Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän astiat aina pöydälle ruokapaikassa, missä ne pitäisi viedä pois pöydältä

Vierailija
18.10.2017 |

Minulla ei ole aikaa hoitaa työntekijöiden töitä ja olen maksava asiakas jota pitäisi palvella.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana sylkeä kahviisi ja ripsauttaa ruoka-annokseesi vessaharjasta vettä.

Vierailija
2/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole aikaa hoitaa työntekijöiden töitä ja olen maksava asiakas jota pitäisi palvella.

Ei vaan sun pitää palkata palvelija joka palvelee sua ja jolle maksat palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän daiju, itsekkin sanoit, että jätät astiat pöytään siellä, missä ne pitäisi itse viedä pois. Ja sitten väität niitä työntekijöiden hommiksi, vaikka tiedostat täysin että sinun ne olisi vietävä.

Vierailija
4/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vain niissä pakosta jossa äitisi on töissä siivoamaan roskasi. Tai sitten niissä missä se kuuluu konseptiin, yleensä tunnistat kalliimmista hinnoista.

Vierailija
5/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla töissä paikassa, missä kävin syömässä. Miksi minun pitäisi tehdä teidän työnne, jos maksan palkkanne?

Vierailija
6/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään rikos ole. Jokainen voi jättää astiat pöytään jos haluaa. Sehän on vain henkilökunnan toive, että asiakkaat veisivät astiat itse pois.

Vierailija
7/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jätän myös ruokaa lautaselle. Syön vain parhaat palat, koska itse olen sen maksanut.

Vierailija
8/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis köyhä, jolla ei ole varaa käydä paikoissa joissa tuo palvelu laskutetaan hinnoissa. Mua aina vähän alkaa säälittää ihminen tuota nähdessäni. Ei se köyhyys ole mikään häpeä, mutta se että teeskentelee olevansa palvelujen vaatija vaikka käy paikoissa, joissa tietää jo etukäteen että saa ruoan/kahvin/yms halvemmalla juuri sen takia, että tuo palvelu on jätetty pois hinnoista, se säälittää.

Vierailija
9/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus tiputan "vahingossa" ruokaa lattialle.

Vierailija
10/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla töissä paikassa, missä kävin syömässä. Miksi minun pitäisi tehdä teidän työnne, jos maksan palkkanne?

Ei, en ole töissä sinun kodissasi.

Vierailija
11/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne astiat pöytään jättää, mutta ei ne ahneet firmat kuitenkaan palkkaa lisää työntekijöitä. Sehän siinä itsepalvelussa on ideana, että säästävät henkilökuntakuluissa. Minä korjaan kyllä jälkeni, en halua kiusata työtekijöitä.

Vierailija
12/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niitä ihmisiä jotka käy nakkikioskilla ja sitten nakkaa roskat maahan vähän matkan päähän?

Vierailija
13/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kohtaan ihmisiä, jotka oikein ylpeilevät sillä, että ovat wt. Tällä palstalla sitäkin näemmä tapahtuu.

Vierailija
14/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan ne astiat pöytään jättää, mutta ei ne ahneet firmat kuitenkaan palkkaa lisää työntekijöitä. Sehän siinä itsepalvelussa on ideana, että säästävät henkilökuntakuluissa. Minä korjaan kyllä jälkeni, en halua kiusata työtekijöitä.

Ei firmaakaan voi yksiselitteisesti tuomita ahneeksi. Se myy asiakkaalle tuotteen halvemmalla kuin kilpaileva firma, ja asiakas kyllä tietää että firman kate tulee pienemmistä henkilökuluista. Firman toimintatapaan kuuluu pyytää että asiakas osallistuu viemällä astiat itse pois, koska ei maksa palvelusta.

Vierailija
15/15 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien yleensä astiat lokerikkoon. Joskus jos on useampia kasseja niin jätän pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme