Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kallis talvitakki hyvä?

Vierailija
18.10.2017 |

Ulkoilen paljon säässä kuin säässä ja olen nyt miettinyt uuden talvitakin ostoa. Haluaisin todella hyvän ja lämpimän ulkoilutakin sekä ulkohousut ja olen valmis panostamaan rahallisesti, mutta en mitään useita satoja euroja kuitenkaan. Onko kalliimmat takit oikeasti parempia ja kannattaako niihin laittaa rahaa? Sellainenkin vaatimus minulla on, että hihansuut pitää olla sen verran joustavat, että saan rukkaset mahtumaan. Minulla on paksut rukkaset ja viime talvena yhdestä takistani repesi hihansuu, kun yritin saada hanskaa käteen. :( Olisi mukavaa kuulla kokemuksianne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 fjällräveniä ja didriksson. Didriksson on liian kuuma ja paksuin fjällräven. Oikeasti käytän vain tokmannin hybriditakkia. Ostin jo toisen alesta. Täydellinen takki. Merinoa alle niin menee ympäri vuoden. Hintaa kertyi 25e. Oikea hinta ehä 40e.

Vierailija
22/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didriksonin tavallinen musta toppatakki minulla. Vedenpitävä, sopivan lämmin, eleettömän näköinen. Ties monettako talvea käytössä jo.

https://www.didriksons.com/fi/naiset/takit/syys-ja-talvitakit/cajsa-wom…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.esprit.fi/naistenvaatteet/clothes/takit-paeaellystakit/paea…

Tuolla oli kivasti ilmoitettu lumihiutaleina kuinka kylmään säähän soveltuu.

Vierailija
24/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin useita vuosia sitten The North Face-merkkisen untuvatakin. Takki on edelleen kuin uusi, vaikka onkin ollut kovassa käytössä. Veden-ja tuulenpitävä. Täydellinen ostos. Kyllä kannatti. 

Vierailija
25/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turkin voittanutta