Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi oli hautausmaalla sylkenyt (ei kenenkään haudalle vaan sivumpaan) sai wilma-merkinnän

Vierailija
18.10.2017 |

6-luokkalaiset olivat käyneet retkellä ja olivat oikaisseet koululle takaisin hautausmaan poikki. Poika sanoi, että hänellä oli ollut limaa kurkussa ja oli mitään kummempaa ajattelematta sylkenyt sivummalle puskaan. Mitä mieltä? Oliko opettajalta ylilyönti?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se energiajuomien latkiminen teettää..limaa kurkkuu. Kohta se vaihtuu röökiin ja bisseen. Sitte se räkiminen vasta alkaaki.

Vierailija
22/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja teki kuten kuuluu. Jos sinä et opeta, opettaja opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkemisen tarve ei ole normaalia. Jotain on silloin taustalla, jos on pakko syljeskellä ja limaa on kurkussa.

Vierailija
24/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kun limaa tulee kurkkuun sisällä ostoskeskuksessa? Kotona? Luokassa? Tuskin lapsesi silloinkaan räkii.

Hyvä on, että opettaja opettaa peruskäytöstapoja, jos vanhemmat eivät siihen kykene.

P.S. Tupakointi ja nuuskaaminen lisäävät limaneritystä, ettei olisi osasyynä?

Vierailija
25/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
26/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle sanotaan että anna olla viimeinen kerta kun räit hautausmaalla. Jotain tapoja sentään. Pistät vielä opettajalle anteeksipyytämään käytöstään. Ensi kerralla muistaa sitten olla räkimättä, vaikka kuinka olisi limaa kurkussa :)

Vierailija
27/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Missään muussa maassa ei syljeskellä ympäriinsä. Täysin käsittämätöntä ja kuvottavaa. Toivottavasti poikasi ottaa opikseen.

Vierailija
28/28 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään koko 32 vuotisen elämäni aikana ole kertaakaan joutunut sylkemään limaa missään tilanteessa. Ihan oikein teki opettaja. Normaalisti sanoisin, että nyt kasvattamaan sitä lasta ja neuvomaan mikä on oikein ja mikä ei, mutta jos näinkin selvää asiaa pitää täällä kysyä, niin tuskinpa sitä hyvää kasvatusta sitten kotona saakaan.

Oletpa selvinnyt helpolla, joskaan en tiedä miksi se olisi mikään brassailun aihe. Minä olen joutunut poistumaan julkisista kulkuneuvoistakin kesken matkan etten tukehtuisi. Ja olen sinua vanhempi, naispuolinen ja ihan hyväkäytöksinen astmaatikko.