Jos olet fiksu ihminen ja sinulla on mielestäsi hyvä maku niin sano Netflixistä jokin hyvä sarja/leffa
Jokin mikä on koskettanut/herättänyt ajatuksia jne. Tuntuu että hukun tuohon paljouteen, mitä tuolta nyt katsoisi. Tuli otettua jäsenyys taas kuukaudeksi kun lapsi sitä vinkui.
Kommentit (202)
orange is the new black (sarja)
avain pakoon (elokuva)
Bates motel, jännityksestä/kauhusta tykkääville.
Orange is the new black on mielestäni paras sarja netflixissä!
-House of cards
-Derek (Kuvauksen perusteella vaikuttaa tylsältä, mutta ihan mahtava,suosittelen!)
-Narcos
-Breaking bad
Komedioista:
-Modern family
Leffoista mm. snabba cash(rahalla saa) + netflixissä on paljon laadukkaita katsomisen arvoisia dokumentteja, sieltä vaan kahlaamaan. :)
Ehkä auttaisi jos ap kertoisi mistä pitää
Uusi Star Trek on hyvä. Etenkin jos tuntee sen maailman ennestään.
Broadchurch, Black Mirror. Teinifiilistelyyn ehdottomasti Skins, tuo aiemmin siihen ehdotettu Degrassi on ihan hirveä.
Valehtelevat viettelijät ja Vampyyripäiväkirjat. Olen siis 14v tyttö joten.. :D mutta ihan sairaan hyviä sarjoja! Ainoa miinus, että Suomen Netflixissä ei ole kaikki kausia.
Suosittelen kaikille mun ikäisille ja vanhemmille! Jopa mun äiti katsonut Vampyyripäiväkirjoja joskus kun olin pieni ja sukulaiseni katsoo Valehtelevia viettelijöitä. Sukulaiseni siis 28v ja äiti 40v (silloin 32v)
Breaking Bad: kulttiklassikko, joka ei esittelyjä kaipaa
Stranger Things: 80-luvulle sijoittuva scifisarja jossa näyttelee mm. Winona Ryder
Shameless, se jenkkiversio (yllättäen parempi kuin alkuperäinen brittisarja, koska on saman tyypin tekemä)
BoJack Horseman: satiirinen piirrossarja, joka paikoin jopa vähän synkkä (silti hauska)
Orange is the New Black: sarja naisvankilasta, perustuu löyhästi tositapahtumiin
Black Mirror: brittiläinen draama(scifi?)sarja. jaksot ovat yksittäisiä, aika deeppi sarja, jokainen jakso saa miettimään filosofisia/eettisiä kysymyksiä
iZombie: tämä on ihan jäätävää hömppää mutta musta oli hauska. Eli zombiepatologi ratkaisee rikoksia koska saa meediokykyjä syötyään uhrien aivoja. Perustuu sarjakuvaan eli on sarjakuvamaisia elementtejä vaikka onkin näytelty.
thw confession tapes - kertoo pakotettujen ja valehdeltujen tunnustuksien takia tulleista tuomioista
- Atypical
- Marcella
- How to Get Away with Murder
- To the Bone (elokuva)
Älykkäille on valmiiksinaurettu Frasier!