Löysin yläkoululaisen 13v repusta kortonkeja
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta 13 v. ole tarpeeksi vanha seksiin. Ei ole. Täysi lapsi.
Ei ole tarpeeksi vanha, mutta ei se siihen vaikuta. 13 vuotiaat harrasti seksiä minun nuoruudessani 80-luvulla. Osa tuli raskaaksikin. Ja 13- vuotiaat harrastavat seksiä nykyäänkin. Se tiedän työni puolesta.
Siksi se valistus ja kondomit pitäisi olla tarjolla tarpeeksi aikaisin. Kyse on osasta lapsista. Suurin osa ei seksiä tuossa iässä harrasta.
Yök. Alemman älykkysluokan lapsia ovat ilmeisesti nämä lapsiraskautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen aina ollut ikäisiäni kypsempi. Ensimmäisen kerran harrastin seksiä 11-vuotiaana!
Av-mamma
Tjaa. Kannattaako tuolla nyt sitten kehuskella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta 13 v. ole tarpeeksi vanha seksiin. Ei ole. Täysi lapsi.
Ei ole tarpeeksi vanha, mutta ei se siihen vaikuta. 13 vuotiaat harrasti seksiä minun nuoruudessani 80-luvulla. Osa tuli raskaaksikin. Ja 13- vuotiaat harrastavat seksiä nykyäänkin. Se tiedän työni puolesta.
Siksi se valistus ja kondomit pitäisi olla tarjolla tarpeeksi aikaisin. Kyse on osasta lapsista. Suurin osa ei seksiä tuossa iässä harrasta.Yök. Alemman älykkysluokan lapsia ovat ilmeisesti nämä lapsiraskautuneet.
Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Omassa nuoruudessani pahimpia sekoilijoita olivat juuri ne "ei meidän lapsi" -tyypit, joilla oli rahaa ja vanhempien rajaton luotto.
ohis
Tässä ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Lisään vettä myllyyn parilla hätkähdyttävällä lisätiedolla: ranskaksi kyseessä on lé corton, espanjaksi el cortono. Ehkä... No ihan hyvin voisi olla!
ps Se sai ne koulussa, ei aihetta toimenpiteisiin tai sen kummempaan vatvomiseen.
Menetin neitsyyden 14-vuotiaana poikaystävälleni, joka oli tosin vuoden vanhempi. Ehkäisy oli kunnossa. Kotikasvatuksessa ei ollut vikaa, meillä oli rajat ja koulussa kannustettiin, hyviä arvosanoja tuli silloin ja myöhemminkin. Aikuisiällä olen pärjännyt ja menestynyt hyvin elämässä ja vuosia jo ollut aviossa onnellisesti.
Miettikää vähän ennen kuin yleistätte.
Vai että 13-vuotiaat harrastavat seksiä? Älkää nyt mammat naurattako. Eihän sen ikäisen pikkuinen pippeli edes pysy siellä kondomissa sisällä. Tai vielä todennäköisemmin poika tulee ns. reisille jo ennen kuin kerkeää laittaa sisään. Parempi vaan kun jättävät nuo hommat vähän myöhemmälle.
Kyllä kondomit oli kovasti kiinnostavia tuonikäisenä. Hyvähän se että harjoittelee käyttöä ennen tositilannetta.
Taas osoitus naisten vallasta seksissä. Tytöt voivat aloittaa harrastamisen jo vaikka 12-vuotiaana. Pojat taas joutuvat odottamaan vähintään sinne 15 ikävuoteen josko silloin viimein joku 7-luokkalainen typy heistä kiinnostuisi, kun samaan aikaan jo kymmeniä yhdyntöjä kokeneet omanikäiset tytöt seurustelevat kakskymppisten kundien kanssa.