Therese Johaugin muuttunut ulkonäkö
Tässä nykytilanne: https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000005411658.html
ja tässä aiempi: https://www.google.fi/search?rlz=1C1AVNE_enFI725FI725&biw=1536&bih=759&…:
Laitoin kuvat missä molemmissa hiuspanta päässä, ettei se esim. huononna. Mutta miten voi näyttää noin paljon vanhentuneelta ja väsyneemmältä uudemmissa kuvissa? Jokainen voi googlettaa Therese Johaugin ja katsoa lisää kuvia.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Raju muutos hormoneissa, mitä se sitten tarkoittaakaan. Aloitettu tai lopetettu.
Siis millä hormoneilla tuollaisen muutoksen voi saada aikaan? Sukupuolihormoneilla vai jollain urheilumätöllä? Ihan uskomaton.
Ei ole meikannut, käynyt ottamassa botoxia jne.
Naiset eivät 'oikeasti' näytä siltä kuin edustuskuvissaan. Jokainen naisen kanssa pidempään majaillut tietää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät 'oikeasti' näytä siltä kuin edustuskuvissaan. Jokainen naisen kanssa pidempään majaillut tietää tämän.
Siis tottakai, mutta siis tuo nainen näyttää ihan rupsahtaneelta, ja kuitenkin urheilija, en ole missään ikinä nähnyt Therese Johaugia noin väsähtäneen, kulahtaneen ja ryppyisen näköisenä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raju muutos hormoneissa, mitä se sitten tarkoittaakaan. Aloitettu tai lopetettu.
Siis millä hormoneilla tuollaisen muutoksen voi saada aikaan? Sukupuolihormoneilla vai jollain urheilumätöllä? Ihan uskomaton.
Varmaan niillä mitä ei ihan lähikaupasta saa. Sanotaanko nyt näin, että jos henkilö on kärynnyt anabolisesta steroidista, tuollaisia ulkonäön muutoksia ei ihan luomukonsteilla syntyne.
...jatkoa eli sillä, että on urheilija tarkoitin, että kyllähän hänet on nähnyt hikisenä, ja posket punaisena pakkasesta yms. Mutta ei kyllä koskaan tuonnäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaa siihen, miltä Johaug näyttää jonkun ripsivärin kanssa maaliviivalla räkä poskella, niin ihan huomattava muutoshan tuo on.
Vaalea ihminen ollut liikaa auringossa. Ehkä laihtunut ja iho näyttää rasvattomalta, kuivalta ja palaneelta.
Periaatteessa voisi varmaan johtua stressistäkin, ja sitähän Johaugilla on kärähtämisen jälkeen riittänyt.
Ainoastaan ilman meikkiä tai sitä on vähemmän.
Nätti silti. Aurinko vanhentaa ihoa ennen aikaisesti.
Näyttää vanhalta ja väsyneeltä. Ennen oli kaunis.
Mä haluun kans sitä, mikä teki siitä hotin sporttimimmin aiemmin. Olisko ollu se huulirasva?
Kun nainen täyttää 30v, hapertuu hän kuin joulukuusi loppiaisena. Onko therese muuten jo yli 30v?
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vanhalta ja väsyneeltä. Ennen oli kaunis.
Mä haluun kans sitä, mikä teki siitä hotin sporttimimmin aiemmin. Olisko ollu se huulirasva?
Joo mäkin, siks täällä kyselen ;D AP
En mä kyllä nöe noissa kuvissa mitäön suurta vanhenemista. Tai joo, siinä elokuisessa kuvassa kyllä, mutta ei enää noissa viimeisissä.
Meikillä ja ilman meikkiä, käsitellyt ja ei-käsitellyt kuvat. Norjalaisnaisilla on tyypillisesti syvät silmärypyt jo nuorena, johtuu kaiketi ulkoilmaelämän ja talviurheilun suosiosta. Johaugilla tämä nyt vielä korostuu, kun on matalat rasvat ja ollaan jatkuvasti lumihangilla ja auringossa. Ja varmasti stressikin vaikuttaa.
Kuinka monen vuoden takaa tuo vanha kuva on?
Näyttää väsyneemmältä joo.
En huomaa suurta eroa.. jokaisesta saa laittamalla paremman näköisen ja kuvakulma/ ilmekin vaikuttaa. Ihan ikäisensä näköinen nainen jos on sellainen 30-37vuotias.
Syönkin sanani, kun tarkistin että hän onkin vasta 29v. Kyllä on aikamoiset rypyt tuon ikäiseksi, itse olen 35 ja näytän hieman nuoremmalta. Kyseinen uudempi kuva näyttää n.37v naiselta.