta ja siitä sitten oikeasti tulee ihan mieletöntä toimintaa ja tarinaa.

Vierailija
187/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

House of Cards (alkuperäinen brittiversio)

House of Cards (jenkkiversio)

The Crown

Wallander

Jack Taylor

The Bridge

Punainen kolmio

Vierailija
188/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alias Crasea olen katsomassa.

Vierailija
189/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sosiaalisesti hyväksyttävät pakkopullat, kuten Game of Thrones, joista on pakko tykätä jos ei halua että kiusataan.

Game of Thrones, yksi laadukkaimmista koskaan tehdyistä TV-sarjoista, ei kylläkään ole Netflixissä.

Vierailija
190/202 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään netflixin ilmaisen kokeilujakson ja olipas mitätöntä tarjontaa. Ei lähes mitään uusia leffoja ja hyviä sarjoja vaan jotain vuosia vanhoja leffoja ja Never heard sarjoja :(

Vierailija
191/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
192/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa ruokaan

Vierailija
193/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad

Vierailija
194/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greenleaf. Kertoo suuren tuhatpäisen kirkon toiminnasta ja salaisuuksista sen takana (aviorikokset, ahneus, raiskaukset... synnit). Todella koukuttava ja hyvä sarja. 

Vierailija
195/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greenleaf on hauskaa hömppää. Sarja koostuu lähes kokonaan värillisistä näyttelijöistä

Vierailija
196/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alias Grace oli hyvä, tunnelmallinen. Pidin enemmän kuin Handmaid's Talesta, joka siis myös perustuu Margaret Atwoodin romaaniin. 

Vierailija
197/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänää leffan Yli rajojen. Tykkäsin kovasti vaikka oli aika rankka draama

Vierailija
198/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komedia

Brooklyn 99

Scifi

Black Mirror

Stranger things

Draamaa

Breaking bad

Ozark

Downton Abbey

House of gards

13 syytä

Hömppää

Gilmore girls

Orange is the new black

Kaikkia voin suositella!

Vierailija
199/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla olisi muutamia sarja ehdotuksia mutta en kyllä mielestäni omaa kovin hyvää makua joten jääköön sikseen :P

Vierailija
200/202 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Sense 8:sta. En ihan ekasta jaksosta ollut myyty mutta jossain kolmannen tienoilla jo. Erityisesti Islannin maisemat ekalla kaudella ja mahtava musiikki vaikuttivat ja myös se, että kaiken ei tarvinnut tulla laskelmoituina täsmäiskuina katsojan verkkokalvoille vaan maisemaan , tunnelmaan ja musiikkiin saattoi upota kesken kaiken jännityksen ja sille annettiin aikaa. Vaikuttavaa kuvausta. On myös ainoa sarja, jonka molemmat kaudet katsottuani aloitin heti alusta ja katsoin suoraan putkeen toisen kerran.

Toisaalta siinä oli myös katsojaa kosiskelevaa materiaalia ja henkilöhahmoja, joita oli vaikea sietää, mutta kokonaisuus oli jollakin kummallisella tavalla viehättävä. Jännää oli myös se, että tarina kehittyi hiljalleen ja niihin ärsyttäviinkin henkilöhahmoihin alkoi tulla ulottuvuuksia ja kerroksia, jotka viehättivät.

Pidin siitä, että sarja oli kokonaisuus ja ainoa harmi on se, että Netfix lopetti sen tekemisen kesken. Mielestäni erään sarjan näyttelijän kommentti kuvaa parhaiten koko sarjaa: keskeneräinen sinfonia. Keskeneräisenäkin mieletön. Odotan innolla lopetusjaksoa, jonka Netflix kai sallii sarjan faneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän