Tekisitkö töitä jos työaika olisi ma-pe klo 10-19 ja la 10-16?
Kommentit (36)
En. En näkisi lapsia paljoa mitään.
En tekisi noin pitkää päivää. Oon omasta tahdostani 25 tuntia/viikko sopimuksella töissä. Se riittää mulle oikein hyvin rahallisesti, ja lisäksi arvostan vapaa-aikaa enemmän kuin rahaa.
Riippuisi ihan työn sisällöstä. Jos se olisi mun unelmien duuni niin aivan varmasti tekisin!
Tein monta vuotta kaupan myyjänä. Nousin meriiteissä, palkka pysyi kuitenkin samana. Jokatapauksessa hyötyä oli CV:ssä, työnantaja kirjoitti mahtavat arvostelut. Hain sillä perusteella seuraavaan rahakkaampaan ja vaativampaan työhön, sain paikan heti työhaastattelun yhteydessä.
Tekisin, jos olisin työtön ja tuollaista olisi tarjolla.
Noina aikoina on työvuoroja mutta ei siis joka viikko kaikkia. Joka kolmas viikonloppu vapaa eli kahtena viikkona kolmesta tulee lauantaivuoro joka lyhyempi. Tuo kaikki uutisessa kerrottiin mutta sen ap unohti kertoa tietenkin. Eikä pysähtynyt tai halunnut pysähtyä miettimään vaan kiireesti typeryyttään levittämään palstalle. Järjen käyttö on sallittua. Viikkotyöaika on sen 38. Minunkin työaikani on maanantaista sunnuntaihin klo 7 - 21 eli en kotona juuri lainkaan jos ilmoitan kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee 51 viikkotuntia, enpä viitsisi. Mutta en olekaan kampaamoyrittäjä.
Kuulemma tulee 38 viikkotuntia, ainakin sen uutisen mukaan.
Ei ole tänne linkitetty mitään uutista.
Ma: 10-19 = 9 tuntia
Ti: 9
Ke: 9
To: 9
Pe: 9
La: 10-16 = 6 tuntiaYhteensä 51
Välissä on tietysti ruokatunti josta ei makseta
Voisin tehdä. Jos työ olisi ikävää, etsisin samalla parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee 51 viikkotuntia, enpä viitsisi. Mutta en olekaan kampaamoyrittäjä.
Kuulemma tulee 38 viikkotuntia, ainakin sen uutisen mukaan.
La: 10-16 = 6 tuntiaYhteensä 51
Välissä palkaton ruokkis? Ja ei ehkä joka viikko 6 päivänä töitä vaan joku arkivapaa. Esim ite teen töitä 8-16 ma- pe mutta tunteja tulee vaan 7,5 kertaa 5 koska tuossa on pakko pitää lounas joka ei ole työaikaa.
Tein muuten ennen viin et joka toinen viikko 10-18 ja joka toinen viikko 12-20. Mieluummin vaikka niin kuin työttömänä.
En tällä koulutuksella, muutenkaan 6-päiväinen viikko ei hirveästi innosta.
Minulle nuo työajat kävisi loistavasti. Olisi vain plussaa, ettei töihin tarvitsisi mennä kahdeksaksi, koska ei mieskään herää aamukuudelta ja olisi mukavaa nähdä häntä viikollakin eikä vain viikonloppuna. Viikonloput ei mulle ole mitenkään erikoisen pyhiä, hyvin voisi olla lauantaina neljään asti töissä. Ehtisi siitä hyvin vielä illaksi mökille saunomaan.
Jännä juttu, että tuossa haettiin vastavalmistuneita tradenomeja. Kyllä minäkin vastavalmistuneena olisin tuolle palkalle nyrpistellyt, etenkin kun koulun uraohjaaja neuvoi ettei pidä pyytää liian pientä palkkaa, ja joku 2700€ olisi sopiva pyynti ettei myy itseään liian halvalla. No, nyt kun olen tässä jo muutaman vuoden ollut työttömänä, niin 1,5 vuoden pesti kahden tonnin palkalla kuulostaa jo lottovoitolta!
Miksei työnantajat tajua, että meillä keski-ikäisillä on hyvä työmoraali? Ei pyöri pienet lapset jaloissa eikä ole kiire festareille. Hyvin joutaisin tekemään tuollaista vaihtelevaa työaikaa, kun kotona ei kukaan päivisin kaipaa eikä ole kiire ehtiä hakemaan pikkulapsia päiväkodista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuo työajat kävisi loistavasti. Olisi vain plussaa, ettei töihin tarvitsisi mennä kahdeksaksi, koska ei mieskään herää aamukuudelta ja olisi mukavaa nähdä häntä viikollakin eikä vain viikonloppuna. Viikonloput ei mulle ole mitenkään erikoisen pyhiä, hyvin voisi olla lauantaina neljään asti töissä. Ehtisi siitä hyvin vielä illaksi mökille saunomaan.
Jännä juttu, että tuossa haettiin vastavalmistuneita tradenomeja. Kyllä minäkin vastavalmistuneena olisin tuolle palkalle nyrpistellyt, etenkin kun koulun uraohjaaja neuvoi ettei pidä pyytää liian pientä palkkaa, ja joku 2700€ olisi sopiva pyynti ettei myy itseään liian halvalla. No, nyt kun olen tässä jo muutaman vuoden ollut työttömänä, niin 1,5 vuoden pesti kahden tonnin palkalla kuulostaa jo lottovoitolta!
Miksei työnantajat tajua, että meillä keski-ikäisillä on hyvä työmoraali? Ei pyöri pienet lapset jaloissa eikä ole kiire festareille. Hyvin joutaisin tekemään tuollaista vaihtelevaa työaikaa, kun kotona ei kukaan päivisin kaipaa eikä ole kiire ehtiä hakemaan pikkulapsia päiväkodista.
Keski-ikäiset eivät suostu jäämään ylitöihin, koska asuntolaina on jo maksettu
Tekisin. Työajat sopivat aamu-uniselle, arkivapaana ehtisi hoitaa asioita, seitsemältä loppuva työvuoro olisi erinomainen tekosyy feidata koululaisten vanhempainillat ym ja lauantaivuorot säästäisivät sukuloinnilta ym. Olen aiemminkin tehnyt työtä, missä oli kiertävä arkivapaa ja lauantait töissä. Lapsiakin ehti nähdä ihan tarpeeksi. Ovat ne nytkin päivät koulussa ja iltapäivät/alkuillat kavereillansa ja harrastamassa, joten miten tämä siitä eroaisi. Palkkakin on oikein passeli työmarkkinatukeen verrattuna.
La: 10-16 = 6 tuntia
Yhteensä 51