Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kertoi ystävänsä polttareista erikoisen jutun...

Vierailija
18.10.2017 |

Siellä oli siis stripppari ollut, sehän on kai ihan normisettiä tällaisissa pirskeissä, MUTTA esityksen ajan tanssijan takana pyöri isolla ruudulla kuvia vähäpukeisesta morsiamesta :D Kävi ilmi, että itse morsian oli miehelleen tämän stripparin hommannut ja suunnitellut koko numeron niin, että saivat miehet ihastella hänenkin antavia kuvia esityksen ajan. Onko tämä teistä omituista vai ei kai tämä nyt normaalia nykyään ole?? Ja terve vaan jos joku tietää kenen polttareista on kyse, paikalla oli niin paljon porukkaa, että ettepä tiedä kenen eukko täällä juoruilee :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä, jotka juoruavat vaimolleen/tyttöystävälleen, mitä polttareissa tapahtui. Ja nainen olen siis itse. Ei tulisi mieleenikään edes kysyä mieheltäni hänen kavereidensa polttareista.

Morsian löysi ketjun!!! :D

Tai sit ei.. :D

Vierailija
22/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana!!! Hahahahahha!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on häät tulossa loppuvuodesta ja olen sanonut kavereille, että haluan rennot polttarit ilman kaaosta. Kaveripiiri ja tuleva vaimo ovat kaikki konservatiivisia, joten tuollaista ei pääse käymään. En tiedä olisinko kauhuissani vai surullinen stripparin puolesta. Suuttuisin jätkille jos pettäisivt luottamukseni ja poistuisin omista polttareista.

Vierailija
24/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä. Mutta ei siinä mitään. Näkee kaverin naisen uudenlaisin silmin. Oma nainen ei toivottavasti tee vastaavaa.

Vierailija
25/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on kaksinaismoralistista p*skaa.