Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kallis talvitakki hyvä?

Vierailija
18.10.2017 |

Ulkoilen paljon säässä kuin säässä ja olen nyt miettinyt uuden talvitakin ostoa. Haluaisin todella hyvän ja lämpimän ulkoilutakin sekä ulkohousut ja olen valmis panostamaan rahallisesti, mutta en mitään useita satoja euroja kuitenkaan. Onko kalliimmat takit oikeasti parempia ja kannattaako niihin laittaa rahaa? Sellainenkin vaatimus minulla on, että hihansuut pitää olla sen verran joustavat, että saan rukkaset mahtumaan. Minulla on paksut rukkaset ja viime talvena yhdestä takistani repesi hihansuu, kun yritin saada hanskaa käteen. :( Olisi mukavaa kuulla kokemuksianne.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on Luhdan talvitakki ollut jotain 7vuotta varmaan ja edelleen uudenveroinen, mies osti Tokmannilta talvitakin joka meni yhdessä talvessa käyttökelvottomaksi. Ei se kallis aina ole hyvää ja halpa huonoa mutta oma kokemus on tämä. Ja sama koskee kenkiä.

Vierailija
2/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin talvitakin hankinta edessä. En halua canada goosea tms ökykallista mutta kiinnostaisi kestävä ja hyvä talvitakki arkikäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään talvitakkia johon on tyytyväinen ? Toppatakki ? Untsikka ? Parka ?

Vierailija
4/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikse osta kirpparilta

Vierailija
6/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se takki tarvi olla mikään parka jos osaat pukeutua sen alle.

Vierailija
7/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parka, Fjällräven Nuuk. Kallis (499€), mutta joka centin arvoinen. Tosi lämmin, pidempi malli joka pitää myös reidet ja persuksen lämpiminä. Kolmatta talvea käytössä ja edelleen kuin pakasta vedetty. 

Vierailija
8/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parka, Fjällräven Nuuk. Kallis (499€), mutta joka centin arvoinen. Tosi lämmin, pidempi malli joka pitää myös reidet ja persuksen lämpiminä. Kolmatta talvea käytössä ja edelleen kuin pakasta vedetty. 

Täysin turha Suomen oloihin. Ite kuljen nykyisin kesät talvet samoissa vaatteissa

Vierailija
9/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilen paljon säässä kuin säässä ja olen nyt miettinyt uuden talvitakin ostoa. Haluaisin todella hyvän ja lämpimän ulkoilutakin sekä ulkohousut ja olen valmis panostamaan rahallisesti, mutta en mitään useita satoja euroja kuitenkaan. Onko kalliimmat takit oikeasti parempia ja kannattaako niihin laittaa rahaa? Sellainenkin vaatimus minulla on, että hihansuut pitää olla sen verran joustavat, että saan rukkaset mahtumaan. Minulla on paksut rukkaset ja viime talvena yhdestä takistani repesi hihansuu, kun yritin saada hanskaa käteen. :( Olisi mukavaa kuulla kokemuksianne.

Alustava varaus, saako mittoja? Sen jälkeen yv.

Vierailija
10/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö Kanadan Kusi edelleen julmilla ketunraudoilla metsästettyjä elukoita takkiensa karvakauluksiin?

Vierailija
11/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin talvitakin hankinta edessä. En halua canada goosea tms ökykallista mutta kiinnostaisi kestävä ja hyvä talvitakki arkikäyttöön.

Isolla rahalla halpamaassa tehty massatuote jolla on käsittämätön hinta jotta köyhät näkee että nyt on rikas liikkeellä. Muuta syytä tuon ostolle ei ole. Kun osaa pukeutua niin halvallakin tarkenee.

Vierailija
12/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parajumpersin luksusuntuvaparkat joiden huputkin on vuorattu sisältä päin turkiksilla, mutta nuo maksavat jo sitten yli tonnin.

Vierailija
13/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha Suomen oloihin. Ite kuljen nykyisin kesät talvet samoissa vaatteissa

Sinulle tulee varmasti yllätyksenä, että Suomessa on kyllä ihan kovia pakkasia. Katsos kun ei kaikki asu siellä etelässä.

Vierailija
14/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksistanne.

En ole ennen ostanut mitään kallista talvitakkia ja siksi kyselen. En ole ajatellut mitään tonnin takkia, mutta joku 400 on maksimi ulkoiluasulle.  En ole mikään hyvätuloinen, joten arveluuttaa senkin takia laittaa paljon rahaa johonkin. Lisäksi on uusien kenkien osto edessä. Mieluummin kuitenkin ostan kerralla hyvää ja laadukasta.

ap. 

Vierailija
15/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esim Jack Wofskin untuvatakki ja on hyvä. Reilu 200 maksoi.

Vierailija
16/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin alesta parka-mallisen pitkän talvitakin, normihintakin oli alle 200 e.  Se on oikeasti miesten mutta käytän silti kovilla pakkasilla.

Villakangastakki on nätti mutta käy vain pikkupakkasilla.

Kalliin voisin ostaa mutta en untuvaa.

Vierailija
17/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki yleensä maksaa mutta on sen arvoista. Menee aivan kevyesti monta vuotta. Jos ei vaan liho niinkuin minä. :D

Vierailija
18/25 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin untuvatakit ovat järjellisen hintaisia ja lämpimiä, CMP:n toppahousut ohuehkot mutta yllättävän lämpimät sekä Merrellin keinoturkisvuoratut talvikengät, niillä pärjää pitkälle. Sekä tietenkin se salainen ase eli villakerrasto. Tosi kylmille keleille Haglöfs- pitkikset alle niin pärjää vaikka farkuilla jos takki on pepun peittävä. Lämmintä talvea sinulle :)

Vierailija
19/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa katselin itselleni talvitakkia ( vanhassa meni vetoketju räsk ).

Esim tämmöistä https://www.ullapopken.fi/fi/takit/takit/hyprar-2-in-1-takki-irrotettav…

Takkeja on moneen lähtöön ja minä kaipaan vain kunnon talvitakkia.

Vierailija
20/25 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peakin talvitakki joka on todella hyvä. Ei tule kylmä, vedenpitävä. Tarjouksessa oli 200,oli puoleen hintaan. Ihan joka pennin arvoinen.