Kumpi kuumempi: Riku vai Tunna?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei sytytä millään lailla mutta jos olis pakko valita kumman kaa, niin sen parrakkaan.
Samma här!
Ap
http://www.ts.fi/static/content/pic_5_683957_k683958_1200.jpg
Hetkinen... Mä muistin että vain Rikulla on parta.
Ap
Musta kumpikin on aika turha ihminen ja koitan kiertää kaikki heidän jjuontamansa ohjelmat kaukaa.
Tunna on vähän liian kaunis ja elitistisen oloinen, Riku herättää hoivavietin.
Eli jos olisin nuori tyttönen, niin valintani olisi varmaankin Tunna, mutta koska olen 5-kymppinen, niin Riku.
Riku "sänkykamarikatse" Rantala tietysti, sehän on Suomen seksikkäimmäksikin valittu.
Käy sääliksi Tunnaa kun kukaan ei äänestä häntä
Nuorena oli erittäin hyvä kroppa Tunnalla! Ette selvästi oo katsoneet Madventuresin ykköskautta. Madventuresin ekalla kaudella Tunna vetää pisteet kotiin lihaksikkaana ja nuorekkaana surffaripojuna.
Vierailija kirjoitti:
Tunna on vähän liian kaunis ja elitistisen oloinen, Riku herättää hoivavietin.
Eli jos olisin nuori tyttönen, niin valintani olisi varmaankin Tunna, mutta koska olen 5-kymppinen, niin Riku.
Täh? Tunna täyttää 50 vuotta ensi vuoden helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Tunnaa kun kukaan ei äänestä häntä
Nuorena oli erittäin hyvä kroppa Tunnalla! Ette selvästi oo katsoneet Madventuresin ykköskautta. Madventuresin ekalla kaudella Tunna vetää pisteet kotiin lihaksikkaana ja nuorekkaana surffaripojuna.
Komeus määrittyy hiuksien kautta. Rikulla on enemmän hiuksia jäljellä, kuin Tunnalla. Osat ovat vaihtuneet niistä ajoista, kun Tunnalla oli täydellinen hiusraja surffarin tukalla ja keho alle 12:n rasvaprosentilla. Parikymmentä vuotta sitten Tunna oli varmasti suurempi naisten suosikki johtuen lihaksista ja hiuksista.
Kumpikaan ei sytytä millään lailla mutta jos olis pakko valita kumman kaa, niin sen parrakkaan.