Kuinka monissa häissä olet ollut vieraana täytettyäsi 18? Kerro myös oma ikä.
Kommentit (13)
ja ollut kahdeksissa häissä, mikä on kamalan vähän. Serkutkaan ei meillä kutsu häihin. Itse kutsuin kyllä serkutkin. Tällä palstalla monet valittavat monia häitä kesällä.
tiedän että olen ollut monissa häissä, mutta en olisi osannut arvata että ero on näinkin iso, laskuihin voisin vielä lisätä ne häät, joihin en ole päässyt esim. synnytyksen, vasta syntyneen vauvan tms. syyn vuoksi, niitäkin on ainakin 5.
Paljolti alkaa kaverit ja sukulaiset olemaankin jo naimisissa, iso määrä on muodostunut vanhoista kavereista (=kaverit kouluajoilta lähinnä lukiosta), muutamat harrastuksista, opiskelukavereista, miehen " vanhoista" kavereista, miehen opiskelukavereista, molempien sukulaisista (lähinnä serkkuja), ja sisaruksista.
Ja mikä ehkä nykyvalossa uskomattominta, vain yhdet ovat eronneet!!
niin vahvat mielipiteet on esim. siihen saako ottaa lapsia vai ei
Nyt hääkokemuksia on kertynyt yhteensä 4 kpl. Yksikään pari ei ole eronnut, mutta yksi jäi leskeksi :-/
Hohhoijaa... Pitäiskö mennä nukkumaan...
viisissä häissä, yhdet niistä omat
Siis tietysti yhdet, kahdet tai kolmet häät muistaa. Mutta entä enemmät? Ei minulla ole mihinkään merkittynä, missä häissä olen ollut. Eikä minulla ole kaikista häistä valokuvaakaan, kun inhoan valokuvaamista. No, kun yritän muistella, niin saan jonkinlaisen arvion: todellinen luku on sitten lienee jossain 15:n ja 25:n välillä. Ja ikää minulla 33.
siitäkin aikaa 20v. Oonko poikkeus:(
Erään kaverin häihin sain kutsun v.2003 mutta sairastuin enkä päässyt
Ap:llä on ollut aika vilkasta! :)
Tai ainakaan en useampia muista noiden ja omien lisäksi :)
Neljänsiin en päässyt kun olin kovassa kuumeessa.