Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta, että vanhempi nainen-nuorempi mies -suhteiden määrä on räjähtänyt käsiin?

Vierailija
18.10.2017 |

Niitä näkee paljon paitsi arkielämässä niin jopa julkkisten keskuudessa. Ainakin itselläni on ollut pitkään se käsitys, että julkkismiehet deittailevat lähinnä reilusti itseään nuorempia naisia. Eikä tässä nyt puhuta mistään parin vuoden ikäerosta vaan jopa monista vuosikymmenistä.

Varmaan näitä on ollut aiemminkin joitain yksittäistapauksia mutta jos mentäisiin katsomaan vaikka 40 vuotta taaksepäin niin mahtoiko olla kuin pari hassua.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "räjähtänyt käsiin"? Ehkä lisääntynyt vähän, koska ympäristö on nykyään suvaitsevaisempi, ja sosiaaliset normit väljemmät.

Vierailija
2/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "räjähtänyt käsiin"? Ehkä lisääntynyt vähän, koska ympäristö on nykyään suvaitsevaisempi, ja sosiaaliset normit väljemmät.

Tarkoitan, että niitä on paljon enemmän kuin aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekkin kelpais ihan kymmenenkin vuotta vanhempi.

M30

Vierailija
4/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Mutta miksi? Miksi ennen oli eri tavalla?

Vierailija
5/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussa on sadan vuoden takaa vanhempi nainen/nuori mies pari. Ja oli kai se ennen ihan normaalia. Kun edellinen isäntä kuoli, taloon piti saada jatkaja. Nuori mies nai sekä vaimon että ammatin.

Vierailija
6/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan, että niitä on paljon enemmän kuin aikaisemmin.

No eihän tuo tarkoita että räjähtänyt käsiin. Sehän tarkoittaisi että ongelma on niin suuri, ettei sitä pystytä käsittelemään. Eikä kyseessä edes ole mikään ongelma, ihan tavallinen asia, joka on nykyään vain vähän hyväksytympi kuin ennen. Miksi kysyt tällaista?

Vierailija
7/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käsitykseni mukaan asia johtuu vain ja ainoastaan siitä että nuorten naisten kriteerit miehille on aivan saatanallisen tiukat. Siksi nuoret miehet on pakotettuja ottamaan vanhempi nainen jos eivät halua olla koko nuoruuttaan yksin.

Nuorista miehistä vain se 5-10% parhaimmisto kelpaa nuorille naisille.

Vierailija
8/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Miksi tavat yleensä muuttuu? Miksi ennen oli naiset kotirouvina? Miksi ei ollut sallittua naisten mennä yksin ravintolaan? Miksi avoliitto ei ollut sallittu? Ajat ja tavat muuttuu jatkuvasti, ja hyvä niin.

Vierailija
9/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

rehellisyyteen ja ehkä raittiuteen. Näin ainakin maalla. Vasta 1970- luvulla tämä alkoi murtua pikkuhiljaa, kun nainenkin "sai luvan" olla kiinnostunut miehestä muutenkin kuin perheen elättäjänä ja perheen "päänä". Eikä nainenkaan ole enää vanha piika, jos ei ole alle 30-vuotiaana mennyt naimisiin.

Nkyään voimme olla avoimempia rakkaudessa ja löytää seurustelukumppaneita vapaammin kuin esim. 50-40 vuotta sitten.

Vierailija
10/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Omalla kohdallani on aina ollut niin että pidän vanhemmista naisista, kysymykseen miksi en osaa vastata.

M30

Vierailija
11/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

rehellisyyteen ja ehkä raittiuteen. Näin ainakin maalla. Vasta 1970- luvulla tämä alkoi murtua pikkuhiljaa, kun nainenkin "sai luvan" olla kiinnostunut miehestä muutenkin kuin perheen elättäjänä ja perheen "päänä". Eikä nainenkaan ole enää vanha piika, jos ei ole alle 30-vuotiaana mennyt naimisiin.

Nkyään voimme olla avoimempia rakkaudessa ja löytää seurustelukumppaneita vapaammin kuin esim. 50-40 vuotta sitten.

Tuosta jäi alku pois:"Aiemmin naisen kuului kiinnittää huomiota miehessä lähinnä..."

Vierailija
12/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä näkee paljon paitsi arkielämässä niin jopa julkkisten keskuudessa. Ainakin itselläni on ollut pitkään se käsitys, että julkkismiehet deittailevat lähinnä reilusti itseään nuorempia naisia. Eikä tässä nyt puhuta mistään parin vuoden ikäerosta vaan jopa monista vuosikymmenistä.

Varmaan näitä on ollut aiemminkin joitain yksittäistapauksia mutta jos mentäisiin katsomaan vaikka 40 vuotta taaksepäin niin mahtoiko olla kuin pari hassua.

Naiset elättävät itse itsensä ja ovat muutenkin oman elämänsä herroja tai rouvia, miten nyt haluaa sanoa.  Ei tarvitse enää yrittää saada vakiintunutta ja vakavaraista turvaamaan talous ja perhe.

Mutta kiva että näin on noin ylipäätään.

Vierailija
13/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 28 vuotiaana miehenä 42v nainen. Paras puoli vanhemmissa naisissa on se että tunnet itse arvostetuksi ja halutuksi. Vanhempi nainen kohtelee miestä todella hyvin verrattuna nuorempaan naiseen ja asia johtuu valitettavasti tasoerosta miehen hyväksi. Asia on vaihtokauppa, haluatko itse ihastella nuorta hyvännäköistä naista vai haluatko tuntea sen että vanhempi nainen ihastelee sinua.

Nuoret naiset ei ehkä ymmärrä että mieskin haluaa sitä että nainen kehuu ja osoittaa haluaan miestä kohtaan. Nuoret naiset on todella välinpitämättömiä, eivät kehu koskaan eivätkä esim sano edes ikävöivänsä sua vaikka sä sanoisit heille että sulle tuli ikävä häntä.

Jos jostain löytäisi hyvin kohtelevan nuoren naisen niin tietenkin ottaisin hänet mieluiten mutta en pidätä hengitystäni sitä odotellessa.

Vierailija
14/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai populaarikulttuurin lanseeraama puuma-käsite on avannut monen silmät tällekin mahdollisuudelle. Minusta se on vain hyvä.

Itse tapailen nyt 28-vuotiasta miestä, olen 42 itse. Jotenkin vain osui jutut yksiin heti ensimmäisestä illasta. Yhtä lapsellista ja impulsiivista toimintaa molemmilta. Toisaalta, kun minulla on ollut hyviä rakastajia, olen oppinut nauttimaan seksistä ja tiedän, mistä kaikesta pidän. Ehkä seksuaalinen varmuus on toinen tekijä, joka viehättää vanhemmissa naisissa.

Ja sitten, meillä on omaa rahaa käytössä paremmin kuin alle kolmikymppisillä. Miehellä ei ole paineita tarjota tai murehtia, mihin voidaan mennä. Minä kun menen itsenäisesti minne haluan vaikka yksinkin, jos toinen ei pääse.

Vierailija
15/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Sä vaan kuvittelet.

Vierailija
16/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 28 vuotiaana miehenä 42v nainen. Paras puoli vanhemmissa naisissa on se että tunnet itse arvostetuksi ja halutuksi. Vanhempi nainen kohtelee miestä todella hyvin verrattuna nuorempaan naiseen ja asia johtuu valitettavasti tasoerosta miehen hyväksi. Asia on vaihtokauppa, haluatko itse ihastella nuorta hyvännäköistä naista vai haluatko tuntea sen että vanhempi nainen ihastelee sinua.

Nuoret naiset ei ehkä ymmärrä että mieskin haluaa sitä että nainen kehuu ja osoittaa haluaan miestä kohtaan. Nuoret naiset on todella välinpitämättömiä, eivät kehu koskaan eivätkä esim sano edes ikävöivänsä sua vaikka sä sanoisit heille että sulle tuli ikävä häntä.

Jos jostain löytäisi hyvin kohtelevan nuoren naisen niin tietenkin ottaisin hänet mieluiten mutta en pidätä hengitystäni sitä odotellessa.

Haha, mikä sattuma! Et kuitenkaan ole minun 28-vuotiaani, sillä hän pelaa nyt pleikkaa :D

nro 14

Vierailija
17/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus Ikis....

Vierailija
18/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin alkaa suhteeseen itseäni 10v nuoremman miehen kanssa. Olen lähes 50v, hoikka, vaalea, sellainen ihan kiva.

Vierailija
19/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämä oli se syy, miksi itse haksahdin itseäni vanhempaan mieheen. Omanikäiseni kohtelivat minua tylyn arkisesti ja itsestäänselvyytenä pitäen. Vanhempi mies taas ihailee, haluaa ja arvostaa minua ja se näkyy hänen teoissaan ja kuuluu puheessaan ihan koko ajan.

Eli vähän sama asia kuin se vanha totuus, jonka palstalta joskus luin syyksi siihen, miksi joku on tavallisennäköisen kanssa mieluummin kuin unelmien prinssin/prinsessan kanssa: Mieti, haluatko itse olla se, jonka kanssa Hän on on vain säälistä ja joka tietää sen itsekin, vai se ihana palkinto, jota hän ihailee?

Vierailija
20/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä oli se syy, miksi itse haksahdin itseäni vanhempaan mieheen. Omanikäiseni kohtelivat minua tylyn arkisesti ja itsestäänselvyytenä pitäen. Vanhempi mies taas ihailee, haluaa ja arvostaa minua ja se näkyy hänen teoissaan ja kuuluu puheessaan ihan koko ajan.

Eli vähän sama asia kuin se vanha totuus, jonka palstalta joskus luin syyksi siihen, miksi joku on tavallisennäköisen kanssa mieluummin kuin unelmien prinssin/prinsessan kanssa: Mieti, haluatko itse olla se, jonka kanssa Hän on on vain säälistä ja joka tietää sen itsekin, vai se ihana palkinto, jota hän ihailee?

Sulla on harvinaisen realistinen ajatusmaailma naiseksi. Kaikki on lopulta tasoista kiinni.

Halutko pitkän kestävän suhteen ihan ok tyypin kanssa vai haluatko tosi kiinnostavan tyypin jonka kanssa sitten kävelet kuumilla hiilillä kun odottelet sitä milloin hän kyllästyy suhun ja antaa pakit..

Tämä on ollut minun kylmä totuus deittailun suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi