Ei hitto, tajusin tuntevani vetoa työpaikan vanhaan mieheen
Olen itse 30 ja tämä mies on jo lähellä eläkeikää, mutta ilmeisen rankka elämä hänellä on ollut koska näyttää paljon vanhemmalta. On myös alkoholisoitunut mutta on kaikista ystävällisin ja hyvätapaisin mies työpaikallamme.
Aloin kuunnella tarkemmin hänen puhettaan ja tajusin että hän on ilmeisesti monen polven stadilainen ja tuli vahva tunne hänen puheistaan, että hän on nuorena ollut todella kuuma tapaus! Nyt hän muistuttaa lähinnä puutarhatonttua ulkonäöltään, mutta puhetavasta ja jutuista päätellen minulla on vahva tunne että olisin ihastunut häneen ensisilmäyksellä jos olisi samaa ikäluokkaa kanssani.
Mutta mitäpäs minä tässä ihmettelen. Jokainen meistä vanhenee ja ulkonäkö muuttuu, mutta kun tajuaa tarkastella ihmistä pintaa syvemmälle, voi sen nuoruuden kuumuuden suorastaan aistia!
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Kommentit (3)
Ettei nyt vaan antanut väärää kuvaa itsestään? Tottahan sitä yrittää esittää olleensa parkettien partaveitsi ja naisten kaataja, jos joku nuorempi nainen vähänkin osoittaa kiinnostusta, ja moni yrittää, vaikkei ketään kiinnostaisikaan. Olikos papparalla vaimo ja lapsenlapsiakin jo? Toivottavasti et ole niin hölmö, että menisit sotkemaan papparan mahdollisen perheen, jos hänellä vielä, juopotteluista huolimatta, on perhe. Se olisi sinulta melkoinen karhunpalvelus lähimmäisellesi, etkä ehkä toivoisi itsellesikään sellaista?
Kantsii etsiä niitä oman ikäisiä "kuumia tapauksia". Papparasta tuskin on enää paljoa muuta kuin sängynlämmittäjäksi!
Tunnen iäkkään miehen, joka myös on hyvin mukava, ystävällinen, hauska ja kohtelias muille, varsinkin nuoremmille naisille, mutta vaimoaan kohtaan hirveä! Vaimoraukka saa kokea kaiken sen pahan puolen, mutta muille riittää hauskuutta. Minusta se on väärin. Sitä eivät hyväuskoiset naiset tiedä, eivätkä uskoisi, vaikka joku kertoisikin. Ymmärrettävää, että niin on, mutta tuo mies on kyllä ihan itse omalla käytöksellään syypää siihen, jos vaimolla on jotain sanottavaa hänen käytöksestään. Kuka vaimo sietäisi sellaista kaksinaamaisuutta? Jotkut näyttävät sietävän pitkään, esim lasten takia.
Eikö kellään ole vastaavia kokemuksia? :)
Ap