Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kipeisiin jalkoihin??

Vierailija
18.10.2017 |

Pitkien työvuorojen, pääasiassa pelkkää seisomista ja kävelyä sisältävän työviikon jäljiltä jalat ovat kipeämmät kuin koskaan. Kantapää ja päkiä erityisesti. Auttaisiko hieronta vai onko muita konsteja? Eipä huvita nousta sohvalta koko päivänä, eikö voisi vaan kontata muutaman päivän...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen puhuminen työnantajalle. Tarvitset tuolin, jossa voit välillä lepuuttaa jalkojasi sekä liikettä. Tauot voisi viettää sohvalla makuuasennossa, jopa jalat ylhäällä. Kukaan ei vain jaksa seisoa paikoillaan. Pyydä vaikka, että saisit purkaa tavaroita hylyyn, tyhjentää astianpesukoneet tms välillä.

Minä sain tuolin, sohvan ja astianpesukoneentyhjennyksen:) Viimeisenä vuotena en ole ollut päivääkään sairaslomalla, joten muutokset ovat olleet kannattavia. Työkaverini sai mieleisensä valaistuksen ja työpöydän, jonka korkeutta voi säätää.

Vierailija
2/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jännekalvon tulehdus tai rappeuma? Mulle tuli kun lihoin. Vaiva poistui kun paino laski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kenkien vaihtoa? Vaikka MTB-kenkiin, saa myös työkenkäversioina.

Vierailija
4/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukat ehdottomasti! Olen nyt pari kuukautta käyttänyt töissä tukisukkia, ja on kyllä vähentynyt jalkakivut ihan minimiin. Töissä kävelen tai seison koko ajan, ja useampana päivänä viikossa venyy päivät yli kymmeneen tuntiin, plus työmatkat kävelen. Ennen kipeytyi ja väsyi jalat jo kesken työpäivän, ei enää, ja iltaisinkin jaksaa muutakin kuin maata jalat ylhäällä. Ja ehkäiseehän ne suonikohjujakin. Olen ihan täpinöissäni näistä tukisukista, voisin alkaa vaikka tukisukkakauppiaaksi, ne on niin huippu juttu, suosittelen!

Ja kannattaa lisäksi panostaa kunnon työkenkiin ja pohjallisiin, niistä kiittää jalkojen lisäksi selkäkin.

Vierailija
5/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisten viinasukat?

Vierailija
6/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä hyviä neuvoja. Lisäksi pehmeä alusta, jolla seisot työpäivän aikana. Ja tukipohjalliset, jotka ehkäisevät/auttavat jalkaholvin laskeumassa ja vasaravarpaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme