Mitä ajatuksia herättää ihminen jolla ei ole varaa ostaa iphonea?
Kommentit (23)
Entä mitä ajatuksia herättää ihminen joka ei näe syytä laittaa monta sataa euroa puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
eikä osaa säästää
että varmaan se säästää just siten, että nimenomaan ei osta iphonea.
Jos koko aikuisikänsä sossun tuilla elänyt elämäntapatyötön tuttunikin omistaa iphonen, en voi kuvitella ketään kenellä ei olisi "varaa" iphoneen... kyllä sossu maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka halua ostaa iPhonen saa sen kyllä, kun käyttää rahoitusvaihtoehtoja. Osamaksusopimus ei ole sieltä halvimmasta päästä, joten kannattaa ottaa lainaa netistä. Hyvillä taloustiedoilla korko voi olla vaan 4% vuodessa. Lainan saa jopa hakupäivänä tilille.
:D
Sellainen ihminen on huomannut, että Sirin puheentunnistus on todella huono ja Googlen vastaava pesee sen mennen tullen.
Nykyään joka ikinen operaattori myy puhelimia 0% koroilla ja 0 euron kuluilla. Tämä on niin kilpailtua bisnestä. On itse asiassa ihan järjetöntä ostaa puhelinta maksaen se kerralla.
Eipä tuo juuri ajatuksia herätä. Mutta jos ihminen päättää olla ostamatta iphonea niin se kyllä herättää sellaisia ajatuksia, että hyvän päätöksen on tehnyt.
Miksi sen yleensäkään pitäisi herättää mitään ajatuksia ?
Ei mitään. En muutenkaan tuumaile muiden ihmisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä.
Mistä sen voi tietää, kenellä ei ole varaa iPhoneen? Eiköhän lähes jokaisella ole.
Ja ylläri sulle, ap: siltikään läheskään kaikilla ei ole iPhonea.
Minulla herättää tosi syvän huokauksen ja huvituksen ihmisestä joka ostaa iphonen.
Tietokone on pelaamista ja nettiä varten ja puhelin on vaan soittamista tai kuvien ottamista varten.
Mulla on huawei honor 7 lite ja se tekee kaiken mitä Iphonekin ja on vaan murto-osan hinnasta.
Honor 7 sentään kestää ulkona työntekoa. Monet kerrat on raksalla ollu mukana ja ei oo koskaan tullu mitään. Mutta ne joilla on ollu äpplen puhelin, pikkunenkaan tihkusade niin puhelin on entinen.
Elämäntapatyötön. Jobs oli hippi ja jopa hänellä oli sentään varaa rakentaa iPhone ja keksiä sille minimaalinen kate.
Iphone on ihan hyvä puhelin, mutta onhan se järketöntä maksaa siitä, että he jääräpäisyydessään eivät suostu laittamaan puhelimeen muistikorttipaikkaa, vaan muistista pitää maksaa moninkertainen summa.
En tiedä. Oikeastaan taitaa olla ihan se ja sama, mikä puhelin jollain mun tuttavalla on. Saaks näin ajatella? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla on varaa ostaa iPhone osamaksulla.
Nyt ei olekaan kysymys osamaksusta vaan kertaostosta!
Sellainen ihminen on todella fiksu... miksi esimerkiksi ostaa jotain mihin ei ole varaa, varsinkin jos halvemmalla saa vieläpä paremman?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi tietää, kenellä ei ole varaa iPhoneen? Eiköhän lähes jokaisella ole.
Ja ylläri sulle, ap: siltikään läheskään kaikilla ei ole iPhonea.
ei ole ylläri, että on olemassa muitakin puhelinvaihtoehtoja. ylläri ettet ymmärrä luettua. en sanonut missään moista, mutta otin esimerkiksi iphonen sen kalliin hinnan takia..
Fiksu ihminen, eihän kukaan osta vuoden 96ladaakaan porchen hinnalla vaikka pelti kiiltäisi
Kyllä kaikilla on varaa ostaa iPhone osamaksulla.