Hobbyhorse Revolution
Tuli juuri TV2:selta! :D Mitä mieltä? Keskustelua aiheesta?
Onko täällä muita entisiä keppariharrastajia? :D Itse harrastin keppihevosia ikävuosina 9-14 ja olen sitä mieltä, että tosi hyvä harrastus nuorisolle. :)
T. N26v
Kommentit (24)
Ellimaria kirjoitti:
mua niin otti päähän tää Aisku. vitsi miten rasittava muija ja ilkeä sille pikkutytölle. kauheen ylimielinen ja ynsee. huoh, en jaksas yhtää kuunnella semmosta narinaa. leffa oli hyvä, mutta kieltämättä muakin ihmetytti se, että näinkin ''isot'' tytöt harrastaa keppihevosia. no kaikki tekee niinku tykkää. :)
Musta Aisku oli myös sympaattinen. Hänellä teini-ikä pärähti siinä päälle ja tuntui kivalta, että tuo harrastus vähän ehkä tasasi sitä teinikuohuntaa. Dokkarissa oli ihanaa, kun keppariharrastus oli tytöille sellainen turvasatama.
Katselin tätä. Oli hullu, vaikuttava, itkettävä, vähän raivostuttavakin :) dokkari. Se oli hieno kohtaus, kun jengi laukkas vapaana niityllä ja rannassa ja Sian Chandellier soi taustalla.
mua niin otti päähän tää Aisku. vitsi miten rasittava muija ja ilkeä sille pikkutytölle. kauheen ylimielinen ja ynsee. huoh, en jaksas yhtää kuunnella semmosta narinaa. leffa oli hyvä, mutta kieltämättä muakin ihmetytti se, että näinkin ''isot'' tytöt harrastaa keppihevosia. no kaikki tekee niinku tykkää. :)